Ogłoszenie z dnia 2007-06-14
Wieliczka: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Biskupice.
Numer ogłoszenia: 101082 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach, Wieliczka 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Biskupice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Biskupice zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 118, poz. 1233). Kod CPV zamówienia: 742520000-6. Opracowanie obejmuje obszar całej Gminy o pow. 4116 ha. Procedura rozpoczęta została uchwałą Rady Gminy Biskupice nr V/ 38/ 07 z dnia z dnia 02 marca 2007 roku o przystąpieniu do zmiany studium. Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia - w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca uwzględni w opracowaniu dotychczasowe dokumenty planistyczne tj.: - Wykaz wniosków do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania terenu, które wpłynęły do Urzędu Gminy Biskupice. - Wykaz wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w okresie braku obowiązywania planów. - Dokumentacja aktualnie obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Biskupice przyjętego uchwałą Rady Gminy Biskupice nr XIX/97/99 z dnia 30 grudnia 1999r. - Plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Biskupice, który utracił ważność z dniem 01.01.2004 r.- w skali 1:10 000. - Aktualnie obowiązujące plany - 5 planów miejscowych przyjętych 5 uchwałami Rady Gminy t.j.: oMiejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Tomaszkowice i Przebieczany w Gminie Biskupice (zatwierdzony uchwałą nr XXIII/334/04 z dnia 20 sierpnia 2004 Rady Gminy Biskupice i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 328 z dnia 03. 11. 2004 r., poz. 3489, zmieniony uchwałą nr IV/27/2007 nr z dnia 26 stycznia 2007r. Rady Gminy Biskupice i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego nr 262 poz. 1729); oMiejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Szczygłów I Zabłocie w gminie Biskupice (zatwierdzony Uchwałą Nr XXIII/335/04 z dnia 20 sierpnia 2004 Rady Gminy Biskupice i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 328 z dnia 03. 11. 2004r. poz. 3490, zmieniony uchwałą nr IV/28/07 z dnia 26 stycznia 2007r. Rady Gminy Biskupice i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego nr 262 poz.1728); - Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Łazany I Jawczyce w gminie Biskupice (zatwierdzony Uchwałą Nr XXIII/336/04 z dnia 20 sierpnia 2004 Rady Gminy Biskupice i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 328 z dnia 03. 11. 2004 r. poz. 3491, zmieniony uchwałą nr IV/29/07z dnia 26 stycznia 2007r. Rady Gminy Biskupice i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego nr 262 poz.1727); oMiejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Sławkowice w gminie Biskupice (zatwierdzony Uchwałą Nr XXVII/357/04 z dnia 17 grudnia 2004 Rady Gminy Biskupice i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 170 z dnia 25. 03. 2005 r., poz. 1084, zmieniony uchwałą nr IV/30/07 z dnia 26 stycznia 2007r. Rady Gminy Biskupice i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego nr 262, poz. 1726); oMiejscowy plan ogólny zagospodarowania przestrzennego obszaru obejmującego miejscowości: Biskupice, Bodzanów, Sułów, Trąbki w gminie Biskupice (zatwierdzony Uchwałą Nr XLIX/ 484/ 06 z dnia 28.04.2006r. Rady Gminy Biskupice i ogłoszony w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, nr 451 z dnia 01.08.2006r., poz. 2807). Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu materiały planistyczne oraz materiały projektu studium w ilościach niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procedury formalno-prawnej sporządzania studium. Forma opracowania: - 6 (sześć) kompletów dokumentacji studium w formie wydruków kolorowych w skali 1 : 10 000, w tym 1 egz. zafoliowany; - wersja cyfrowa studium z zapisem części graficznej na CD. Część graficzna studium powinna być wykonana w technice cyfrowej, na platformie programowej Macro Station (format dgn na nośniku CD - ROM) lub równoważnej od wstępnych faz rysowania do ostatecznej wersji rysunku studium, z wykorzystaniem dostępnych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym materiałów w szczególności: - ewidencyjnej mapy numerycznej, - mapy topograficznej, - mapy zasadniczej, - sporządzonej na zlecenie gminy w 2005r opinii geologicznej. Wykonawca zapewni bezpośredni udział głównego projektanta studium (członka izby samorządu zawodowego urbanistów) w pracach planistycznych, oraz kontaktach z Zamawiającym t.j.: - udział w spotkaniach, sesjach Rady Gminy, posiedzeniach komisji Rady Gminy dotyczących studium, posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Archiektonicznej - obsługę wyłożenia do publicznego wglądu studium, - udział w dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu, - udział w czynnościach formalno - prawnych t.j.: przygotowywanie wzorów pism wystąpień o uzgodnienia i opinie do studium, wniosków do wyłożenia studium, przygotowanie ogłoszeń prasowych i innych dotyczących studium druków korespondencyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na skutek okoliczności określonych w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. e. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat nie mniej niż dwa opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub planów zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o wielkości porównywalnej z obszarem Gminy Biskupice. f. Posiadają potencjał kadrowy - główny projektant posiadający członkostwo izby samorządu zawodowego urbanistów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane dokumenty i oświadczenia podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia: - dokument wpisu na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów. 3) Zaświadczenie wydane przez naczelnika właściwego urzędu skarbowego, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby z zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt.4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 Ustawy Pzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 8) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. nr 87 z 2006r poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 9) Wykaz wykonanych w latach 2003 -2006 z należytą starannością co najmniej dwóch opracowań studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub planów zagospodarowania przestrzennego odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia dla obszaru co najmniej o wielkości porównywalnej z obszarem Gminy Biskupice, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach 32-020 Wieliczka pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach 32-020 Wieliczka pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie remontu podłogi w komorze Haluszka na poz. III"
- "Usługa serwisu wiertnicy dołowej CSW-45"
- "Wykonanie remontu podłogi w komorze Witos Górna na poz. IIn-III Kazanów"
- "Dostawa pomp solankowych- część 1 zespół pompowy 80kW"
- "Dostawa pomp solankowych- część 2 zespół pompowy 11kW"
- "Dostawa środków czystości - część 6 - mydło w płynie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy amfiteatru w Siedlcach
- "Budowa tężni solankowej przy ulicy Podrzecznej w Skierniewicach"
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sławatycze
- Przygotowanie i opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Jeżowe
- "Opracowanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie władztwa planistycznego w gminie Krasne"
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.