Ogłoszenie z dnia 2007-06-13
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do digitalizacji materiałów archiwalnych dla pracowni reprograficznej Archiwum Państwowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 101034 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowew Poznaniu, ul. 23 Lutego 41/43, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8524601, fax 061 8517310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.ap.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do digitalizacji materiałów archiwalnych dla pracowni reprograficznej Archiwum Państwowego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) skaner specjalistyczny, bezdotykowy do digitalizacji zbiorów zszytych i oprawnych ze stołem do formatu wielkości większej od A1 i mniejszej od A0 - wraz z oprogramowaniem 1 sztuka; - CPV - 33261200-9 b) zestaw komputerowy do obsługi skanera wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka; CPV - 30231100-8 c) stacja graficzna do obróbki skanów wraz z oprogramowaniem- 1 sztuka; CPV - 29862300-2 d) aparat cyfrowy lustrzanka wraz z oprogramowaniem- 1 sztuka; - CPV 33450000-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Wszelkie nazwy własne użyte w opisie służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.12.00 - Skanery Kod CPV wg słownika 2008: 38.52.00.00 - Skanery Oryginalny kod CPV: 29.86.23.00 - Graficzne stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.23.00 - Graficzne stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 33.45.00.00 - Sprzęt fotograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, c) wykonali w okresie ostatnich trzech lat tj. od 10 czerwca 2004 do 10 czerwca 2007r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i swoją wartością (tj. o wartości nie mniejszej niż 400 000, 00 zł. każda) dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia te warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca \spełnia\ albo \nie spełnia\ poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualnego zaświadczenia od właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykazu wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 10 czerwca 2004 do 10 czerwca 2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością (tj. o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. f) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, g) pełnomocnictwa do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 1. Wypełniona i podpisana oferta; 2. Wypełniona i podpisana wycena
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ap.gov.pl/poznan
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Archiwum Państwowe w Poznaniu ul. 23 Lutego 41/43 60-967 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 08:00, miejsce: Archiwum Państwowe w Poznaniu ul. 23 Lutego 41/43 60-967 Poznań pokój nr 7 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Farycymabum w ramach Programu Lekowego B.70 LECZENIE PACJENTÓW Z CHOROBAMI SIATKÓWKI - 1 pakiet asortymentowy
- ZP3/6811 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów i studiów podyplomowych w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji plazmowej dla specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu ul. A. Wrzoska 1
- Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie dwóch pomieszczeń dla potrzeb serwerowni i UPS zlokalizowanych w piwnicy Szpitala św.Rodziny przy ul.Jarochowskiego18
- Remont budynku I Oddziału ZUS w Poznaniu - częściowy remont dachu segmentu A i C wraz z remontem instalacji odgromowej
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Świadomy i kompetentny uczeń żarskiej szkoły podstawowej szansą na rozwój na rynku pracy w Żarach
- Dostawa sprzętu do nagrywania pokazów filmowych wraz z akcesoriami
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wyposażenia do makro i mikrofotografii dla Wydziału Biologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w ramach projektu Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki.
- Dostawa systemu pomiarowego do weryfikacji stanu technicznego dróg z oprogramowaniem.
- Zakup, dostawa i montaż sprzętu ICT w placówkach oświatowych Gminy Rajcza
- Doposażenie pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn. "CKZ w Bełchatowie - kierunek przyszłość" - Sprzęt diagnostyczny do pracowni samochodowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





