eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Świdnica: Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 101171 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, fax 074 8561813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.powiat.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla 250 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy organizowane na terenie Miasta Świdnicy w n/w kierunkach finansowanych z projektu Odkryj swój kapitał współfinansowanego przez Unię Europejskąz w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamówienie podzielono na 10 części. CZĘŚĆ 1 Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z mechanicznym napędem podnoszenia, z wymianą butli gazowych przy wózkach - 45 osób w ramach 3 edycji piętnastoosobowych Szkolenia dla poszczególnych grup szkoleniowych winny być zrealizowane w następujących terminach: I GRUPA: 18.06-22.07.2008 II GRUPA: 18.08-19.09.2008 III GRUPA: 20.10-20.11.2008 Dopuszcza się możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni (kalendarzowych) Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Przepisy bhp i ppoż. 2)Typy i budowa wózków 3)Czynności operatora przy obsłudze wózków przed rozpoczęciem pracy 4)Czynności operatora przy obsłudze wózków w trakcie pracy 5)Czynności operatora przy obsłudze wózków po zakończeniu pracy wózka 6)Zagadnienia z ładunkoznawstwa 7)Bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowych 8)Praktyczna nauka jazdy 9)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia teoretyczne dotyczące obsługi wózków jezdniowych oraz część praktyczna muszą być zgodne z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach. Ilość godzin jednej edycji szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Ogółem: 142 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 52 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 90 godz., z czego: jazda na wózkach: 15 osób x 15 godz. / 3 osoby w grupie = 75 godz. wymiana butli: 3 grupy (po 5 osób) x 5 godz. = 15 godz. Na jednego uczestnika szkolenia przypada 72 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 52 godz. b)zajęć praktycznych: 20 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych bez przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania danego zawodu z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) certyfikat wydany w języku angielskim, zaświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych (druk zgodny z załącznikiem Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 31 poz. 216), dodatkowy certyfikat potwierdzający jakość szkolenia wydany przez niezależną instytucję, uprawnienia dla kierowcy wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: poznać charakterystykę i podział wózków jezdniowych napędzanych, posiadać wiadomości z zakresu przepisów bhp i ppoż. oraz Urzędu Dozoru Technicznego, posiadać umiejętności niezbędne do samodzielnego prowadzenia wózków i wykonania operacji manewrowych osprzętem wózka oraz do jego obsługi i wymiany butli gazowych. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 2 stanowiska do nauki jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym: jeden wózek podnośnikowy (dopuszczony do jazdy przez Dozór Techniczny) i jeden wózek naładowny (wózki muszą być sprawne technicznie), plac manewrowy z halą do nauki jazdy na wózkach jezdniowych z napędem silnikowym, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 2 Sprzedawca, kasjer, magazynier - z obsługą komputera, kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 60 osób w ramach trzech edycji dwudziestoosobowych Szkolenia dla poszczególnych grup szkoleniowych winny być zrealizowane w następujących terminach: I GRUPA: 16.06-06.08.2008 II GRUPA: 01.08-26.09.2008 III GRUPA: 01.10-26.11.2008 Dopuszcza się możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych, jednakże maksymalny termin zakończenia szkolenia to 28.11.2008 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Gospodarka magazynowa 2.Obsługa programów komputerowych 3.Obsługa programów magazynowo - księgowych 4.Obsługa kas fiskalnych 5.Minimum sanitarne 6.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 182 godziny, w tym: a)zajęć teoretycznych: 92 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 90 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności z wykształceniem min. podstawowym Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętności z zakresu organizacji prac magazynowych, składowania, magazynowania, samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne oraz programy komputerowe do obsługi hurtowni, posiadać wiedzę z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz znać zasady higieny pracy w procesie produkcji lub w obrocie środkami spożywczymi. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 stanowisk komputerowych (na każdą edycję szkoleniową), system magazynowo - księgowy SUBIEKT, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, 20 stanowisk z kasami fiskalnymi (na każdą edycję szkoleniową), zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 3 Referent kadrowo-płacowy z obsługą komputera, w tym język obcy i Płatnik - 40 osób w ramach dwóch edycji dwudziestoosobowych Szkolenia dla poszczególnych grup szkoleniowych winny być zrealizowane w następujących terminach: I GRUPA: 16.06-06.08.2008 II GRUPA: 25.08-27.11.2008 Dopuszcza się możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych, jednakże maksymalny termin zakończenia szkolenia to 28.11.2008 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Kadry - płace (w tym program Płatnik) 2.Obsługa komputera 3.Język angielski dla początkujących 4.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 230 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 156 godz., z czego: zajęcia tematyczne - 71 godz. zajęcia z języka angielskiego - 80 godz. umiejętność poszukiwania zatrudnienia - 5 godz. b)zajęć praktycznych: 74 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Zagadnienia dotyczące języka powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętność obsługi komputera posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych (MS Office, Płatnik) posiadać podstawową znajomość języka angielskiego Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 komputerów z zainstalowanymi programem Płatnik na każdym komputerze (dla każdej edycji szkoleniowej), min. 40 kompletów podręczników i ćwiczeń do nauki języka angielskiego (które przechodzą na własność uczestników szkolenia), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 4 Język niemiecki dla początkujących - 15 osób Szkolenie winno być zrealizowane w następującym terminie: 18.08.-28.11.2008 Dopuszcza się możliwość skrócenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Słownictwo (podstawy) 2)Struktury gramatyczne języka (od podstaw) 3)Podstawowe sprawności językowe (od podstaw) rozumienie ze słuchu mówienie czytanie pisanie 4)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia (moduł ten należy przeprowadzić w języku polskim) Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin ogółem i na jednego uczestnika wynosi 180 godz. zajęć teoretycznych z czego 5 godz. przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia. Za godzinę szkoleniową uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Zagadnienia dotyczące szkolenia powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien m.in.: rozumieć podstawowe wyrażenia dotyczące jego osoby, rodziny oraz otoczenia formułować proste pytania, używać prostych wyrażeń i zdań, odczytywać znane nazwy, słowa i bardzo proste zdania, np. na tablicach informacyjnych, plakatach, itp. napisać krótki, prosty tekst oraz wypełnić prosty formularz np. z danymi osobowymi. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 15 szt. podręczników i ćwiczeń do zajęć tematycznych (komplet, który przechodzi na własność uczestników szkolenia), magnetofon, kasety lub płyty CD z tekstami do podręcznika/ćwiczeń, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 5 Obsługa kas fiskalnych - 15 osób Szkolenie winno być zrealizowane w następującym terminie: 19.08-02.09.2008 Dopuszcza się możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Obsługa kas fiskalnych 2.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 35 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 10 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 25 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 15 stanowisk z kasami fiskalnymi, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 6 Minimum sanitarne - 15 osób Szkolenie winno być zrealizowane w następującym terminie: 25.08-29.08.2008 Dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 5 dni. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Minimum sanitarne 2.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 r. (Dz. U Nr 27 poz. 233 z późniejszymi zmianami) Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 13 godzin zajęć teoretycznych, w tym 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia Za godzinę szkoleniową uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: znać podstawowe zasady higieny produkcji lub w obrocie żywnością Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 7 Komputerowy system finansowo - księgowy przedsiębiorstwa (w tym Płatnik) - 20 osób Szkolenie winno być zrealizowane w następującym terminie: 15.09-04.11.2008 Dopuszcza się możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.System finansowo - księgowy przedsiębiorstwa 2.Obsługa programów SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA oraz Płatnik 3.Obsługa komputera 4.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 76 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 74 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętność obsługi komputera posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych (SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA, Płatnik) Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 stanowisk komputerowych z zainstalowanym programem Płatnik, SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT oraz SYMFONIA na każdym komputerze, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 8 Operator koparko-ładowarki - 20 osób Szkolenie winno być zrealizowane w następującym terminie: 17.09-21.11.2008 Dopuszcza się możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Budowa koparko - ładowarki 2.Technologia 3.Bhp 4.Dokumentacja techniczna 5.Użytkowanie eksploatacyjne 6.Silniki i hydraulika 7.Podstawy elektrotechniki 8.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 181 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 121 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 60 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętność obsługi koparko - ładowarki koordynować pracę maszyn znać budowę i zasady pracy poszczególnych zespołów i układów w maszynach Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 1 koparko - ładowarkę (maszyna musi być sprawna technicznie), plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, sprzęt multimedialny, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 9 Brukarz z uprawnieniami do obsługi zagęszczarek, ubijarek wibracyjnych, narzędzi udarowych, ręcznych, przecinarek nawierzchni drogowych - 10 osób Szkolenie winno być zrealizowane w następującym terminie: 02.09-21.11.2008 Dopuszcza się możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Maszyny, sprzęt i narzędzia do robót ziemnych 2.Wykonanie wykopów, skarp i nasypów 3.Wykonanie nawierzchni brukowych z kamieni 4.Wykonanie nawierzchni z kostek i płytek betonowych 5.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 237 godzin, w tym: zajęć teoretycznych: 117 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia zajęć praktycznych: 120 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: rozróżniać podstawowe materiały do robót brukarskich posługiwać się i konserwować narzędzia i sprzęt współpracować przy tyczeniu i czynnościach pomiarowych przy robotach brukarskich wyznaczać profile podłoży i podbudowy wykonywać podłoża, podbudowy, podsypek i sprawdzenie szablonem profilu podsypki układać krawężniki drogowe i obrzeża chodnikowe brukować nawierzchnie ulicy z kamieni naturalnych i sztucznych brukować nawierzchnie chodników z kostki betonowej i płyt chodnikowych brukować w ozdobne wzory nawierzchni z różnych typów dokonywać napraw nawierzchni brukowych ulic i chodników rozbierać uszkodzone bruki i chodniki Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: narzędzia, sprzęt i materiały niezbędne do brukowania, zagęszczarki, ubijarki wibracyjne, narzędzia udarowe, ręczne, przecinarki do nawierzchni drogowych, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego CZĘŚĆ 10 Prowadzenie ksiąg podatkowych w oparciu o nowe przepisy (w tym prowadzenie książki przychodów i rozchodów w małej firmie i Płatnik) - 10 osób Szkolenie winno być zrealizowane w następującym terminie: 10.09-25.11.2008 Dopuszcza się możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 28.11.2008 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Prowadzenie ksiąg podatkowych 2.Obsługa komputera 3.Obsługa programów REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA oraz Płatnik 4.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 240 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 135 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 105 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętność prowadzenia ksiąg podatkowych (m.in. podatkowej książki przychodów i rozchodów) w oparciu o nowe przepisy posiadać umiejętność obsługi komputera posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA oraz Płatnik Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 komputerów z zainstalowanymi programem Płatnik na każdym komputerze, podatkowa księga przychodów i rozchodów -10 szt., inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 16.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej oraz wiedzy, doświadczenia i potencjału ludzkiego Wykonawcy Zarówno zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne powinni prowadzić wykładowcy posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora/wykładowcy. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Wykładowcy winni dysponować stosownymi dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy itp.), które potwierdzą kwalifikacje i uprawnienia kadry szkoleniowej. Każdy wykładowca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć. Wykonawca musi prowadzić działalność w zakresie będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadać: a)zaktualizowany wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365). Uwierzytelnioną kserokopię wpisu do rejestru należy dołączyć do oferty szkoleniowej. Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową b)doświadczenie w zakresie organizacji szkoleń grupowych , czyli wykazać się organizacją co najmniej 3 szkoleń grupowych w okresie ostatnich trzech lat działalności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( za szkolenia grupowe rozumie się szkolenia w których uczestniczyło co najmniej 10 osób) Ponadto Wykonawca winien: A.dysponować odpowiednimi warunkami lokalowymi i wyposażeniem dydaktycznym. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grup szkoleniowych danej części zamówienia, jak również harmonogram zajęć. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych oraz praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. Aby umożliwić uczestnikom szkolenia właściwe przygotowanie praktyczne Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętów oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. Dlatego też należy odznaczyć jaki sprzęt i materiały będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. B.posiadać potencjał ludzki umożliwiający zapewnienie zastępstwa osób prowadzących zajęcia, w przypadku niedostępności personelu określonego w wykazie kadry szkoleniowej. W takim przypadku zastępstwo to powinno być powierzone osobie lub osobom o odpowiednim przygotowaniu zawodowym nie gorszym od przygotowania zawodowego osoby lub osób zastępowanych. Wymagania dotyczące sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawcy U Wykonawcy nie mogą wystąpić zaległości zarówno podatkowe, jak i w opłacaniu składek ZUS. 2.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt. X SIWZ 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zaktualizowany wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365). Uwierzytelnioną kserokopię wpisu do rejestru należy dołączyć do oferty szkoleniowej. Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową 2.Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, TÜV, itp. 3.Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub akt założycielski wydany przez organ prowadzący, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych. Za aktualny uważa się dokument zawierający dane od ostatniej zmiany, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub poświadczony w wymienionym okresie przez właściwy organ. 4.Oświadczenie o nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5.Wykaz zrealizowanych szkoleń grupowych z okresu trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz ewentualne załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. ( za szkolenie grupowe uważa się szkolenie w którym uczestniczyło co najmniej 10 osób) 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca (np. ilość sprzętu, informacja czy obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych). Wykaz taki należy załączyć do każdej części zamówienia na które składana jest oferta uwzględniając specyfikę poszczególnych kierunków szkoleń. 7.Szczegółowy program szkolenia wraz z harmonogramem 8.Wzory zaświadczeń/certyfikatów/świadectw/uprawnień, przy czym wzór dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia musi być zgodny z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki stanowiącymi Załącznik nr 1 do Planu komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (www.dwup.pl) i powinien zawierać w następującej kolejności: a)logo Kapitału Ludzkiego Narodowej Strategii Spójności - z lewej strony dokumentu (www.pokl.dwup.pl w zakładce Promocja PO KL), b)logo Europejskiego Funduszu Społecznego z podpisem - pomiędzy pozostałymi dwoma logami (www.efs.gov.pl w zakładce Promocja), c)logo Unii Europejskiej - z prawej strony dokumentu (www.europa.eu.int), d)informację: Szkolenie realizowane w ramach projektu Odkryj swój kapitał współfinansowanego przez Unię Europejską w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Dokumenty winny być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
  • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
  • 4. informacja dotyczaca bazy lokalowej - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.powiat.swidnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla 250 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy organizowane na terenie Miasta Świdnicy w n/w kierunkach finansowanych z projektu Odkryj swój kapitał współfinansowanego przez Unię Europejskąz w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z mechanicznym napędem podnoszenia, z wymianą butli gazowych przy wózkach - 45 osób w ramach 3 edycji piętnastoosobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Przepisy bhp i ppoż. 2)Typy i budowa wózków 3)Czynności operatora przy obsłudze wózków przed rozpoczęciem pracy 4)Czynności operatora przy obsłudze wózków w trakcie pracy 5)Czynności operatora przy obsłudze wózków po zakończeniu pracy wózka 6)Zagadnienia z ładunkoznawstwa 7)Bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowych 8)Praktyczna nauka jazdy 9)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia teoretyczne dotyczące obsługi wózków jezdniowych oraz część praktyczna muszą być zgodne z programem Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach. Ilość godzin jednej edycji szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Ogółem: 142 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 52 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 90 godz., z czego: jazda na wózkach: 15 osób x 15 godz. / 3 osoby w grupie = 75 godz. wymiana butli: 3 grupy (po 5 osób) x 5 godz. = 15 godz. Na jednego uczestnika szkolenia przypada 72 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 52 godz. b)zajęć praktycznych: 20 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych bez przeciwwskazań zdrowotnych i psychologicznych do wykonywania danego zawodu z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) certyfikat wydany w języku angielskim, zaświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych (druk zgodny z załącznikiem Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 31 poz. 216), dodatkowy certyfikat potwierdzający jakość szkolenia wydany przez niezależną instytucję, uprawnienia dla kierowcy wózka jezdniowego podnośnikowego z napędem silnikowym wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: poznać charakterystykę i podział wózków jezdniowych napędzanych, posiadać wiadomości z zakresu przepisów bhp i ppoż. oraz Urzędu Dozoru Technicznego, posiadać umiejętności niezbędne do samodzielnego prowadzenia wózków i wykonania operacji manewrowych osprzętem wózka oraz do jego obsługi i wymiany butli gazowych. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 2 stanowiska do nauki jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym: jeden wózek podnośnikowy (dopuszczony do jazdy przez Dozór Techniczny) i jeden wózek naładowny (wózki muszą być sprawne technicznie), plac manewrowy z halą do nauki jazdy na wózkach jezdniowych z napędem silnikowym, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotycząca bazy lokalowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedawca, kasjer, magazynier - z obsługą komputera, kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 60 osób w ramach trzech edycji dwudziestoosobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Gospodarka magazynowa 2.Obsługa programów komputerowych 3.Obsługa programów magazynowo - księgowych 4.Obsługa kas fiskalnych 5.Minimum sanitarne 6.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 182 godziny, w tym: a)zajęć teoretycznych: 92 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 90 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności z wykształceniem min. podstawowym Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętności z zakresu organizacji prac magazynowych, składowania, magazynowania, samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne oraz programy komputerowe do obsługi hurtowni, posiadać wiedzę z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz znać zasady higieny pracy w procesie produkcji lub w obrocie środkami spożywczymi. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 stanowisk komputerowych (na każdą edycję szkoleniową), system magazynowo - księgowy SUBIEKT, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, 20 stanowisk z kasami fiskalnymi (na każdą edycję szkoleniową), zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lib inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotyczaca bazy lokalowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Referent kadrowo-płacowy z obsługą komputera, w tym język obcy i Płatnik - 40 osób w ramach dwóch edycji dwudziestoosobowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Kadry - płace (w tym program Płatnik) 2.Obsługa komputera 3.Język angielski dla początkujących 4.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 230 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 156 godz., z czego: zajęcia tematyczne - 71 godz. zajęcia z języka angielskiego - 80 godz. umiejętność poszukiwania zatrudnienia - 5 godz. b)zajęć praktycznych: 74 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Zagadnienia dotyczące języka powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętność obsługi komputera posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych (MS Office, Płatnik) posiadać podstawową znajomość języka angielskiego Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 komputerów z zainstalowanymi programem Płatnik na każdym komputerze (dla każdej edycji szkoleniowej), min. 40 kompletów podręczników i ćwiczeń do nauki języka angielskiego (które przechodzą na własność uczestników szkolenia), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakosci usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotyczaca bazy lokalowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Język niemiecki dla początkujących - 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Słownictwo (podstawy) 2)Struktury gramatyczne języka (od podstaw) 3)Podstawowe sprawności językowe (od podstaw) rozumienie ze słuchu mówienie czytanie pisanie 4)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia (moduł ten należy przeprowadzić w języku polskim) Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin ogółem i na jednego uczestnika wynosi 180 godz. zajęć teoretycznych z czego 5 godz. przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia. Za godzinę szkoleniową uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Zagadnienia dotyczące szkolenia powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien m.in.: rozumieć podstawowe wyrażenia dotyczące jego osoby, rodziny oraz otoczenia formułować proste pytania, używać prostych wyrażeń i zdań, odczytywać znane nazwy, słowa i bardzo proste zdania, np. na tablicach informacyjnych, plakatach, itp. napisać krótki, prosty tekst oraz wypełnić prosty formularz np. z danymi osobowymi. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: 15 szt. podręczników i ćwiczeń do zajęć tematycznych (komplet, który przechodzi na własność uczestników szkolenia), magnetofon, kasety lub płyty CD z tekstami do podręcznika/ćwiczeń, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotyczaca bazy lokalowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa kas fiskalnych - 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Obsługa kas fiskalnych 2.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 35 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 10 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 25 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 15 stanowisk z kasami fiskalnymi, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotyczaca bazy lokalowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Minimum sanitarne - 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Minimum sanitarne 2.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 r. (Dz. U Nr 27 poz. 233 z późniejszymi zmianami) Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 13 godzin zajęć teoretycznych, w tym 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia Za godzinę szkoleniową uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: znać podstawowe zasady higieny produkcji lub w obrocie żywnością Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotycząca bazy lokalowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Komputerowy system finansowo - księgowy przedsiębiorstwa (w tym Płatnik) - 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.System finansowo - księgowy przedsiębiorstwa 2.Obsługa programów SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA oraz Płatnik 3.Obsługa komputera 4.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 76 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 74 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętność obsługi komputera posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych (SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA, Płatnik) Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 20 stanowisk komputerowych z zainstalowanym programem Płatnik, SUBIEKT, REWIZOR GT, REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT oraz SYMFONIA na każdym komputerze, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotycząca bazy lokalowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Operator koparko-ładowarki - 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Budowa koparko - ładowarki 2.Technologia 3.Bhp 4.Dokumentacja techniczna 5.Użytkowanie eksploatacyjne 6.Silniki i hydraulika 7.Podstawy elektrotechniki 8.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 181 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 121 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 60 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętność obsługi koparko - ładowarki koordynować pracę maszyn znać budowę i zasady pracy poszczególnych zespołów i układów w maszynach Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 1 koparko - ładowarkę (maszyna musi być sprawna technicznie), plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, sprzęt multimedialny, zbiory biblioteczne (np. literatura fachowa, wzory dokumentów), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotyczaca bazy loaklowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Brukarz z uprawnieniami do obsługi zagęszczarek, ubijarek wibracyjnych, narzędzi udarowych, ręcznych, przecinarek nawierzchni drogowych - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Maszyny, sprzęt i narzędzia do robót ziemnych 2.Wykonanie wykopów, skarp i nasypów 3.Wykonanie nawierzchni brukowych z kamieni 4.Wykonanie nawierzchni z kostek i płytek betonowych 5.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 237 godzin, w tym: zajęć teoretycznych: 117 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia zajęć praktycznych: 120 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: rozróżniać podstawowe materiały do robót brukarskich posługiwać się i konserwować narzędzia i sprzęt współpracować przy tyczeniu i czynnościach pomiarowych przy robotach brukarskich wyznaczać profile podłoży i podbudowy wykonywać podłoża, podbudowy, podsypek i sprawdzenie szablonem profilu podsypki układać krawężniki drogowe i obrzeża chodnikowe brukować nawierzchnie ulicy z kamieni naturalnych i sztucznych brukować nawierzchnie chodników z kostki betonowej i płyt chodnikowych brukować w ozdobne wzory nawierzchni z różnych typów dokonywać napraw nawierzchni brukowych ulic i chodników rozbierać uszkodzone bruki i chodniki Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: narzędzia, sprzęt i materiały niezbędne do brukowania, zagęszczarki, ubijarki wibracyjne, narzędzia udarowe, ręczne, przecinarki do nawierzchni drogowych, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotycząca bazy lokalowej - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie ksiąg podatkowych w oparciu o nowe przepisy (w tym prowadzenie książki przychodów i rozchodów w małej firmie i Płatnik) - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Prowadzenie ksiąg podatkowych 2.Obsługa komputera 3.Obsługa programów REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA oraz Płatnik 4.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Ilość godzin jednej grupy szkoleniowej przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 240 godzin, w tym: a)zajęć teoretycznych: 135 godz., z czego 5 godz. na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b)zajęć praktycznych: 105 godz. Za godzinę szkoleniową (część teoretyczna i praktyczna) uważana jest godzina lekcyjna. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) Po zakończonym szkoleniu beneficjent powinien: posiadać umiejętność prowadzenia ksiąg podatkowych (m.in. podatkowej książki przychodów i rozchodów) w oparciu o nowe przepisy posiadać umiejętność obsługi komputera posiadać umiejętność pracy na programach komputerowych REWIZOR 3 EURO, RACHMISTRZ GT, SYMFONIA oraz Płatnik Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: min. 10 komputerów z zainstalowanymi programem Płatnik na każdym komputerze, podatkowa księga przychodów i rozchodów -10 szt., inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. certfikat jakości usług lub inny dokument - 15
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
    • 4. informacja dotyczaca bazy lokalowej - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.