eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW ( 24/ZP/16 )

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Zgierz: DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW ( 24/ZP/16 )
Numer ogłoszenia: 101060 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54516 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW ( 24/ZP/16 ).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek, kopiarek i faksów. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukowania w formacie A3 i A4, papieru składanka, papieru ksero, papieru fotograficznego. 2. Wymagania zasadnicze dotyczące papieru perforowanego samokopiującego: 1) Składanka wielowarstwowa (1+1), (1+2), (1+3), (1+4) - bez nadruku z odrywaną perforacją, warstwa pierwsza biała, warstwy pośrednie i ostatnia różnego koloru. 2) Gramatura papieru samokopiującego: a) Pierwsza warstwa (CB) nie gorsza niż 56 g na m2. b) Pośrednie warstwy (CFB) nie gorsze niż 53 g na /m2. c) Ostatnia warstwa (CF) nie gorsza niż 57 g nam2. d) Format: szerokość 240 mm, długość - 12 3) Ilość arkuszy w kartonie: a) składanka wielowarstwowa (1+1) - minimum 900 składek w kartonie, b) składanka wielowarstwowa (1+2) - minimum 600 składek w kartonie, c) składanka wielowarstwowa (1+3) - minimum 400 składek w kartonie, d) składanka wielowarstwowa (1+4) - minimum 350 składek w kartonie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający przedmiot zamówienia, oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy. 4. Papier musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar posiadał gwarancję na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 6. Papier musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. Wykonawca może zaproponować artykuły równoważne. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania) odpowiadające artykułom wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wszystkie koszty związane z dostarczeniem towaru do Zamawiającego, w tym koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przewożonych materiałów do momentu ich odebrania przez Zamawiającego. Materiał uznaje się za odebrany w momencie podpisania przez strony protokołu odbioru. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, rozładować i wnieść do magazynu na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia, co uwzględni w kosztach składanej oferty. Zamówienie opcjonalne 1. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jest uprawniony do zlecenia realizacji zamówienia określonego w zamówieniu opcjonalnym (załącznik nr 2 do SIWZ) przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym o ilości wyszczególnione w zamówieniu opcjonalnym. 3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zamówienia asortymentu określonego w zamówieniu opcjonalnym (załącznik nr 2 do SIWZ - zamówienia opcjonalne), który nie został wyszczególniony w zamówieniu podstawowym. 4. Wyszczególnienie asortymentowo - ilościowe w zamówieniu opcjonalnym zawiera maksymalny zakres zwiększenia zamówienia, co oznacza, że Zamawiający opcjonalnie w ramach własnych potrzeb może zamówić ilości nie większe niż wyszczególnione w zamówieniu opcjonalnym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 5. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach najpóźniej do dnia 30 października 2016r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie 10 dni od daty zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do określenia takiej samej ceny jednostkowej dla tego samego asortymentu określonego w zamówieniu podstawowym i w zamówieniu opcjonalnym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURPAP J.M.G. Figińscy sp. j., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156386,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189722,83

  • Oferta z najniższą ceną: 189722,83 / Oferta z najwyższą ceną: 212002,06

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.