Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-14
Gorzów Wielkopolski: Przebudowa pomieszczeń biurowych dla Wydziału Konwojowego KWP i Ogniwa Patrolowo-Interwencyjnego Sztabu KMP w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 101199 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń biurowych dla Wydziału Konwojowego KWP i Ogniwa Patrolowo-Interwencyjnego Sztabu KMP w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Koncepcja (Architektura oraz Technologia), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, obejmuje: 1. Prace projektowe ( dokumentacja projektowa) : 1.1. Uzgodnienie dokumentacji z zamawiającym (Komendą Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp.) 1.2. Wykonanie Dokumentacji projektowej pełnobranżowej z uwzględnieniem kompletu wymaganych opinii i uzgodnień w tym: a) Projekt architektoniczno-budowlany - część architektoniczna, b) Projekt architektoniczno-budowlany - część konstrukcyjno-budowlana, c) Projekt architektoniczno-budowlany - część instalacyjna sanitarna w niezbędnym zakresie, obejmujące: - instalację kanalizacyjną, - instalację wentylacyjną, - instalację zimnej i ciepłej wody oraz cyrkulacji, - c.o. w zakresie wymiany grzejników, - instalację p.poż w nawiązaniu do wykonywanego kompleksowego projektu dla całego obiektu. d) Projekt architektoniczno-budowlany - część elektryczna w niezbędnym zakresie, obejmujące: - zasilanie podstawowe i awaryjne, - instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego, - instalację gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia 230V, - instalacja sygnalizacji włamania, - ochrona od porażeń, - instalacja kontroli dostępu, - instalację p.poż. e) Plan BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. 1.3. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego ( obiekt eksploatowany), uwzględnionych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z zapisem zawartym w Dz.U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126 1.4. Wykonawca uzgadnia dokumentację pod względem p.poż. 1.5. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w oparciu o wykonany projekt. 1.6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu budowy (jeżeli wystąpią zmiany w stosunku do projektu); 1.7. Dokonanie odbioru robót przez upoważnione Instytucje. 2. Roboty Budowlane polegające na: 2.1. Modernizacji istniejących pomieszczeń biurowych: a) modernizacja węzła sanitarnego, b) wykonanie instalacji wysokoprądowych i niskoprądowych, c) roboty wyburzeniowe, d) wykonanie nowych ścian działowych, e) roboty wykończeniowe. 2.2. Modernizacji istniejących węzłów sanitarnych: a) roboty wyburzeniowe, b) wymiana pionów wod-kan, c) wymiana instalacji elektrycznej, d) postawienie nowych ścian działowych, e) roboty wykończeniowe. 2.3. Adaptacji pomieszczeń biurowych: a) wykonanie instalacji wysokoprądowych i niskoprądowych, b) roboty wyburzeniowe c) wykonanie nowych ścian działowych d) roboty wykończeniowe. 3. Lokalizacja działki: Budynek jest zlokalizowany w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 40, nr działki 330/2 4. Wysokość pomieszczeń - 2,80 m 5. Powierzchnia całkowita objęta remontem - 465,69 m2 6. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem minimum 1 zrealizowanej w 100% roboty budowlanej polegającej na przebudowie pomieszczeń w obiekcie eksploatowanym w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym oraz usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej niż 1.000.000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te i usługi zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców b) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia tj: - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży konstrukcyjno - budowlanej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży architektonicznej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży technologicznej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży sanitarnej; - min. 1 osobą zdolną do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej przedmiotu zamówienia w branży elektrycznej, - Kierownikiem Budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń; - branża ogólnobudowlana - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia - branża elektryczna - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia elektryczne w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia - branża sanitarna - osoba odpowiedzialna musi posiadać uprawnienia sanitarne w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel \Lidera3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej a w okresie trwania budowy będzie musiał posiadać ubezpieczenie - (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców. b) Wykonawca musi wykazać się, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizacje przedmiotu zamówienia przy czym Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 500.000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten powinien być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (a nie w odniesieniu do każdego z nich z osobna) z zastrzeżeniem, że : pełnomocnik (lider) nie może mieć mniej niż 50% wymaganych środków (zdolności kredytowej). Zamawiający nie ogranicza maksymalnego udziału pełnomocnika (lidera) 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy P.z.p. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. 5. Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z \WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW\ (WWD), który Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem nr 095 7211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców. 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone przez wszystkich członków konsorcjum osobno (wzór załącznik nr 1 do WWD), b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany (wzór - zał. nr 2 do WWD); c) wykaz wykonanych usług - robót budowlanych - polegających na przebudowie pomieszczeń w obiekcie eksploatowanym (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym oraz usługom (nie mniej niż 1.000.000,00zł.) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że należycie wykonano: minimum 1 jeden projekt budowlano - wykonawczy budowy stacji paliw - zrealizowany w 100% lub posiadający minimum 50% stopień realizacji oraz minimum 1 zrealizowaną w 100% robotę budowlaną polegają na budowie stacji paliw. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek(wzór zał. nr 3 do WWD); d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - zgodnie z zał. nr 4 do WWD; do wykazu należy załączyć aktualne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień odpowiednio do: projektowania, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie a także potwierdzające opłacenie składki członkowskiej i przynależność do właściwych organów samorządu zawodowego (Okręgowa Izba Budowlana/Okręg. Izba Architektów) przez osoby wymienione w pkt II ppkt 2 lit b) niniejszego ogłoszenia - W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel \Liderae) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), w przypadku podmiotu zbiorowego również w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; h) Oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz że w okresie trwania budowy będzie posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. Dokument polisy lub inny dok. ubezpieczenia Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał przedłożyć Zamawiającemu do wglądu przed zawarciem umowy. i) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowi - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (nie mniejszą niż 500.000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w post. o udziel. zam. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten powinien być spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (a nie w odniesieniu do każdego z nich z osobna) z zastrzeżeniem, że : pełnomocnik (lider) nie może mieć mniej niż 50% wymaganych środków (zdolności kredytowej). Zamawiający nie ogranicza maksymalnego udziału pełnomocnika (lidera) j) Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). 2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 3. Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji przedm. zam. - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - przebudowa i rozbudowa budynku kuchni centralnej
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





