Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 100918 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze i Oddziału Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a i 1 b do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia cz.1- świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze KOD CPV: 64.20.00.00-8, 45.31.41.20-8, 32.55.23.10-3, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-00. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej tj.połączenia lokalne, strefowe, międzystrefowe, międzynarodowe, do sieci komórkowych, na infolinie, numery alarmowe i usługowe dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze wraz z montażem i dzierżawą nowej cyfrowej centrali telefonicznej oraz 3 aparatów cyfrowych ( min.10 przycisków) wraz z jedną konsolą ( min.70 przycisków). Obowiązki Wykonawcy: -Uruchomienie fabrycznie nowej centrali telefonicznej w tym jej zabudowa w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem zasilania awaryjnego, kabli strony stacyjnej, niezbędnych elementów krosu oraz zasilania sieciowego i niezbędnego uziemienia. -Podłączenie wszystkich abonentów i nadania im odpowiednich kategorii uprawnień w ruchu przychodzącym i wychodzącym. -Podłączenie i odpowiednie zaprogramowanie rejestratora połączeń, tak by rozliczał połączenia wg planu sekundowego. -Podłączenie aparatów cyfrowych (systemowych) i utworzenie na jednym z nich stanowiska telefonistki na nr.684565600 a na pozostałych odpowiednich zestawów sekretarsko - dyrektorskich. -Przyłączenie centrali telefonicznej do sieci publicznej poprzez łącze typu 30B+D. -Po zakończeniu umowy. Wykonawca będzie uprawniony do demontażu dostarczonej centrali i sprzętu na własny koszt. Wymagania sprzętowe centrali telefonicznej: - Możliwość podłączenia co najmniej 1 traktu ISDN 30B+D - Możliwość podłączenia co najmniej 2 zewnętrznych analogowych linii telefonicznych, - Możliwość podłączenia co najmniej 4 abonentów cyfrowych(systemowych) - Możliwość podłączenie co najmniej 80 abonentów analogowych - Wymuszony obieg powietrza wewnątrz obudowy centrali telefonicznej Wykonawca zapewni: - Płaski plan taryfowy, bez okresów taryfikacyjnych zróżnicowanych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia. - Bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego, z uwzględnieniem numerów, o których mowa w załączniku nr 1b do SIWZ. - Awaryjne zasilanie centrali z baterii akumulatorów zapewniających minimum 5 godz. pracy podczas awarii zasilania. - Rozszycie wszystkich przewodów strony stacyjnej centrali. - Podłączenie aparatu cyfrowego systemowego na okablowaniu najwyżej 2- parowym. - Możliwość uruchomienia zapowiedzi słownych dla wybranych abonentów w automatycznym ruchu przychodzącym. - Zarządzanie usługami dla aparatów cyfrowych systemowych i analogowych. - Zarządzanie numerami DDI. - Rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach gdzie są faksy. - Identyfikację numeru abonenta w ruchu przychodzącym na wyświetlaczach aparatów cyfrowych i analogowych. - Zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej trakt cyfrowy 30B+D w zakresie od 684565600 do 684565639 oraz od 684567680 do 684567699 oraz od 684567700 do 684567719, gdzie trzy ostatnie cyfry są cyframi numeru wewnętrznego telefonu. -Zapewnienie stałego dostępu do istniejących linii analogowych o numerach 683255695, 683270111 i 684588888. -Wyjście na miasto z każdego numeru odbywać się będzie przez kod 0. - Usługę wywołania w grupie. - Możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług a w szczególności: -połączenia bezpłatne do służb niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, -pozostałe połączenia tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91xx, itp. oraz do sieci Internet, -połączenia międzynarodowe, -system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie, -bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia, -sekundowe naliczania opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych, za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1/60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń, -automatyczny wybór numeru prefiksu operatora, -świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego, -bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT zestawienia bilingowego wykonanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego dla każdego numeru osobno. Inne obowiązki Wykonawcy: -Czas usunięcia awarii 24 godz. od zgłoszenia. -24 godzinny dostęp do serwisu w celu zgłaszania awarii -Gwarancję 12 miesięczną na aparaty i 24 miesięczną na centralę telefoniczną. Zamawiający wymaga świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą przewodową z pominięciem technologii np. przez Internet lub drogą radiową. Wszystkie połączenia oraz usługi dodatkowe pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego w grupie są bezpłatne. Uruchomienie centrali i przyłączanie numerów odbędzie się poza godzinami pracy i w uzgodnieniu z zamawiającym. Wykonawca odpowiada za przeniesienie do własnej sieci dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego numerów oraz za przygotowanie i uzyskanie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. W związku z tym, Wykonawca uzyska upoważnienie Zamawiającego do wystąpienia w jego imieniu do dotychczasowych operatorów. Informacje dodatkowe: Obecnie połączenia telefonii stacjonarnej w WUP Zielona Góra są realizowane poprzez centralę telefoniczną - DELTA 0/72 o następującym wyposażeniu: - DPRA - Pakiet dostępu PRA x1 (1 interfejs) - obecnie używany. - DIST4 - Pakiet dostępu BRA x1 (4 interfejsy)- obecnie nieużywany. - DWA12PH - Pakiet obsługi hybrydowych stanowisk operatorskich x1 (4aparaty systemowe) -obecnie używany. - DWAx - Pakiety wyposażeń abonenckich x6 (max. 72 porty wewnętrzne)-obecnie używany. Średni jednomiesięczny czas trwania połączeń wychodzących Zamawiającego generowanych w lokalizacji Zielona Góra okresie ostatniego miesiąca wynosił: -połączenia lokalne - 4500 minut -połączenia międzystrefowe - 1700 minut -połączenia do sieci komórkowych -2100 minut -połączenia międzynarodowe - 44 minuty Opis przedmiotu zamówienia cz.2 Przedmiotem jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze - Oddział Zamiejscowy w Gorzowie Wlkp. KOD CPV: 64.20.00.00-8, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-00 Wykonawca zapewni: - płaski plan taryfowy bez okresów taryfikacyjnych zróżnicowanych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia, - zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej, - funkcję nieodpłatnego przekazywania połączeń przychodzących w grupie pomiędzy końcowymi numerami analogowymi tj.957207014, 957223868, 957224661, 957240484, 957298571, 957228025. - funkcję nieodpłatnego przeniesienia rozmów przychodzących na dany numer w grupie, - funkcję nieodpłatną identyfikacji numeru abonenta w ruchu przychodzącym na wyświetlaczach aparatów analogowych, - możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług, a w szczególności: -połączenia bezpłatne do służb niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991 . -pozostałe połączenia tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91xx, itp. oraz do sieci Internet, -połączenia międzynarodowe, -system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie. -bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia. -sekundowe naliczanie opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych, za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1/60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń. -automatyczny wybór numeru prefiks operatora. -świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego. Bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT pełnego zestawienia bilingowego wykonanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego dla każdego numeru osobno. Zamawiający wymaga świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą kablową z pominięciem technologii realizowanych np. drogą radiową lub realizowanych przez Internet. Obecnie w Oddziale Zamiejscowym WUP w Gorzowie Wlkp. funkcjonuje sześć niezależnych numerów końcowych o następujących numerach: 957207014, 957223868, 957224661, 957240484, 957298571, 957228025. Inne obowiązki Wykonawcy: -czas usunięcia awarii 24 godz. od zgłoszenia -24 godzinny dostęp do serwisu w celu zgłaszania awarii Średni jednomiesięczny czas trwania połączeń wychodzących Zamawiającego generowanych w lokalizacji Gorzów Wlkp. w okresie ostatniego miesiąca wynosił: -połączenia lokalne - 170 minut -połączenia międzystrefowe - 160 minut -połączenia do sieci komórkowych -75 minut -połączenia międzynarodowe - 0 minut.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.31.41.20-8, 32.55.23.10-3, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnego wpisu do rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Wykonawca na potwierdzenie składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wystarczającą wiedzę i doświadczenie w realizowaniu usług telekomunikacyjnych i telefonii stacjonarnej, potwierdzoną właściwymi referencjami dotyczącymi co najmniej 3 usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, lub jeśli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa załącznik nr 5 do SIWZ oraz referencje.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1.O zmianach adresu Wykonawcy lub Zamawiającego strony poinformują się o tym fakcie przesyłając stosowny aneks. W przypadku zmiany lokalizacji siedzib Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego przeniesienia numerów między starymi i nowymi lokalizacjami Zamawiającego. 2.W przypadku zmiany numeru konta Wykonawcy, poinformuje on o tym fakcie przesyłając stosowny aneks. 3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie ceny , w przypadku gdyby nastąpiła zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności przepisów podatkowych. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania pisemnego aneksu do umowy związanego z korzystnymi zmianami w ofercie Wykonawcy tj.promocje, obniżenia cen jednostkowych za usługi ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, sezonowe obniżki itp. 5.W przypadku zaistnienia istotnych okoliczności skutkujących koniecznością zrezygnowania z któregoś numeru telefonu, czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie podpisywania umowy, Zamawiający przedstawi Wykonawcy stosowny aneks do umowy, zastrzegając jednocześnie że nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia odszkodowawcze. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wysokość miesięcznego abonamentu dla 1 numeru abonenckiego. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości numerów urządzeń końcowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat pok. 210, ul. Wyspiańskiego 15, 65-037 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: sekretariat pok. 210, ul. Wyspiańskiego 15, 65-037 Zielona Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej tj.połączenia lokalne, strefowe, międzystrefowe, międzynarodowe, do sieci komórkowych, na infolinie, numery alarmowe i usługowe dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze wraz z montażem i dzierżawą nowej cyfrowej centrali telefonicznej oraz 3 aparatów cyfrowych ( min.10 przycisków) wraz z jedną konsolą ( min.70 przycisków). Obowiązki Wykonawcy: -Uruchomienie fabrycznie nowej centrali telefonicznej w tym jej zabudowa w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem zasilania awaryjnego, kabli strony stacyjnej, niezbędnych elementów krosu oraz zasilania sieciowego i niezbędnego uziemienia. -Podłączenie wszystkich abonentów i nadania im odpowiednich kategorii uprawnień w ruchu przychodzącym i wychodzącym. -Podłączenie i odpowiednie zaprogramowanie rejestratora połączeń, tak by rozliczał połączenia wg planu sekundowego. -Podłączenie aparatów cyfrowych (systemowych) i utworzenie na jednym z nich stanowiska telefonistki na nr.684565600 a na pozostałych odpowiednich zestawów sekretarsko - dyrektorskich. -Przyłączenie centrali telefonicznej do sieci publicznej poprzez łącze typu 30B+D. -Po zakończeniu umowy. Wykonawca będzie uprawniony do demontażu dostarczonej centrali i sprzętu na własny koszt. Wymagania sprzętowe centrali telefonicznej - Możliwość podłączenia co najmniej 1 traktu ISDN 30B+D - Możliwość podłączenia co najmniej 2 zewnętrznych analogowych linii telefonicznych, - Możliwość podłączenia co najmniej 4 abonentów cyfrowych(systemowych) - Możliwość podłączenie co najmniej 80 abonentów analogowych - Wymuszony obieg powietrza wewnątrz obudowy centrali telefonicznej Wykonawca zapewni: - Płaski plan taryfowy, bez okresów taryfikacyjnych zróżnicowanych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia. - Bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego, z uwzględnieniem numerów, o których mowa w załączniku nr 1b do SIWZ. - Awaryjne zasilanie centrali z baterii akumulatorów zapewniających minimum 5 godz. pracy podczas awarii zasilania. - Rozszycie wszystkich przewodów strony stacyjnej centrali. - Podłączenie aparatu cyfrowego(systemowego) na okablowaniu najwyżej 2- parowym. - Możliwość uruchomienia zapowiedzi słownych dla wybranych abonentów w automatycznym ruchu przychodzącym. - Zarządzanie usługami dla aparatów cyfrowych(systemowych) i analogowych. - Zarządzanie numerami DDI. - Rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach gdzie są faksy. - Identyfikację numeru abonenta w ruchu przychodzącym na wyświetlaczach aparatów cyfrowych i analogowych. - Zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej (trakt cyfrowy 30B+D) w zakresie od 684565600 do 684565639 oraz od 684567680 do 684567699 oraz od 684567700 do 684567719, gdzie trzy ostatnie cyfry są cyframi numeru wewnętrznego telefonu. -Zapewnienie stałego dostępu do istniejących linii analogowych o numerach 683255695, 683270111 i 684588888. -Wyjście na miasto z każdego numeru odbywać się będzie przez kod 0 . - Usługę wywołania w grupie. - Możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług a w szczególności: -połączenia bezpłatne do służb niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991, -pozostałe połączenia tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91xx, itp. oraz do sieci Internet, -połączenia międzynarodowe, -system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie, -bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia, -sekundowe naliczania opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych, za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1/60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń, -automatyczny wybór numeru prefiksu operatora, -świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego, -bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT zestawienia bilingowego wykonanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego ( dla każdego numeru osobno). Inne obowiązki Wykonawcy: -Czas usunięcia awarii 24 godz. od zgłoszenia. -24 godzinny dostęp do serwisu w celu zgłaszania awarii -Gwarancję 12 miesięczną na aparaty i 24 miesięczną na centralę telefoniczną. Zamawiający wymaga świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą przewodową z pominięciem technologii np. przez Internet lub drogą radiową. Wszystkie połączenia oraz usługi dodatkowe pomiędzy wszystkimi numerami Zamawiającego w grupie są bezpłatne. Uruchomienie centrali i przyłączanie numerów odbędzie się poza godzinami pracy i w uzgodnieniu z zamawiającym. Wykonawca odpowiada za przeniesienie do własnej sieci dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego numerów oraz za przygotowanie i uzyskanie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. W związku z tym, Wykonawca uzyska upoważnienie Zamawiającego do wystąpienia w jego imieniu do dotychczasowych operatorów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 45.31.41.20-8, 32.55.23.10-3, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze - Oddział Zamiejscowy w Gorzowie Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze - Oddział Zamiejscowy w Gorzowie Wlkp. KOD CPV: 64.20.00.00-8, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-00 Wykonawca zapewni: - płaski plan taryfowy bez okresów taryfikacyjnych zróżnicowanych ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia, - zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej, - funkcję nieodpłatnego przekazywania połączeń przychodzących w grupie pomiędzy końcowymi numerami analogowymi tj.957207014, 957223868, 957224661, 957240484, 957298571, 957228025. - funkcję nieodpłatnego przeniesienia rozmów przychodzących na dany numer w grupie, - funkcję nieodpłatną identyfikacji numeru abonenta w ruchu przychodzącym na wyświetlaczach aparatów analogowych, - możliwość uzyskania dostępu do innych powszechnie dostępnych usług, a w szczególności: -połączenia bezpłatne do służb niesienia pomocy posiadających numery skrócone tj.: 112, 999, 998, 997, 994, 992, 993, 991 . -pozostałe połączenia tj.: do biur numerów, automatycznych serwisów informacyjnych, infolinii 0-8XX, linii informacyjnych 91xx, itp. oraz do sieci Internet, -połączenia międzynarodowe, -system blokowania połączeń wychodzących w zależności od potrzeb Zamawiającego dla każdego numeru indywidualnie. -bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej płatności automatycznie dla wszystkich numerów Zamawiającego przy zachowaniu możliwości jej usunięcia. -sekundowe naliczanie opłat za usługi telefoniczne w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, komórkowych i międzynarodowych, za każdą rozpoczętą sekundę w wysokości 1/60 oferowanej opłaty za minutę na wszystkich numerach Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjowanie połączeń. -automatyczny wybór numeru prefiks operatora. -świadczenie usługi zastrzeżenie numeru w zależności od potrzeb Zamawiającego. Bezpłatne dostarczanie w cyklach miesięcznych wraz z fakturą VAT pełnego zestawienia bilingowego wykonanych połączeń wychodzących ze wszystkich numerów Zamawiającego (dla każdego numeru osobno). Zamawiający wymaga świadczenia usług telekomunikacyjnych drogą kablową z pominięciem technologii realizowanych np. drogą radiową lub realizowanych przez Internet. Obecnie w Oddziale Zamiejscowym WUP w Gorzowie Wlkp. funkcjonuje sześć niezależnych numerów końcowych o następujących numerach: 957207014, 957223868, 957224661, 957240484, 957298571, 957228025. Inne obowiązki Wykonawcy: -czas usunięcia awarii 24 godz. od zgłoszenia -24 godzinny dostęp do serwisu w celu zgłaszania awarii Średni jednomiesięczny czas trwania połączeń wychodzących Zamawiającego generowanych w lokalizacji Gorzów Wlkp. w okresie ostatniego miesiąca wynosił: -połączenia lokalne - 170 minut -połączenia międzystrefowe - 160 minut -połączenia do sieci komórkowych -75 minut -połączenia międzynarodowe - 0 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00-8, 64.21.10.00-8, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych BDOT10k z opracowanymi obiektami kategorii "rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów województwa lubuskiego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.