eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liniewo › Sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Liniewo: Sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo
Numer ogłoszenia: 100793 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liniewo , ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, woj. pomorskie, tel. 058 6878520, faks 058 6878522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania lub dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo. Zakres zamówienia obejmuje również: - powiadomienie OSD, w imieniu Zamawiającego, o zawarciu nowej umowy sprzedaży, - zawarcie w imieniu Zamawiającego umowy z OSD o świadczenie usługi dystrybucji, na podstawie upoważnień udzielonych przez Zamawiającego, w taki sposób aby zapewnić ciągłość sprzedaży energii. 1.Szczegółowy wykaz obiektów Zamawiającego, do których ma być dostarczana energia: 1)Budynek Urzędu Gminy ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, 2)Remiza OSP - Chrósty Wysińskie, 83-420 Liniewo, 3)Świetlica, Remiza OSP - Wysin, 83-420 Liniewo, 4)Remiza OSP - Głodowo, 83-420 Liniewo, 5)Świetlica sołecka - Deka, 83-420 Liniewo, 6)Gminny Ośrodek Kultury i Sportu - Garczyn, 83-420 Liniewo, 7)Remiza OSP - Liniewo, 83-420 Liniewo, 8)Świetlica sołecka - Lubieszyn, 83-420 Liniewo, 9)Pomieszczenie spotkań - Chrztowo, 83-420 Liniewo, 10)Budynek gospodarczy ul. Dworcowa, 83-420 Liniewo, 11)Świetlica sołecka - Sobącz, 83-420 Liniewo, 12)Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej - Lubieszyn, 83-420 Liniewo, 13)Kąpielisko - Garczyn, 83-420 Liniewo, 14)Budynek ul. Dworcowa 4/C, 83-420 Liniewo, 15)Świetlica wiejska - Orle, 83-420 Liniewo, 16)Hydrofornia - Stary Wiec, 83-420 Liniewo, 17)Hydrofornia - Chrósty Wysińskie, 83-420 Liniewo, 18)Hydrofornia - Wysin, 83-420 Liniewo, 19)Przepompownia ścieków - Głodowo, 83-420 Liniewo, 20)Przepompownia ścieków P1- Głodowo, 83-420 Liniewo, 21)Hydrofornia Milonki, 83-420 Liniewo, 22)Oczyszczalnia ścieków - Orle, 83-420 Liniewo, 23)Hydrofornia - Garczyn, 83-420 Liniewo, 24)Hydrofornia - Liniewo, 83-420 Liniewo, 25)Hydrofornia - Lubieszyn, 83-420 Liniewo, 26)Przepompownia wody - Liniewskie Góry, 83-420 Liniewo, 27)Przepompownia ścieków PG2, 83-420 Liniewo, 28)Przepompownia ścieków - Garczyn, 83-420 Liniewo, 29)Przepompownia ścieków P-1, 83-420 Liniewo, 30)Przepompownia ścieków P-2, 83-420 Liniewo, 31)Przepompownia ścieków P-3, 83-420 Liniewo, 32)Przepompownia ścieków ul. Wyzwolenia, 83-420 Liniewo, 33)Przepompownia ścieków P-4, 83-420 Liniewo, 34)Przepompownia ścieków P-5, 83-420 Liniewo, 35)Przepompownia ścieków Płachty (w trakcie budowy), 36)Przepompownia ścieków Wysin(w trakcie budowy), 37)Przepompownia ścieków Stary Wiec(w trakcie budowy), 38)Świetlica wiejska Iłownica (w trakcie budowy), 2.Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie jednego miesiąca wynosi 65 000 kWh, w tym z podziałem: a)dla grupy taryfowej C11 dla 31 punktów odczytu energii - w ilości do 44 000 kWh (łączna moc umowna 375 kW), b)dla grupy taryfowej C12a dla 1 punkt odczytu energii - w ilości do 3 500 kWh (łączna moc umowna 15 kW), c)dla grupy taryfowej C21 dla 1 punkt odczytu energii - w ilości do 15 000 kWh (łączna moc umowna 85 kW), d)dla grupy taryfowej G11 dla 1 punktu odczytu energii - w ilości do 2 500 kWh (łączna moc umowna 7 kW), 3.Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla punktów poboru energii wymienionych w pkt. 1 od 35 do 38 będących w grupie taryfowej C11, dla których przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od 01.07.2013 do 31.12.2013 r., wynosi 2 500 kWh w okresie jednego miesiąca (łączna moc umowna dla tych punktów 45 kW). 4.Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii na dzień zawarcia umowy będących przedmiotem zamówienia przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ, w którym wyszczególnione są: grupa taryfowa, moc umowna, okres obowiązywania umowy oraz termin wypowiedzenia umowy dla poszczególnych punktów poboru energii. 5.Strony postanawiają, że na wniosek zamawiającego możliwe jest zaprzestanie sprzedaży energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru ujętych w Załączniku nr 7 do SIWZ i nie stanowi ono zmiany ani rozwiązania umowy chyba, że przedmiotem wypowiedzenia są wszystkie punkty poboru określone w Załączniku Nr 7 SIWZ. 6.Zamawiający zastrzega, ze istnieje możliwość zwiększenia liczby punktów poboru energii elektrycznej w przypadku wybudowania nowego obiektu, modernizacji istniejącego obiektu itp. Liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 15% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ. 7.Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia mocy umownej dla poszczególnych obiektów ujętych w Załączniku nr 7 do SIWZ . 8.Zamawiający zapłaci za pobraną energię elektryczną stanowiącą iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo - rozliczeniowych i ceny jednostkowej energii elektrycznej - jednak nie więcej niż ilości podane w pkt. 2 lit. a) - d) oraz w pkt. 3. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy Wykonawca nie osiągnie wynagrodzenia, o którym mowa w ofercie nie przysługuje mu prawo do żądania zamówień uzupełniających, dodatkowych itp. Określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej oraz ilość punktów poboru energii elektrycznej nie stanowi ze strony Zamawiającego (odbiorcy) zobowiązania do jej zakupu w podanych ilościach, stanowi jedynie informację dla Wykonawcy o wielkości zapotrzebowania na energię elektryczną. 9.Zwiększenie ilości zakupionej energii, w stosunku do ilości określonych w pkt. 2. może nastąpić wyłącznie w następstwie udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, które będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 10.Zamawiający jest zaliczany w większości do V grupy przyłączeniowej. Jedynie jeden obiekt - Oczyszczalnia ścieków w Orlu - mieści się w IV grupie przyłączeniowej. 11.Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD)dla wszystkich obiektów Zamawiającego jest ENERGA -OPERATOR S.A. z siedzibą w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk. 12.Dla realizacji Umowy w zakresie każdego punktu odbioru konieczne jest jednoczesne obowiązywanie umów: a)Umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD, b)Umowy dystrybucyjnej zawartej pomiędzy Wykonawcą a OSD. 13.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć oświadczenie o posiadaniu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - ENERGA OPERATOR S. A.. 14.W przypadku zmiany dotychczasowego sprzedawcy energii elektrycznej, należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do załatwienia w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zmianą dostawcy energii elektrycznej, jakie nakładają na Zamawiającego w tym zakresie przepisy, w taki sposób aby zapewnić ciągłość sprzedaży energii. 15.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po ukazaniu się zawiadomienia o wyborze oferty przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy kompleksowej na sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji do obiektów stanowiących własność gminy Liniewo, przy czym Zamawiający wymaga aby przyszła umowa zawierała wymagane w części II SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy. 16.Zamawiający wymaga aby faktury VAT dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia dla jednostek zamawiającego wymienionych w ustępie 1 w punktach 16)-37) faktury były wystawiane na Samorządowy Zakład Budżetowy w Orlu. Faktury na pozostałe obiekty wystawiane będą bezpośrednio na Zamawiającego tj. na Gminę Liniewo. Jednocześnie Zamawiający wymaga by faktury VAT były wystawione osobno na każdy punkt odczytu energii. Szczegółowe dane jednostek potrzebne do wystawienia faktur Zamawiający poda przed podpisaniem umowy. 17.Należność Wykonawcy za zużytą energię elektryczną w okresach rozliczeniowych obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu odbioru jako iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo - rozliczeniowych i ceny jednostkowej energii elektrycznej. Do wyliczonej należności Wykonawca doliczy podatek VAT zgonie z obowiązującymi przepisami. 18.Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucyjnych odbywać się powinna na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r.w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną ( Dz. U. z Nr 128, poz.895)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w rozdziale VII SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Zestawienie cen - załącznik nr 2 do oferty -jeżeli wykonawca ma zamiar współpracować z podwykonawcami zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zgodnie ze wzorem zawartym w załącznik nr 5 do oferty, -oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy na świadczenie usług dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - załącznik nr 6 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w zakresie zmiany terminu wykonania: - w sytuacji wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, b) w zakresie płatności i innym: - w przypadku rezygnacji z wykonania części zamówienia, - z powodu zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego oraz zmiany podwykonawców, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Liniewo ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, pokój nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Liniewie, ul. Dworcowa 3 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.