eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirczePrzebudowa dróg w Gminie Mircze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Mircze: Przebudowa dróg w Gminie Mircze
Numer ogłoszenia: 100962 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 084 6519015, faks 084 6519038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mircze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg w Gminie Mircze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych polegającej na wyrównaniu istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym i wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni z masy betonu asfaltowego. Szczegółowy zakres prac znajduje się w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik do SIWZ (załączniki od Nr 1 do Nr 18). Cena zawarta w ofercie jest ceną kosztorysową zamówienia sporządzoną na podstawie wypełnionych kosztorysów ofertowych stanowiących integralną część SIWZ. Zadania: 1) Droga gminna Nr 111341 L Mircze ul. Polna długość 300 mb, podbudowa 45 m3, warstwa ścieralna 900 m2 2) Droga gminna Mircze ul. Leśna długość 300 mb, podbudowa 45 m3, warstwa ścieralna 900 m2 3) Droga gminna Modryń Kolonia długość 500 mb, podbudowa 120 m3, warstwa ścieralna 1500 m2 4) Droga gminna Nr 111333 L Marysin długość 400 mb, podbudowa 72 m3, warstwa ścieralna 1200 m2 . 5) Droga gminna Nr 111409 L Kryłów ul. Sokalska i ul. Rynek długość 160 mb, wyrównanie 50 ton, warstwa ścieralna 1000 m2 6) Droga gminna Nr 111349 L Prehoryłe długość 150 mb, podbudowa 18 m3, warstwa ścieralna 450 m2 7) Droga gminna Nr 111346 L Prehoryłe długość 150 mb, podbudowa 18 m3, warstwa ścieralna 450 m2 8) Droga gminna Prehoryłe długość 150 mb, podbudowa 18 m3, warstwa ścieralna 450 m2 9) Droga gminna Nr 111343 Górka - Zabłocie ul. Cicha, długość 200 mb, podbudowa 30 m3, warstwa ścieralna 600 m2 10) Droga gminna Nr 111331 L Tuczapy długość 350 mb, podbudowa 53 m3, warstwa ścieralna 1050 m2 11) Droga gminna Nr 111335 L Mołożów Kolonia długość 400 mb, podbudowa 60 m3, warstwa ścieralna 1200 m2 12) Droga gminna Nr 111332 L Miętkie - Andrzejówka długość 365 mb, podbudowa 55 m3, warstwa ścieralna 1095 m2 13) Droga gminna Nr 111327 L Miętkie Kolonia. Długość 350 mb, podbudowa 42 m3, warstwa ścieralna 1050 m2 14) Droga gminna Nr111332 L Borsuk- Andrzejówka długość 400 mb, podbudowa 60 m3, warstwa ścieralna 1200 m2 15) Droga gminna Nr 111339 L Modryniec długość 300 mb, podbudowa 72 m3, warstwa ścieralna 900 m2 16) Droga gminna Nr 111340 L Modryniec długość 300 mb, podbudowa 72 m3, warstwa ścieralna 900 m2 17) Droga gminna Nr 111338 L Stara Wieś długość 300 mb, podbudowa 60 m3, warstwa ścieralna 1500 m2 18) Droga gminna Stara Wieś długość 300 mb, podbudowa 60 m3, warstwa ścieralna 1500 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio dla każdego zadania należy określić na jakie zadanie wadium jest wpłacane (podać należy numer zadania, np. w tytule przelewu ). Dla zadania 1) - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) Dla zadania 2) - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) Dla zadania 3) - 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) Dla zadania 4) - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Dla zadania 5) - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Dla zadania 6) - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Dla zadania 7) - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Dla zadania 8) - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Dla zadania 9) - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Dla zadania 10) - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Dla zadania 11) - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) Dla zadania 12) - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Dla zadania 13) - 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Dla zadania 14) - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) Dla zadania 15) - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Dla zadania 16) - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Dla zadania 17) - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) Dla zadania 18) - 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu na konto Urzędu Gminy Mircze w BS Dołhobyczów O/Mircze Nr 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003 lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t.j.Dz.U. z 2007 roku Nr. 42, poz. 275/. Sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienia publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2)wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 3)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania, 4)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, 5)wykonawców, którzy nie wnieśli wadium. 3.Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1)jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 5)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, 6)w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)formularz oferty z wykorzystaniem wzoru nr 1, wraz z wypełnionymi kosztorysami ofertowymi, 2)dowód wniesienia wadium, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9)oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie, 2)dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3)oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie 4.Inne dokumenty: 1)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, b)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, c)wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, d)wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz okresu i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2)W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a)sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b)informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność podpisem i datą przez osobę /osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mircze.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mircze, ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, pok 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mircze, ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, pok 105 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.