To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-08
Goleniów: Remont wiaduktu kolejowego na odc. Nowogard-Płoty w ciągu drogi powiatowej nr 0762Z w m. Wojcieszyn
Numer ogłoszenia: 101189 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73775 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4180512, 4180361, faks 91 4182530.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaduktu kolejowego na odc. Nowogard-Płoty w ciągu drogi powiatowej nr 0762Z w m. Wojcieszyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont wiaduktu kolejowego na odc. Nowogard-Płoty w ciągu drogi powiatowej nr 0762Z w m. Wojcieszyn. Wiaduktu usytuowany jest nad koleją Nowogard-Płoty w km 115 + 708, w ciągu drogi powiatowej nr 0762Z Wojcieszyn-Radosław w m. Wojcieszyn w km 0 + 500. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do wzmocnienia wiaduktu do klasy D -20 T. Remont wiaduktu odbywać się będzie pod czynnym ruchem kolejowym (pod obiektem) i samochodowym na obiekcie. 2. Zakres zadania obejmuje - roboty mostowe: 2.1 Fundamentowanie. Wykopy pod budowę ścianek osłonowych przyczółków oraz schodów i ścieków skarpowych. 2.2 Zbrojenie. Wykonanie zbrojenia nie sprężającego betonu konstrukcji mostowych, stalowymi prętami wiotkimi. Zbrojenie betonu stalą - przygotowanie i założenie kotew. 2.3 Beton Betonowanie betonem konstrukcyjny B30 z dodatkiem włókien polipropylenowych ścianek osłonowych na przyczółkach z zastosowaniem pompy do betonu. Betonowanie betonem nie konstrukcyjnym B 10 - tzw. chudy beton podłoża pod ścianki osłonowe na przyczółkach (ręcznie z betoniarki). Naprawy powierzchni żelbetonowych, ubytków betonu za pomocą materiałów specjalnej jakości. Wzmocnienie konstrukcji przęseł płytowych przy użyciu taśm poliwęglowych. W skład systemu wzmacniania oraz renowacji konstrukcji mostowych wchodzą: a) taśmy z włókien węglowych (na bazie żywic epoksydowych z włóknami węglowymi - włókna ułożone są jednokierunkowo i sklejone żywicą epoksydową) o różnych parametrach wytrzymałościowych oraz asortymencie wymiarowym; b) klej typu Resin 220 (dwuskładnikowy, na bazie żywic epoksydowych). Materiał do wzmocnienia konstrukcji t.j. taśmy i klej zapewnia Zamawiający. Wykonawca w swojej wycenie pominie te materiały. 2.4 Konstrukcje stalowe. Zabezpieczenie antykorozyjne balustrady stalowej i słupków barier poprzez. - czyszczenie strumieniowo-ścierne, - pokrycie powłokami malarskimi natryskiem hydrodynamicznym konstrukcji stalowych. Roboty polegać będą na: - oczyszczeniu powierzchni powłok poddanej renowacji; - usunięciu uszkodzenia powłoki antykorozyjnej; - oczyszczenie powierzchni z produktów korozji; - wykonanie nowych, podstawowych warstw zabezpieczenia antykorozyjnego. 2.5 Izolacje. Powłoka ochronna elementów betonowych. Malowanie powłokami elastycznymi (odpornymi na czynniki atmosferyczne i zarysowania): - malowanie powierzchni elementów betonowych wiaduktu; - malowanie powierzchni betonowych przyczółków styku z gruntem Należy wykonać komplet badań grubości poszczególnych warstw i pomiar łącznej grubości całej powłoki malarskiej. 2.6 Elementy zabezpieczające. Bariery energochłonne na dojazdach. Z uwagi na wysokie skarpy kolejowe przewidziano wykonanie na dojazdach do wiaduktu montaż barier energochłonnych (w linii krawężników stalowych). Słupki barier mocować w gruncie. Zamawiający zrezygnował z wycinki drzew na dojazdach z uwagi na fakt, że korzenie drzew trzymają skarpy. Dlatego w miejscach drzew zrezygnowano z pogrążenia słupków barier, zapierając prowadnice o pień. Należy zwrócić uwagę na to aby nie uszkodzić powłoki cynkowej podczas montażu bariery. Ubytki powłoki cynkowej należy naprawić przez cynkowanie elektrolityczne lub natryskowe. Dodatkowo należy pomalować słupki barier. 2.7 Inne roboty mostowe 1) Po wykonaniu oczyszczenia powierzchni betonowych przyczółków i filara należy dokonać iniekcji wysokociśnieniowej rys w konstrukcji żelbetowej. Przewidziano iniekcję żywicą. Oszacowano wstępnie szczelin, rys i spękań w ilości 24 mb w konstrukcji o rozwartości do: - o rozwartości do 1,0 mm - 14 m, - o rozwartości do 1,5 mm - 5 m, - o rozwartości do 2,0 mm - 5 m, Iniekcja rys o rozwartości 1 i 1,5 mm należy wykonać żywicą. Rysy o rozwartości do 2 mm - iniekcja zaprawą lub zaczynem cementowym. 2) Schody z prefabrykowych elementów betonowych. Dla umożliwienia bezpiecznego zejścia pod obiekt przewidziano wykonanie jedynych schodów skarpowych od strony drogi krajowej nr 6 / Nowogard. Schody o dł. 11,5 mb z prefabrykowych elementów betonowych o szerokości 0,75 m z obrzeżami i jednostronną poręczą. 3) Wykonanie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych z umocnieniem wylotów. Usunięcie drzew i krzewów (samosiejek) w miejscu przyszłej lokalizacji: - schody, - ścieków skarpowych. Wszystkie gałęzie i karpy po wykonaniu zostaną spalone bądź wywiezione poza teren budowy. Poza miejscami wykopów doły po wykarczowanych pniach będą wypełnione gruntem przydatnym do budowy nasypów i zagęszczone. 4) Rusztowania do naprawy i wzmocnień konstrukcji wiaduktu od spodu. Przewidziano wykonanie rusztowań rurowych o wysokości 4 m. Wykonawca musi uwzględnić konieczność krotnych przestawień w przęśle nad torem kolejowym z uwagi na ruch pociągów. 5) Wykonawca robót powinien również przewidzieć w swojej ofercie poniesienie kosztów na zapewnienie bezpiecznego prowadzenia robót. Zamawiający oczekuje również uporządkowania terenu wokół obiektu po zakończeniu prac naprawczych. Pozostałe drobne prace typu: - utrudnienia wynikające z tytułu prowadzenia prac pod czynnym ruchem kolejowym (wg regulaminu opracowanego przez PKP); - jednokrotne sprawdzenie sprzętu na budowę; - oczyszczenie chodników i jezdni wzdłuż linii gzymsów (ok. 40 m2) oraz uszczelnienie masą elastyczną szczelin o rozwartości 3 cm w chodnikach (nad przegubami - przęsło środkowe); - uzupełnienie ubytków w nawierzchni szutrowej dojazdu od drogi kraj. Nr 6 wraz z zagęszczeniem (ok. 8 m2); - ekrany osłaniające; - uporządkowanie terenu wokół obiektu po prowadzonych robotach naprawczych; - oznakowanie na czas prowadzonych robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z nw załączników i stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ: - opis technologii remontu wiaduktu, - specyfikacje techniczne do technologii remontu, - przedmiar robót, Zamawiający uzgodnił wdrożenie opracowanej technologii remontu wiaduktu kolejowego z Polskimi Liniami Kolejowymi S.A. Zakład Linii Kolejowych w Szczecinie. Uzgodnienie dołączono do opisu technologii remontu wiaduktu. 3.Do obowiązków Wykonawcy przystępującego do remontu wiaduktu należy: 1)Opracowanie Programu Zapewnienia Jakości dla całości robót na wiadukcie do zaakceptowania przez Inspektora Nadzoru powołanego ze strony Zamawiającego; 2)Wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko - materiał rozbiórkowy staje się własnością Wykonawcy; 3)Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie utylizacji (wywóz ścierniwa po oczyszczeniu strumieniowo-ściernym); 4)Pokrycie wszystkich kosztów badań laboratoryjnych (kruszywa, betonu, stali, powłok antykorozyjnych stali, badań - pull-off powłok ochronnych betonu itp.); 5)Pokrycie wszystkich kosztów pomiarów geodezyjnych; 6)Rozliczenie wykonanych robót na podstawie Książki obmiaru; 7)Opracowanie operatu kolaudacyjnego - dokumentów odbiorowych wraz z załączeniem Świadectw zgodności zakupu materiałów - zgodnie z zapisami w Prawie Budowlanym. 4.Wykonawca przystępujący do remontu wiaduktu: 1)Zamieści informację w środkach masowego przekazu o planowanym terminie remontu wiaduktu ( 08 - 31.05.2012r.) oraz o związanych z tym utrudnieniami ruchu; 2)Powiadomić Komendę Powiatową Policji oraz Starostwo Powiatowe w Goleniowie o terminie rozpoczęcia robót zasadniczych i zakończenia całkowitego robót; 3)Dokonania przeszkolenia wszystkich pracowników na okoliczność prowadzenia robót zgodnie z opracowanym przez Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Sz-nie, ul. Korzeniowskiego 1, Tymczasowym Regulaminem Prowadzenia Robót dla realizacji planowanego remontu w okresie od 08.05.2012 r do 31.05.2012 r. 5.Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w którym uwzględni prowadzenie robót przy połówkowym zamknięciu przejezdności przez most; jednostronnie wygrodzenie taśmą odblaskową rejonu wzdłuż chodników w trakcie remontu balustrad, gzymsów itd. Wykonawca wprowadzi oznakowanie tymczasowe na dojazdach do wiaduktu, a po zakończeniu remontu wiaduktu dokona oznaczenia aktualnej nośności 20 T - z tabliczką dodatkową do znaków. 6.Przy wykonaniu i odbiorze robót obejmujących zamówienie obowiązywać będą zasady i wymagania określone w opisie technologii remontu wiaduktu, specyfikacjach technicznych do technologii remontu wiaduktu oraz normach polskich. 7.Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zmianami). 8.Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie rozliczone na podstawie jednej faktury VAT wystawionej na podstawie protokołu Odbioru Ostatecznego robót, po całkowitym zakończeniu robót. 9. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego przedmiotu zamówienia oraz rozwiązania równoważne, odnoszące się do zaprezentowanej w SIWZ stylistyki opisanych elementów realizujących przedmiot zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.21 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "SOROKO" A.SOROKO W.SOROKO SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Budowlane SOROKO A. Soroko, W. Soroko Spółka Jawna, ul. Mickiewicza 8, 75-004 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204040,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148744,83
Oferta z najniższą ceną: 148744,83 / Oferta z najwyższą ceną: 363250,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goleniów wraz z instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowie przy ul. Szkolnej 39
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Przebudowa drogi gminnej w Gorzewie dz. nr 196, nr 193/3
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Michałów
- Bud. i przebud. przyłączy wod-kan wraz z odtworzeniem nawierzchni wraz z budową rampy i utwardz.nawierzchni pod kontenery sanitarne na Targowisku Miejskim przy ul. Kawaleryjskiej w Białymstoku.
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulicy Kraszewskiego i Kuklińskiego w Otwocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.