eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitno › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sitno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 100866 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Sitno: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sitno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523914-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sitno, krajowy numer identyfikacyjny 950368575, ul. Sitno 73, 22-424 Sitno, państwo Polska, woj. brak, tel. 84 6113940, faks 84 6112302, e-mail ugsitno@sitno.gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sitno.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sitno

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

B.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Sitno: o zamieszkałych i niezamieszkałych nieruchomości, o dostarczanych do Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), 2. Wyposażenie PSZOK w pojemniki na selektywnie zebrane odpady przekazywane przez właścicieli nieruchomości Przedmiotem zamówienia jest odbieranie wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli, współwłaścicieli i użytkowników nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych / szkoły, remizy OSP, domy ludowe i KGW /na terenie gminy Sitno oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Sitnie - dz. Nr ewid. 532/5. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, odzyski unieszkodliwianie odpadów w instalacjach regionalnych. Pojemniki i worki w ustalonym dniu odbioru odpadów komunalnych właściciele nieruchomości będą wystawiać zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/131/2016 Rady Gminy Sitno z dnia 28 czerwca 2016 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów /ze zmianami/ (Dz. U. Woj. Lub. z 2016 r, poz. 2877, 3888) oraz zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, w tym: o zmieszane odpady komunalne i pozostałości z segregacji odpadów, o papier i tektura, o szkło, o tworzywa sztuczne, o odpady ulegające biodegradacji, o odpady wielkogabarytowe, o zużyte opony, o metale, o przeterminowane leki i chemikalia, o zużyte baterie i akumulatory, o zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o tekstylia w tym ubrania, o odpady zielone, o odpady wielomateriałowe. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania od właścicieli, współwłaścicieli i użytkowników nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych powyższych frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością: o odpady komunalne zmieszane - co cztery tygodnie o zbierane selektywnie: papier i tekturę, szkło, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - raz na kwartał o pozostałe zbierane selektywnie/ PSZOK/ - dwa razy w roku 3) Zbiórka odpadów zielonych odbywać się będzie w PSZOK-u. Obszar Gminy Sitno wynosi 112 km^2, w skład Gminy Sitno wchodzi 18 miejscowości - 21sołectw tj.- Boży Dar, Czołki, Cześniki, Cześniki - Kolonia, Cześniki - Kol. Górna, Horyszów Polski, Horyszów - -Stara Kolonia, Horyszów - Nowa Kolonia, Wólka Horyszowska, Jarosławiec, Janówka, Karp, Kornelówka, Kornelówka - Kolonia, Rozdoły, Stanisławka, Sitno, Kolonia Sitno, Stabrów, Jarosławiec - Górny, Jarosławiec - Dolny. Gminę Sitno zamieszkuje 6851 osób ( stan na dzień 31.05.2017 r.). Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 1709. W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost/zmniejszenie liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców do 15 %. Powyższe dane posłużą wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości pojemników i worków na odpady komunalne oraz comiesięcznego rozliczania się z Zamawiającym za wykonaną usługę w oparciu o ceny jednostkowe przedstawione w ofercie. Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2017 roku do 30.06.2019 roku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT694444.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKOMEGA Legieć Małek Spółka Jawna, , ul. Szklarniowa 1C, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 735416,88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 735416,88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 735416,88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.