eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przetarg nieograniczony na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 100918 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze i Oddziału Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a i 1 b do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia cz.1- świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze KOD CPV: 64.20.00.00-8, 45.31.41.20-8, 32.55.23.10-3, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-00. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej tj.połączenia lokalne, strefowe, międzystrefowe, międzynarodowe, do sieci komórkowych, na infolinie, numery alarmowe i usługowe dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze wraz z montażem i dzierżawą nowej cyfrowej centrali telefonicznej oraz 3 aparatów cyfrowych ( min.10 przycisków) wraz z jedną konsolą ( min.70 przycisków). Obowiązki Wykonawcy: -Uruchomienie fabrycznie nowej centrali telefonicznej w tym jej zabudowa w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem zasilania awaryjnego, kabli strony stacyjnej, niezbędnych elementów krosu oraz zasilania sieciowego i niezbędnego uziemienia. -Podłączenie wszystkich abonentów i nadania im odpowiednich kategorii uprawnień w ruchu przychodzącym i wychodzącym. -Podłączenie i odpowiednie zaprogramowanie rejestratora połączeń, tak by rozliczał połączenia wg planu sekundowego. -Podłączenie aparatów cyfrowych (systemowych) i utworzenie na jednym z nich stanowiska telefonistki na nr.684565600 a na pozostałych odpowiednich zestawów sekretarsko - dyrektorskich. -Przyłączenie centrali telefonicznej do sieci publicznej poprzez łącze typu 30B+D. -Po zakończeniu umowy. Wykonawca będzie uprawniony do demontażu dostarczonej centrali i sprzętu na własny koszt. Wymagania sprzętowe centrali telefonicznej: - Możliwość podłączenia co najmniej 1 traktu ISDN 30B+D - Możliwość podłączenia co najmniej 2 zewnętrznych analogowych linii telefonicznych, - Możliwość podłączenia co najmniej 4 abonentów cyfrowych(systemowych) - Możliwość podłączenie co najmniej 80 abonentów analogowych - Wymuszony obieg powietrza wewnątrz obudowy centrali telefonicznej Wykonawca zapewni: - Płaski plan taryfowy, bez okresów taryfikacyjnych zróżnicowanych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia. - Bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego, z uwzględnieniem numerów, o których mowa w załączniku nr 1b do SIWZ. - Awaryjne zasilanie centrali z baterii akumulatorów zapewniających minimum 5 godz. pracy podczas awarii zasilania. - Rozszycie wszystkich przewodów strony stacyjnej centrali. - Podłączenie aparatu cyfrowego systemowego na okablowaniu najwyżej 2- parowym. - Możliwość uruchomienia zapowiedzi słownych dla wybranych abonentów w automatycznym ruchu przychodzącym. - Zarządzanie usługami dla aparatów cyfrowych systemowych i analogowych. - Zarządzanie numerami DDI. - Rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach gdzie są faksy. - Identyfikację numeru abonenta w ruchu przychodzącym na wyświetlaczach aparatów cyfrowych i analogowych. - Zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej trakt cyfrowy 30B+D w zakresie od 684565600 do 684565639 oraz od 684567680 do 684567699 oraz od 684567700 do 684567719, gdzie trzy ostatnie cyfry są cyframi numeru wewnętrznego telefonu. -Zapewnienie stałego dostępu do istniejących linii analogowych o numerach 683255695, 683270111 i 684588888. -Wyjście na miasto z każdego numeru odbywać się będzie przez kod 0. - Usługę wywołania w grupie. - Możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług a w szczególności: -połączenia bezpłatne do służb niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, -pozostałe połączenia tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91xx, itp. oraz do sieci Internet, -połączenia międzynarodowe, -system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie, -bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia, -sekundowe naliczania opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych, za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1/60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń, -automatyczny wybór numeru prefiksu operatora, -świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego, -bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT zestawienia bilingowego wykonanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego dla każdego numeru osobno. Inne obowiązki Wykonawcy: -Czas usunięcia awarii 24 godz. od zgłoszenia. -24 godzinny dostęp do serwisu w celu zgłaszania awarii -Gwarancję 12 miesięczną na aparaty i 24 miesięczną na centralę telefoniczną. Zamawiający wymaga świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą przewodową z pominięciem technologii np. przez Internet lub drogą radiową. Wszystkie połączenia oraz usługi dodatkowe pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego w grupie są bezpłatne. Uruchomienie centrali i przyłączanie numerów odbędzie się poza godzinami pracy i w uzgodnieniu z zamawiającym. Wykonawca odpowiada za przeniesienie do własnej sieci dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego numerów oraz za przygotowanie i uzyskanie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. W związku z tym, Wykonawca uzyska upoważnienie Zamawiającego do wystąpienia w jego imieniu do dotychczasowych operatorów. Informacje dodatkowe: Obecnie połączenia telefonii stacjonarnej w WUP Zielona Góra są realizowane poprzez centralę telefoniczną - DELTA 0/72 o następującym wyposażeniu: - DPRA - Pakiet dostępu PRA x1 (1 interfejs) - obecnie używany. - DIST4 - Pakiet dostępu BRA x1 (4 interfejsy)- obecnie nieużywany. - DWA12PH - Pakiet obsługi hybrydowych stanowisk operatorskich x1 (4aparaty systemowe) -obecnie używany. - DWAx - Pakiety wyposażeń abonenckich x6 (max. 72 porty wewnętrzne)-obecnie używany. Średni jednomiesięczny czas trwania połączeń wychodzących Zamawiającego generowanych w lokalizacji Zielona Góra okresie ostatniego miesiąca wynosił: -połączenia lokalne - 4500 minut -połączenia międzystrefowe - 1700 minut -połączenia do sieci komórkowych -2100 minut -połączenia międzynarodowe - 44 minuty Opis przedmiotu zamówienia cz.2 Przedmiotem jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze - Oddział Zamiejscowy w Gorzowie Wlkp. KOD CPV: 64.20.00.00-8, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-00 Wykonawca zapewni: - płaski plan taryfowy bez okresów taryfikacyjnych zróżnicowanych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia, - zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej, - funkcję nieodpłatnego przekazywania połączeń przychodzących w grupie pomiędzy końcowymi numerami analogowymi tj.957207014, 957223868, 957224661, 957240484, 957298571, 957228025. - funkcję nieodpłatnego przeniesienia rozmów przychodzących na dany numer w grupie, - funkcję nieodpłatną identyfikacji numeru abonenta w ruchu przychodzącym na wyświetlaczach aparatów analogowych, - możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług, a w szczególności: -połączenia bezpłatne do służb niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991 . -pozostałe połączenia tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91xx, itp. oraz do sieci Internet, -połączenia międzynarodowe, -system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie. -bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia. -sekundowe naliczanie opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych, za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1/60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń. -automatyczny wybór numeru prefiks operatora. -świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego. Bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT pełnego zestawienia bilingowego wykonanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego dla każdego numeru osobno. Zamawiający wymaga świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą kablową z pominięciem technologii realizowanych np. drogą radiową lub realizowanych przez Internet. Obecnie w Oddziale Zamiejscowym WUP w Gorzowie Wlkp. funkcjonuje sześć niezależnych numerów końcowych o następujących numerach: 957207014, 957223868, 957224661, 957240484, 957298571, 957228025. Inne obowiązki Wykonawcy: -czas usunięcia awarii 24 godz. od zgłoszenia -24 godzinny dostęp do serwisu w celu zgłaszania awarii Średni jednomiesięczny czas trwania połączeń wychodzących Zamawiającego generowanych w lokalizacji Gorzów Wlkp. w okresie ostatniego miesiąca wynosił: -połączenia lokalne - 170 minut -połączenia międzystrefowe - 160 minut -połączenia do sieci komórkowych -75 minut -połączenia międzynarodowe - 0 minut.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.31.41.20-8, 32.55.23.10-3, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Wykonawca na potwierdzenie składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wystarczającą wiedzę i doświadczenie w realizowaniu usług telekomunikacyjnych i telefonii stacjonarnej, potwierdzoną właściwymi referencjami dotyczącymi co najmniej 3 usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, lub jeśli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa załącznik nr 5 do SIWZ oraz referencje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1.O zmianach adresu Wykonawcy lub Zamawiającego strony poinformują się o tym fakcie przesyłając stosowny aneks. W przypadku zmiany lokalizacji siedzib Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego przeniesienia numerów między starymi i nowymi lokalizacjami Zamawiającego. 2.W przypadku zmiany numeru konta Wykonawcy, poinformuje on o tym fakcie przesyłając stosowny aneks. 3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie ceny , w przypadku gdyby nastąpiła zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności przepisów podatkowych. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania pisemnego aneksu do umowy związanego z korzystnymi zmianami w ofercie Wykonawcy tj.promocje, obniżenia cen jednostkowych za usługi ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, sezonowe obniżki itp. 5.W przypadku zaistnienia istotnych okoliczności skutkujących koniecznością zrezygnowania z któregoś numeru telefonu, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie podpisywania umowy, Zamawiający przedstawi Wykonawcy stosowny aneks do umowy, zastrzegając jednocześnie że nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia odszkodowawcze. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wysokość miesięcznego abonamentu dla 1 numeru abonenckiego. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości numerów urządzeń końcowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat pok. 210, ul. Wyspiańskiego 15, 65-037 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat pok. 210, ul. Wyspiańskiego 15, 65-037 Zielona Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej tj.połączenia lokalne, strefowe, międzystrefowe, międzynarodowe, do sieci komórkowych, na infolinie, numery alarmowe i usługowe dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze wraz z montażem i dzierżawą nowej cyfrowej centrali telefonicznej oraz 3 aparatów cyfrowych ( min.10 przycisków) wraz z jedną konsolą ( min.70 przycisków). Obowiązki Wykonawcy: -Uruchomienie fabrycznie nowej centrali telefonicznej w tym jej zabudowa w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem zasilania awaryjnego, kabli strony stacyjnej, niezbędnych elementów krosu oraz zasilania sieciowego i niezbędnego uziemienia. -Podłączenie wszystkich abonentów i nadania im odpowiednich kategorii uprawnień w ruchu przychodzącym i wychodzącym. -Podłączenie i odpowiednie zaprogramowanie rejestratora połączeń, tak by rozliczał połączenia wg planu sekundowego. -Podłączenie aparatów cyfrowych (systemowych) i utworzenie na jednym z nich stanowiska telefonistki na nr.684565600 a na pozostałych odpowiednich zestawów sekretarsko - dyrektorskich. -Przyłączenie centrali telefonicznej do sieci publicznej poprzez łącze typu 30B+D. -Po zakończeniu umowy. Wykonawca będzie uprawniony do demontażu dostarczonej centrali i sprzętu na własny koszt. Wymagania sprzętowe centrali telefonicznej - Możliwość podłączenia co najmniej 1 traktu ISDN 30B+D - Możliwość podłączenia co najmniej 2 zewnętrznych analogowych linii telefonicznych, - Możliwość podłączenia co najmniej 4 abonentów cyfrowych(systemowych) - Możliwość podłączenie co najmniej 80 abonentów analogowych - Wymuszony obieg powietrza wewnątrz obudowy centrali telefonicznej Wykonawca zapewni: - Płaski plan taryfowy, bez okresów taryfikacyjnych zróżnicowanych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia. - Bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego, z uwzględnieniem numerów, o których mowa w załączniku nr 1b do SIWZ. - Awaryjne zasilanie centrali z baterii akumulatorów zapewniających minimum 5 godz. pracy podczas awarii zasilania. - Rozszycie wszystkich przewodów strony stacyjnej centrali. - Podłączenie aparatu cyfrowego(systemowego) na okablowaniu najwyżej 2- parowym. - Możliwość uruchomienia zapowiedzi słownych dla wybranych abonentów w automatycznym ruchu przychodzącym. - Zarządzanie usługami dla aparatów cyfrowych(systemowych) i analogowych. - Zarządzanie numerami DDI. - Rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach gdzie są faksy. - Identyfikację numeru abonenta w ruchu przychodzącym na wyświetlaczach aparatów cyfrowych i analogowych. - Zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej (trakt cyfrowy 30B+D) w zakresie od 684565600 do 684565639 oraz od 684567680 do 684567699 oraz od 684567700 do 684567719, gdzie trzy ostatnie cyfry są cyframi numeru wewnętrznego telefonu. -Zapewnienie stałego dostępu do istniejących linii analogowych o numerach 683255695, 683270111 i 684588888. -Wyjście na miasto z każdego numeru odbywać się będzie przez kod 0 . - Usługę wywołania w grupie. - Możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług a w szczególności: -połączenia bezpłatne do służb niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, -pozostałe połączenia tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91xx, itp. oraz do sieci Internet, -połączenia międzynarodowe, -system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie, -bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia, -sekundowe naliczania opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych, za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1/60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń, -automatyczny wybór numeru prefiksu operatora, -świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego, -bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT zestawienia bilingowego wykonanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego ( dla każdego numeru osobno). Inne obowiązki Wykonawcy: -Czas usunięcia awarii 24 godz. od zgłoszenia. -24 godzinny dostęp do serwisu w celu zgłaszania awarii -Gwarancję 12 miesięczną na aparaty i 24 miesięczną na centralę telefoniczną. Zamawiający wymaga świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą przewodową z pominięciem technologii np. przez Internet lub drogą radiową. Wszystkie połączenia oraz usługi dodatkowe pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego w grupie są bezpłatne. Uruchomienie centrali i przyłączanie numerów odbędzie się poza godzinami pracy i w uzgodnieniu z zamawiającym. Wykonawca odpowiada za przeniesienie do własnej sieci dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego numerów oraz za przygotowanie i uzyskanie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. W związku z tym, Wykonawca uzyska upoważnienie Zamawiającego do wystąpienia w jego imieniu do dotychczasowych operatorów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.31.41.20-8, 32.55.23.10-3, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze - Oddział Zamiejscowy w Gorzowie Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze - Oddział Zamiejscowy w Gorzowie Wlkp. KOD CPV: 64.20.00.00-8, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-00 Wykonawca zapewni: - płaski plan taryfowy bez okresów taryfikacyjnych zróżnicowanych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia, - zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej, - funkcję nieodpłatnego przekazywania połączeń przychodzących w grupie pomiędzy końcowymi numerami analogowymi tj.957207014, 957223868, 957224661, 957240484, 957298571, 957228025. - funkcję nieodpłatnego przeniesienia rozmów przychodzących na dany numer w grupie, - funkcję nieodpłatną identyfikacji numeru abonenta w ruchu przychodzącym na wyświetlaczach aparatów analogowych, - możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług, a w szczególności: -połączenia bezpłatne do służb niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991 . -pozostałe połączenia tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91xx, itp. oraz do sieci Internet, -połączenia międzynarodowe, -system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie. -bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia. -sekundowe naliczanie opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych, za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1/60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń. -automatyczny wybór numeru prefiks operatora. -świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego. Bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT pełnego zestawienia bilingowego wykonanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego (dla każdego numeru osobno). Zamawiający wymaga świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą kablową z pominięciem technologii realizowanych np. drogą radiową lub realizowanych przez Internet. Obecnie w Oddziale Zamiejscowym WUP w Gorzowie Wlkp. funkcjonuje sześć niezależnych numerów końcowych o następujących numerach: 957207014, 957223868, 957224661, 957240484, 957298571, 957228025. Inne obowiązki Wykonawcy: -czas usunięcia awarii 24 godz. od zgłoszenia -24 godzinny dostęp do serwisu w celu zgłaszania awarii Średni jednomiesięczny czas trwania połączeń wychodzących Zamawiającego generowanych w lokalizacji Gorzów Wlkp. w okresie ostatniego miesiąca wynosił: -połączenia lokalne - 170 minut -połączenia międzystrefowe - 160 minut -połączenia do sieci komórkowych -75 minut -połączenia międzynarodowe - 0 minut.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.