Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-13
Gdańsk: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZATORÓW W BUDYNKU OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU CHEMII (ZADANIE I) ORAZ W BUDYNKU WYDZIAŁU BIOLOGII, GEOGRAFII I OCEANOLOGII (ZADANIE II) UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 100995 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZATORÓW W BUDYNKU OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU CHEMII (ZADANIE I) ORAZ W BUDYNKU WYDZIAŁU BIOLOGII, GEOGRAFII I OCEANOLOGII (ZADANIE II) UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Zakres prac obejmuje dostawę i montaż klimatyzatorów w Budynku Ochrony Środowiska (BOŚ) Wydziału Chemii zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Sobieskiego 13 (zadanie I) oraz w budynku Wydziału Biologii Geografii i Oceanologii Uniwersytetu Gdańskiego (BGiO UG) zlokalizowanego w Gdyni przy Al. Piłsudskiego 46 (zadanie II)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawy 3. wykażą się wykonaniem (zakończonych) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dostaw z montażem odpowiadającym swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia 4. zapewnienie serwisu i konserwacji w okresie gwarancji. Pełnienie całodobowego serwisu - max czas reakcji 2 godz. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu . 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Oferta - (do SIWZ), wg. załączonego wzoru oferty wypełniona i podpisana, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 4. Załącznik nr 1 - (do SIWZ), wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 5. Załącznik nr 3 - (do SIWZ), w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :w tym przypadku należy przedstawić wykaz wykonanych tj. zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od 2004 r. do terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw z montażem odpowiadających swoim rodzajem i co najmniej wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, udokumentowane załączonymi potwierdzeniami wykonania ich należycie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia , nazwy i adresu odbiorcy oraz daty ich realizacji (zakończenia), podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem), tak aby łącznie został spełniony stosownie wymagany warunek. 6. Załącznik nr 5 - (do SIWZ) oświadczenie o czasie reakcji na zawiadomienie o awarii oraz udzielonej gwarancji. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 7. Załącznik nr 6 - (do SIWZ) wykaz części przedmiotu zamówienia powierzone podwykonawcy(om), w wypadku ich braku należy załączyć niniejsze pismo z informacją iż nie dotyczy lub wprost złożyć oświadczenie, iż Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówien Publicznych, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1a, tel. 058 523 25 87e-mail: mbz@univ.gda.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Rektorat UG, 80-952 Gdańsk , ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 120 I piętro (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup automatycznego systemu do syntezy peptydów na nośniku stałym, sprzętu medycznego, systemu do automatycznej analizy metodą Western-Blot w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa pakietu usług wsparcia producenta oprogramowania dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Microsoft przez okres 12 miesięcy
- Realizacja oświetlenia i obsługi multimediów w ramach Bałtyckiego Festiwalu Operowego
- Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Pustej w Gdańsku w ramach realizacji zadania Budżetu Obywatelskiego "Wrota Olszynki- bezpieczne i atrakcyjne alejki piesze przy Opływie Motławy"
- Remont silników Scania DI 16 (nr silników 1050355, 1069076) z jednostki pływającej typu IC 16 M III o numerze burtowym SG-215
- Zakup fabrycznie nowych pojazdów samochodowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kolektorów instalacji chłodniczej przy wieżach chłodniczych dla budynku Centrum Nauki Kopernik.
- Dostawa oraz montaż jednostki grzewczo - chłodniczej SPA-4 firmy VBW Engineering (wraz z utylizacją starej)
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń układu chłodu (drycoolery) wraz z automatyką w budynku Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ w Krakowie przy ul. Gronostajowej 9.
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.