Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Włoszczowa: Przebudowa i modernizacja budynku Leśniczówki
Leśnictwa Motyczno
Numer ogłoszenia: 101090 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włoszczowa, Kolejowa 23, 29-100 Włoszczowa, tel. 0-41 3945130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nadlesnictwo.wloszczowa@radom.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja budynku Leśniczówki Leśnictwa Motyczno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja zadania inwestycyjnego - Przebudowy i Modernizacji Budynku Leśniczówki w miejscowości Oleszno, ul Włoszczowska 24 zakres przebudowy i modernizacji obejmuje w szczególności: - przebudowa ścianek działowych - wykonanie nowego układu otworów drzwiowych, - przebudowa schodów i podestów zewnętrznych, - przebudowa ganków wejściowych wraz z ich zadaszeniem, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku, cokołu i stropu, - wymiana podłóg i podłoży (z zastosowaniem paneli podłogowych w pokojach a płytek ceramicznych w pozostałych pomieszczeniach tj.: kuchni, łazience, komunikacji, kancelarii, WC, i sieni), - wyłożenie ścian w łazience i WC glazurą do pełnej wysokości a w kuchni tylko w ciągu technologicznym, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (zastosować okna drewniane, dwuszynowe z mikrorozszczelnieniem), - wykonanie koniecznych tynków na ścianach i sufitach wraz ze szpachlowaniem, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana instalacji wod-kan. wraz z zamontowaniem podgrzewacza ciepłej wody wyposażonego w grzałkę elektryczną i podłączonego do instalacji centralnego ogrzewania (dla uzyskania ciepłej wody w okresie grzewczym), - wymiana instalacji elektrycznej (z wprowadzeniem oddzielnego opomiarowania elektrycznego dla części służbowej), - wymiana instalacji centralnego ogrzewania z zastosowaniem grzejników o małej pojemności wodnej oraz zamontowanie nowej kotłowni wyposażonej w kocioł (na paliwo stałe) wraz z wkładem kominowym w przewodzie dymowym z blachy kwasoodpornej, - w pomieszczeniu kuchni przewidzieć zamontowanie kuchni gazowej czteropalnikowej na gaz płynny, - ułożenie opaski wokół budynku Szczegółowo przedmiot zamówienia został przedstawiony w dokumentacji techniczno - projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - w części dotyczącej Przebudowy i Modernizacji Budynku Leśniczówki - stanowiących załącznik 2. do niniejszej SIWZ, Realizację przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami - zgodnie z zawartą umową. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wszelkie nazwy materiałów użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności (w tym kosztów utrzymania) oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami wbudowanymi przy realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych, co m.in. wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. W zakresie szczegółowego wzornictwa i kolorystyki Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru materiałów, w ramach podstawowej powszechnie dostępnej oferty - w terminach uprzednio uzgodnionych z Wykonawcą. Minimalne wymagania w stosunku do użytych materiałów - panele podłogowe z płyt HDF o klasie ścieralności AC4, grubości minimum 8 mm, kolor dąb odcień do uzgodnienia z Zamawiającym. - drzwi stalowe przeciwpożarowe o klasie odporności EI 30 - minimalne wymagania blat drzwi ocynkowany dwuścienny, czterostronnie falcowany o grubości 42 mm. Grubość blachy 0,88 mm. Ościeżnice z kątownika ocynkowanego o grubości 2 mm z czterostronnym uszczelnieniem. Powierzchnia drzwi malowana farbą proszkową w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym - drzwi wewnętrzne wymiary według zestawienia w projekcie budowlanym - koloru olcha, tłoczone o konstrukcji ramowej z drewna iglastego lub płyty MDF pokrytej dwustronnie płytą HDF wypełnione systemem typu plaster miodu lub równoważnym, elementy wykończeniowe z tłoczonej płyty HDF. - drzwi zewnętrzne, płycinowe pełne z naświetleniem, o grubości minimum 70 mm, współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi minimum K=1,1 W(m2*K) koloru jasny brąz, odcień do ustalenia z zamawiającym - z dwoma atestowanymi zamkami. - piec uniwersalny - stalowy kocioł grzewczy przeznaczony do spalania węgla kamiennego, brunatnego, brykietu, drewna i odpadów drewnianych, typu SIII-12 N-13 kW Buderus, lub równoważnego uniwersalnego spełniającego parametry grzewcze wynikające z obliczenia zapotrzebowania ciepła. - płytki kamionkowe Gres - nieszkliwiony, o wymiarach 30 x 30 cm grubości 8mm, jednobarwne - koloru jasny brąz odcień do uzgodnienia z Zamawiającym, o nasiąkliwości wodnej <0,5%, sile łamiącej min 700 N. - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, płytki o wymiarach 30 x 30 cm, grubości 8 mm, półmatowe, o parametrach użytkowych PEI: 4(2100, kolor jasny brąz do uzgodnienia z Zamawiającym - parapety zewnętrzne metalowe (aluminiowe - z profili wytłaczanych o powierzchni zabezpieczonej przez anodowanie tj. pokrycie warstwą tlenku oraz powleczenie lakierem proszkowym lub laminowanie folią) - kolor brązowy, odcień do uzgodnienia z zamawiającym), - parapety wewnętrzne - typowe grubości min. 2,5 cm, z aglomarmuru lub marmuru, w kolorystyce podstawowej, uzgodnionej z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym gwarantujący wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia, tzn.: osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności wynikającej z zakresu przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca udokumentuje iż dysponuje co najmniej następującymi osobami legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: - kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne - umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w odniesieniu do realizacji przedmiotu zamówienia); - kierownik robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoważne); - kierownik robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (lub równoważne); b) wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) należyte wykonanie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tzn. zrealizowanie min. 2. zadań budowlanych obejmujących jednocześnie: roboty wykończeniowe -posadzkarskie, instalacyjne oraz z zakresu montażu stolarki budowlanej - wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. każdy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. w szczególności: a) posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 50 000 zł, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Imienny wykaz kadry kierowniczej, tj. osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia - z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zaświadczenia i uprawnienia - w formie załączonych do wykazu - potwierdzonych przez Wykonawcę (za zgodność z oryginałem) - kserokopii stosownych dokumentów) 5. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzai wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (ofert). 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Ponadto Wykonawca do oferty (sporządzonej na druku zgodnym z załącznikiem nr 1 do SIWZ) dołączy - jako jej integralną część: 1. Szczegółowy kosztorys dotyczący przedmiotu zamówienia (sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej - według zasad określonych w rozporządzeniu MRRiB z 13 lipca 2001 r. - Dz. U. Nr 80 poz 867) zawierający w szczególności podstawowe dane dotyczące planowanych do wbudowania materiałów (z podaniem nazw, symboli, nr katalogowych itp.). 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy zadania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. Dowód wniesienia wadium w formie dokumentu określonego w punkcie 8. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/wloszczowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włoszczowa ul. Kolejowa 23 kod pocztowy 29 - 100 miejscowość Włoszczowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Włoszczowa - Sekretariat ul. Kolejowa 23 kod pocztowy 29 - 100 miejscowość Włoszczowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOSZCZOWA
- Remont drogi wewnętrznej działki obr. 0008 nr 4771/1,4773/1,4772/1działki obr.0009nr4848/1,4847/1,4849/19,4849/22,4850/1,5153/1,6252/9,6252/8,6252/19od ul.Jędrzej. do ul. Wiś. od km 0+000 do km 1+050
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1187T w miejscowości Cieśle na odcinku od km 07+172 do km 09+223
- "Urządzenie terenów zielonych przy wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie"
- Wymiana pokrycia dachowego, wymiana okien oraz instalacji elektrycznej w budynku gminnym Motyczno 9
- Budowa drogi leśnej nr 20 wg DSD w Leśnictwie Zabrody (2025)
więcej: przetargi w Włoszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.