eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › REMONT BUDYNKU NR 76 I 175 W ORZYSZU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 33

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101280 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Giżycko: REMONT BUDYNKU NR 76 I 175 W ORZYSZU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 33
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 509268-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 28060211800000, ul. ul. Nowowiejska 20, 11500 Giżycko, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641, e-mail 24wog.zam@wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU NR 76 I 175 W ORZYSZU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 33

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

39/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE OPISANYM DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ODDZIELNIE. CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest: Remont Budynku nr 76 w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33. 2. Opis budynku nr 76 w kompleksie wojskowym w Orzyszu: Budynek konstrukcji murowanej, parterowy konstrukcja dachu drewniana, pokryta papą asfaltową. Wyposażony w instalację elektryczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku: - kubatura - 1179m3 - powierzchnia zabudowy - 274,28m2 - powierzchnia objęta zakresem zadania - 274,28m2 3. Ogólny zakres prac: 3.1. Roboty budowlane: 3.1.1. Roboty zewnętrzne: 3.1.1.1. wymiana rur spustowych; 3.1.1.2. wymiana pokrycia dachowego; 3.1.1.3. remont schodów zewnętrznych betonowych; 3.1.1.4. place z kostki betonowej; 3.1.1.5. wykonanie izolacji ścian fundamentowych; 3.1.1.6. docieplenie ścian budynku styropianem gr. 10cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej; 3.1.1.7. wymiana opaski betonowej przy budynku; 3.1.1.8. kraty stalowe okienne; 3.1.1.9. wymiana stolarki drzwiowej. 3.1.2. Roboty wewnętrzne: 3.1.2.1. skucie tynków wewnętrznych ścian i sufitów; 3.1.2.2. rozebranie posadzek betonowych; 3.1.2.3. uzupełnienie ścian z cegły; 3.1.2.4. ułożenie nadproży betonowych; 3.1.2.5. wykonanie tynków cem-wapiennych i wapiennych; 3.1.2.6. okładziny stropów z płyt gipsowych; 3.1.2.7. gładzie gipsowe na powierzchni sufitów; 3.1.2.8. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 3.1.2.9. dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów. 3.2. Roboty elektryczne: 3.2.1. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i opraw oświetleniowych; 3.2.2. Wymiana instalacji odgromowej; 3.2.3. Wymiana złącza kablowego i wyłącznika p.poż. 4. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót (Załączniki nr 10 do SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki nr 12 do SIWZ). Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest: Remont Budynku nr 175 w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33. 2. Opis budynku nr 175 w kompleksie wojskowym w Orzyszu: Budynek konstrukcji murowanej, parterowy konstrukcja dachu drewniana, pokryty dachówką ceramiczną. Wyposażony w instalację elektryczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku: - kubatura - 846m3 - powierzchnia zabudowy - 212,28m2 - powierzchnia objęta zakresem zadania - 212,28m2. 3. Ogólny zakres prac: 3.1. Roboty budowlane: 3.1.1. Roboty zewnętrzne 3.1.1.1. wymiana rur spustowych 3.1.1.2. wymiana deskowanie dachu i łacenia dachu 3.1.1.3. wymiana pokrycia dachowego ceramicznego na blachodachówkę 3.1.1.4. wymiana podstaw i wietrzaków dachowych 3.1.1.5. place z kostki betonowej 3.1.1.6. wykonanie izolacji ścian fundamentowych 3.1.1.7. docieplenie ścian budynku styropianem gr. 10cm z wykonaniem wyprawy 3.1.1.8. elewacyjnej cienkowarstwowej. 3.1.1.9. wymiana opaski betonowej przy budynku 3.1.1.10. kraty stalowe okienne 3.1.1.11. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 3.1.2. Roboty wewnętrzne 3.1.2.1. skucie tynków wewnętrznych ścian i sufitów 3.1.2.2. wymiana podsufitki z desek 3.1.2.3. rozebranie posadzek betonowych 3.1.2.4. uzupełnienie ścian z cegły 3.1.2.5. ułożenie nadproży betonowych 3.1.2.6. wykonanie tynków cem-wapiennych i wapiennych 3.1.2.7. okładziny stropów z płyt gipsowych 3.1.2.8. gładzie gipsowe na powierzchni sufitów 3.1.2.9. dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów 3.2. Roboty elektryczne 3.2.1. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu i opraw oświetleniowych 3.2.2. Wymiana instalacji odgromowej 3.2.3. Wymiana złącza kablowego i wyłącznika p.poż 4. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót (Załączniki nr 11 do SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki nr 13 do SIWZ). Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również obowiązki wykonawcy oraz warunki realizacji zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach stanowiących jej integralną część.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budynek nr 76 w Orzyszu - Wymiana pokrycia dachowego, malowanie pomieszczeń wewnętrznych i elewacji
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT220728.59
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU MASTER Łukasz Staniszewski, , ul. Tuwima 5/33, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297223.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297223.26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 297223.26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budynek nr 175 w Orzyszu - konserwacja dachu i elewacji, wymiana stolarki, naprawa posadzek
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT200503.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU MASTER Łukasz Staniszewski, , ul. Tuwima 5/33, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 316441.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 316441.57
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 316441.57
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.