Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-12
Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy bielizny jednorazowego
użytku, fartuchów foliowych i operacyjnych, włókniny, papieru krepowanego, taśm i środków czyszczących
Numer ogłoszenia: 101103 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy bielizny jednorazowego użytku, fartuchów foliowych i operacyjnych, włókniny, papieru krepowanego, taśm i środków czyszczących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy w skład których wchodzą: Serwety operacyjne z włókniny sterylne; Serwety z otworem operacyjnym z włókniny sterylne; Podkłady operacyjne z włókniny foliowanej niesterylne; Fartuchy operacyjne jednorazowe chirurgiczne z włókniny ; Ubrania operacyjne jednorazowego użytku; Spodenki krótkie (majtki) jednorazowe z fizeliny dla pacjenta (do badań); Prześcieradła jednorazowego użytku niejałowe do osłony wózków transportowych dla pacjenta; Sterylne osłony na przewody (tubus); Maseczki chirurgiczne jednorazowego użytku niesterylne; Maseczki chirurgiczne jednorazowego użytku niesterylne dla osób noszących okulary ; Czepki chirurgiczne damskie jednorazowego użytku; Ochraniacze na obuwie jednorazowego użytku; Fartuchy foliowe wzmocnione; Fartuchy foliowe cienkie; Sterylne fartuchy chirurgiczny; Obłożenia pola operacyjnego; Włóknina; Papier krepowany; Papier krepowany; Środek czyszczący - płyn o poj. 500 ml;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 24.45.50.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wykonawcy składają wraz z ofertą: 1) powiadomienie - zgłoszenie - wpis do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych dot. grupy 1, pkt. 1.1, 1.2, grup 4 i 5 ; 2) oświadczenie o zgodności z normą PN-EN 868 -2 oraz z normą PN-EN ISO 11607 - 1,2 - dot. grupy 1, pkt. 1.1, 1.2, grup 4 i 5; 3) oświadczenie o zgodności z normą PN-EN 14683 - dot. grupy 1.10; 4) karta techniczna zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ - grupa 1.9 i 1.10; 5) charakterystykę wytrzymałościową wydaną przez producenta - dot. grupy 1, pkt. 1.1, 1.2, grup 4 i 5; 6) zaświadczenie/certyfikat producenta o okresie trwałości produktu oraz maksymalnym czasie jego przechowywania w warunkach strerylnych- dot. grupy 1, pkt. 1.1, 1.2, grup 4 i 5; 7) deklaracja zgodności CE - dot. grupy 1, pkt. 1.4; 8) oświadczenie o zgodności z normą PN-EN 10993 - dot. grupy 3, pkt. 3.2 ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) terminu realizacji, częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy; 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego
1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1 Serwety, fartuchy, obłożenia i in..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Serweta operacyjna z włókniny sterylna, 5 467 szt. 2) Serweta z otworem operacyjnym z włókniny sterylna - 1547 szt. 3) Podkład operacyjny z włókniny foliowanej niesterylny - 11733 szt. 4) Fartuch operacyjny jednorazowy chirurgiczny z włókniny - 38633 szt. 5) Ubranie operacyjne jednorazowego użytku - 90 szt. 6) Spodenki krótkie (majtki) jednorazowe z fizeliny dla pacjenta (do badań) - 300 szt. 7) Prześcieradło jednorazowego użytku niejałowe do osłony wózków transportowych dla pacjenta - 32680 szt. 8) Sterylna osłona na przewody (tubus) - 2333 szt. 9) Maseczka chirurgiczna jednorazowego użytku niesterylna -62400 szt. 10) Maseczka chirurgiczna jednorazowego użytku niesterylna dla osób noszących okulary - 400 szt. 11) Czepek chirurgiczny damski jednorazowego użytku - 32000 szt. 12) Ochraniacze na obuwie jednorazowego użytku - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2 Fartuchy foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy foliowe wzmocnione, 46 szt. Fartuchy foliowe cienkie, 7662 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3 Fartuchy i obłożenia pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny fartuch chirurgiczny standard Rozmiary: od M do XXL, 1 464 szt. 2) Obłożenie pola operacyjnego zestaw uniwersalny, 2 287 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4 Włóknina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włóknina, kolor niebieski, 5 820 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5 Papier krepowany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowany, 5 460 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6 TAŚMY DO ZAMYKANIA PAKIETÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśmy maskujące bez wskaźnika do zamykania zestawów narzędzi (super mocna) w rolkach, rozmiar 1,9 cm/50m - 288 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7 Środek czyszczący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek czyszczący - płyn o poj. 500 ml. Bezpieczny środek czyszczący oraz odtłuszczający, usuwający kleje i etykiety, zastępujący rozpuszczalniki na bazie chloru i parafiny, 34 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
- Rozbiórka budynku auli oraz remont pomieszczeń w IX LO w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lokali mieszkalnych (pustostany) i wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych.
- Dostawa środka pianotwórczego na okręty projektu B-860 ( H-1; H-2; H-3 ).
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Święta Szkoły
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa sprzętu medycznego i aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Besku.
- Dostawa i montaż mebli medycznych wraz z chłodziarkami w zabudowie do Przychodni Rejonowej w Łasinie w ramach Projektu nr 02OW/7807/I/2024 pt. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa medycznych rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - umowa ramowa ZP18/A/9/2025
- Dostawa sprzętów medycznych z podziałem na 5 pakietów - powtórzony
- Dostawa jednorazowych, niesterylnych pasów do stabilizacji ciała pacjenta
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.