eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sortów mundurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Poznań: Dostawa sortów mundurowych
Numer ogłoszenia: 101070 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: htpp://bip.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortów mundurowych dla Straży Miejskiej Miasta Poznania w następujących częściach: Część 1 Dostawa spodni męskich i damskich, spódnic, kurtek i spodni polowych, spodni polowych krótkich, swetrów służbowych, wiatrówek letnich, szali służbowych, czapek służbowych okrągłych bez galonu, czapek letnich typu sportowego i czapek zimowych. Część 2 Dostawa kurtek uniwersalnych i bezrękawników ocieplanych. Część 3 Dostawa koszulek typu polo, koszul służbowych w kolorze błękitnym z długim rękawem, koszul służbowych w kolorze błękitnym z krótkim rękawem, koszul służbowych białych z długim rękawem, koszul służbowych białych z krótkim rękawem i krawatów służbowych Zamawiający wymaga udzielenia 2 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, na warunkach określonych w § 3 wzorów umów. Do oferty należy załączyć wzory składników umundurowania będącego przedmiotem zamówienia, stosownie do części zamówienia, na którą złożona zostanie oferta (zgodnie z zestawieniem załączonym do wzorów umów) po 1 sztuce lub parze. Wzory te stanowić będą podstawę oceny jakościowej dostawy przy ocenie ofert oraz przy odbiorze pojedynczych zamówień. Wzory zostaną zwrócone Wykonawcom po podpisaniu umowy, za wyjątkiem Wykonawcy wybranego, któremu wzory zostaną zwrócone po zakończeniu wykonywania umowy. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru złożonych wzorów sortów mundurowych na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolnie wybraną ilość części ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Dotyczy części 1 2.1 Należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia 28.05.2005 - 28.05.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sortów mundurowych, o łącznej wartości minimum 90 000 zł. Dotyczy części 2 2.2 Należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia 28.05.2005 - 28.05.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sortów mundurowych o łącznej wartości minimum 10 000 zł. Dotyczy części 3 2.3 Należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia 28.05.2005 - 28.05.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sortów mundurowych, o łącznej wartości minimum 30 000 zł. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia ww warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów, odpisów, wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ oraz, uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie 09.04.2006 - 09.04.2009. dostaw: Dotyczy części 1 - sortów mundurowych, o wartości 90 000 zł każda. Dotyczy części 2 - sortów mundurowych, o wartości 10 000 zł każda. Dotyczy części 3 - sortów mundurowych, o wartości 30 000 zł każda. - zał. nr 3 A-C do SIWZ; Ponadto w ofercie należy złożyć: 4.Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 5. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych tkanin lub materiałów [ stosownie do części na którą składana jest oferta ] z wymaganiami Zamawiającego opisanymi we wszystkich pozycjach w załącznikach do umów w kolumnie - Nazwa asortymentu 6. Wypełnione i podpisane zestawienie cen jednostkowych, będące załącznikiem do umowy - odpowiednio do części zamówienia na które jest składana oferta. 7.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć wzory składników umundurowania będącego przedmiotem zamówienia, stosownie do części zamówienia, na którą złożona zostanie oferta [zgodnie z zestawieniem załączonym do wzorów umów] po 1 sztuce lub parze. Wzory te stanowić będą podstawę oceny jakościowej dostawy przy ocenie ofert oraz przy odbiorze pojedynczych zamówień..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.05.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sortów mundurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa spodni męskich i damskich, spódnic, kurtek i spodni polowych, spodni polowych krótkich, swetrów służbowych, wiatrówek letnich, szali służbowych, czapek służbowych okrągłych bez galonu, czapek letnich typu sportowego i czapek zimowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sortów mundurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kurtek uniwersalnych i bezrękawników ocieplanych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sortów mundurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koszulek typu polo, koszul służbowych w kolorze błękitnym z długim rękawem, koszul służbowych w kolorze błękitnym z krótkim rękawem, koszul służbowych białych z długim rękawem, koszul służbowych białych z krótkim rękawem i krawatów służbowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna i jakościowa wykonania wyrobu - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.