eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ EMULSJĄ ASFALTOWĄ i GRYSEM KAMIENNYM , MASĄ MINERALNO ASFALTOWĄ Z OTACZARKI ORAZ MASĄ Z RECYKLERA DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ RDW WĄBRZEŻNO W latach 2009-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Bydgoszcz: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ EMULSJĄ ASFALTOWĄ i GRYSEM KAMIENNYM , MASĄ MINERALNO ASFALTOWĄ Z OTACZARKI ORAZ MASĄ Z RECYKLERA DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ RDW WĄBRZEŻNO W latach 2009-2011
Numer ogłoszenia: 10076 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ EMULSJĄ ASFALTOWĄ i GRYSEM KAMIENNYM , MASĄ MINERALNO ASFALTOWĄ Z OTACZARKI ORAZ MASĄ Z RECYKLERA DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ RDW WĄBRZEŻNO W latach 2009-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno lub dwie części zamówienia wymienione w przedmiocie zamówienia. Dla części zamówienia nr 1 : Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej emulsja asfaltową i grysami kamiennymi Ogółem remontów w latach 2009-2011 - 17 100 m2 Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno asfaltową z recyklera: Ogółem masy na lata 2009-2011 - 150Mg Wykonanie remontu cząstkowego masa mineralno asfaltowa z otaczarki: Ogółem masy na lata 2009-2011 - 1200 Mg Frezowanie nawierzchni bitumicznej grubość w-wy 4-10cm Ogółem frezowania w latach 2009-2011 1500 m2 Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, grubość w-wy średnio 10cm Ogółem wykonania podbudowy w latach 2009-2011 - 300 m3 Wykonanie w-wy odsączającej z piasku-średnia grubość w-wy 10cm Ogółem wykonanie warstwy odsączającej w latach 2009-2011 - 1500 m2 Dla części zamówienia nr 2 : Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej emulsja asfaltową i grysami kamiennymi Ogółem remontów w latach 2009-2011 - 7 850 m2 Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno asfaltową z recyklera: Ogółem masy w latach 2009-2011 - 90 Mg Wykonanie remontu cząstkowego masą mineralno asfaltową z otaczarki : Ogółem masy w latach 2009-2011 - 360 Mg Frezowanie nawierzchni bitumicznej grubość w-wy 4-10cm Ogółem frezowania w latach 2009-2011 900 m2 Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, grubość w-wy średnio 10cm Ogółem wykonania podbudowy w latach 2009-2011 - 150 m3 Wykonanie w-wy odsączającej z piasku-średnia grubość w-wy 10cm Ogółem wykonanie warstwy odsączającej w latach 2009-2011 - 900 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz warunki o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy PZP i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U z 2008 nr 171 poz.1058 z późn. zmian.). I.Potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy p.z.p:( dla części zamówienia nr 1 i nr 2. 1) Wykonawca spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p. 2) Prowadzenie działalności gospodarczej. 3) Nie figuruje w kartotece karnej rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP. 4) Nie figuruje w kartotece karnej rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP. 5) Nie ujawniono zaległości w opłaceniu składek. 6) Nie ujawniono zaległości w opłacaniu podatków, opłat. II. Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie wykonania robót. 1) Kierownik robót - 1 osoba dla każdej części zamówienia posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby.1 Osoba - która posiada aktualne uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchu/dla każdej części zamówienia/. 2) Specjalistyczny sprzęt drogowy do wykonywania remontów cząstkowych - Remonter - 1 szt /np.typu PATCHER - Recykler- 1szt, - Otaczarka / musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora o wydajności nie mniejszej niz 50Mg/h Piła do cięcia asfaltu, młot pneumatyczny, skrapiarka i zagęszczarka płytowa lub walec statyczny samojezdny - po 1 szt. Rozściełacz mas bitumicznych-1sztŚrodki transportowe;Termos do przewozu masy asfaltowej - 1 szt.Samochód samowyładowczy 5-10T lub ciągnik kołowy z przyczepą -1szt Przy składaniu oferty na 2 części zamówienia wymaga się po 1 szt w/w sprzętu na każde zamówienie, za wyjątkiem otaczarki. 3) Doświadczenie wykonawcy w wykonaniu robót drogowych z zakresu remontów cząstkowych w technologii: - Emulsja asfaltową i grysem kamiennym /wymaga się minimum remontów dla każdej części zamówienia w ilości 80.000 m2 łącznie w ciągu 5 lat - Masa bitumiczną /wymaga się minimum dla każdej części zamówienia w ilości 700 Mg łącznie w ciągu 5 lat. polegającym na zrealizowaniu 1 umowy na każdą z wymienionych technologii. Wskazane roboty potwierdzić że zostały wykonane należycie. 4) Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania siłami własnymi wszystkich robót bitumicznych. 5) Gwarancja na wykonane roboty remontowe na okres 12 m-cy licząc od terminu odbioru ostatecznego. III. Potwierdzenie, ze wykonawca spełnia warunki znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1) Polisa lub inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru na zał. Nr 1. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/.3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( oryginał lub kserokopia). 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( oryginał lub kserokopia). 5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. II. 1) Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia - kserokopia uprawnień budowlanych -kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. - kserokopia uprawnień do kierowania ruchem. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 3) Wykaz zrealizowanych robót drogowych z zakresu remontów cząstkowych /umów na roboty drogowe/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość datę i miejsce wykonania wraz ze wskazaniem technologii.Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.4)Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 5)Zobowiązanie wykonawcy - na formularzy ofertowym. III. 1) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 87-200 Wąbrzeźno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 (sekretariat) 87-200 Wąbrzeźno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.