eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUTRZYMANIE, KONSERWACJA I NAPRAWA DROGOWEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ, AKTYWNYCH PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH I OŚWIETLENIA ULICZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-24

POZYCJA 10076

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: UTRZYMANIE, KONSERWACJA I NAPRAWA DROGOWEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ, AKTYWNYCH PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH I OŚWIETLENIA ULICZNEGO Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Bogumiła Targowska, tel./fax 0713893655, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Wrocław Rejon w Wołowie, Bogumiła Targowska - sprawy przetargowe Aleksander Fęglerski - sprawy techniczne, Ul.Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3893655, fax 0-713893655, e-mail: rdk.wolow@wroclaw.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE, KONSERWACJA I NAPRAWA DROGOWEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ, AKTYWNYCH PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH I OŚWIETLENIA ULICZNEGO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi krajowe: Nr 5 w miejscowościach: Kryniczno,Żmigród,Wisznia Mała,Ligota, Psary, Obwodnica miasta Trzebnica i Obwodnica Żmigrodu Nr 94 w miejscowościach : Mazurowice, Kawice, Prochowice, Źródła. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie, konserwacja i naprawa drogowej sygnalizacji świetlnej, aktywnych przejść dla pieszych i oświetlenia ulicznego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Sygnalizacja skrzyżowań - 1 szt., aktywne przejścia dla pieszych- 9 szt. oświetlenie uliczne Obwodnicy Trzebnicy-147 szt.punktów oświetleniowych, oświetlenie uliczne Obwodnicy Żmigrodu-137 szt. punktów oświetleniowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 800 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podst. art. 24 ust.1i2, spełniający wymogi art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone poniżej: 1)Średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe( na podstawie Rachunków zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 900 000 PLN 2) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt.1)spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy a warunek określony w pkt.2) spełnia każdy z Wykonawców. 3) Potencjał kadrowy- Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko 1)Kierownika robót elektrycznych - Wymagana liczba osób min. 1 osoba, doświadczenie w realizacji podobnych robót - 3 lata, doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót - 2 lata. 2) Montera - konserwatora wymagana liczba osób 2,doświadczenie w realizacji podobnych robót - 3 lata, doświadczenie na stanowisku montera-konserwatora - 2 lata Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 4)Potencjał techniczny. Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętowe i środki transportu. Minimalne wymagania - podnośnik samochodowy - 1szt; agregat prądotwórczy- 2szt; agregat spawalniczy - 1 szt; samochód dostawczo-patrolowy -2 szt Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 5) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać,że w okresie ostatnich 3 lat. t.j. od 01.01.2004 do 31.12.2006r.wykonał ( rozpoczął i zakończył) jako strona umowy co najmniej 3 zadania w zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 6)Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w ilości do 40% wartości robót Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaakceptowany projekt umowy. 7. Dowód wpłacenia ( wniesienia wadium) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących Potencjału ekonomiczno-finansowego 2. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ( Potencjał kadrowy ). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień: - Kierownika robót- uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dopuszcza się uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U.z 2006r Nr 83, poz.578) - Monter-konserwator - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu co najmniej 1 KV; - uprawnienia do pomiarów elektroenergetycznych. 4.Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transport ( Potencjał techniczny) wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 6. Informację na temat Podwykonawców, przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2,4,5 ( Opisu Sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie-dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w pkt 2,3,4,5 (Opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Dokumenty te winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można nabyć w siedzibie Zamawiającego. 56-100 WOŁÓW, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 9 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego, 56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.