Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: świadczenie usług poligraficznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, do kontaktów: Piotr Jabłoński, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48072063, fax 091 4893976, e-mail: zamowienia.publiczne@wzp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług poligraficznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 15. Główne miejsce świadczenia usług: Szczecin-Urząd Mrszałkowski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodnipomorskiego w Szczecinie. Realizacja zamówienia obejmuje także dostawe do siedziby Zamawiającego wydrukowanych materiałów. Przedmiot zamówienia jest podzielony na cztery części 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamawiający zamierza przeznaczyś na realizacje całości zamówienia kwotę 165.000,00 złotych brutto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 2.400,00 zł - ( słownie: dwa tysiące czterysta złotych ) - przypadku składania oferty na całość zamówienia; - 800,00 zł - ( słownie: osiemset złotych ) - w przypadku składania oferty na część I - 200,00 zł - ( słownie: dwieście złotych ) - w przypadku składania oferty na część II - 300,00 zł - ( słownie: trzysta złotych ) - w przypadku składania oferty na część III - 1.100,00 zł - ( słownie: jeden tysiąc sto złotych ) - w przypadku składania oferty na część IV 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższy warunek dodatkowy. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 prace odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są udokumentować doświadczenie oddzielnie dla każdej z części będącej przedmiotem zamówienia (Wykonawca składający ofertę na np. dwie części przedmiotu zamówienia musi wylegitymować się realizacją co najmniej 6 usług odpowiadających rodzajowo zamawianym usługom Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie złożonych dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu nr 2 do niniejszej specyfikacji. 7.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.2.Na potwierdzenie spełniania warunku dodatkowego opisanego w Rozdziale VI pkt. 6.2 niniejszej specyfikacji, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 7.2.1.Wykaz prac podobnych ( na formularzu nr 4 ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie. 7.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wymienione w pkt 7.1.1÷7.1.3 i dokumenty winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-zachodniopomorskie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.02.2007, godzina 10:30, Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ul. Korsarzy 34, pokój nr 6.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług poligraficznych. 1) Krótki opis: 1)Druk papieru listowego A4 2)Druk papieru okolicznościowego A4 3)Druk wizytówek 50x90mm, papier kreda mat 4)Koperta C6, biała, 5)Koperta DL, biała, 6)Teczka papierowa, papier biały 200g, laminat jednostronny, 7)Teczka \skórzana\ granatowa, karton, tłoczona 8)Druk broszury A4, papier offset biały 80g, 9)Druk broszury A4, papier offset biały 80g, 10)Okładka broszury A4, 11)Karta grzecznościowa 210x100 mm papier offset 280 g Każda z pozycji od 1 do 11 będzie żądana przez Zamawiającego pakietami po 200 sztuk. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 165000 złotych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług poligraficznych. 1) Krótki opis: 1)Strategia Rozwoju Gospodarki Morskiej Województwa: - format A 5 - objętość 300 stron - kolorystyka: okładka - papier okładka kreda - oklejka laminowana na błysk - oprawa twarda , szyta nicmi, - wykonanie naświetleń, projektu, map, składu oraz próbnego wydruku pozycji ( proffa), 2) Strategia Rozwoju Turystyki Województwa: - format A 5 - objętość 200 stron - kolorystyka : okładka - papier okładka kreda - oklejka laminowana na błysk - oprawa twarda, szyta nicmi, - wykonanie naświetleń, projektu, map, składu oraz próbnego wydruku pozycji ( proffa),. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 165000 złotych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług poligraficznych. 1) Krótki opis: 1) Plakat: - format B5 - kolor - papier kreda 200g - projekt naświetlenie 2) Ulotki: -format A4 -kolorystyka -papier kreda 200 g -falcowanie 3)Materiały informacyjne: a)biznesplan: -format A4 -papier offset okładka kreda 300 gr. -objętość 42 strony okładka -kolorystyka okładka -szycie zeszytowe b)przewodnik: -format A4 -papier offset okładka kreda 300 gr. -objętość 162 strony okładka -kolorystyka 156 -szycie zeszytowe c)informacja podstawowa: -format A4 -papier offset okładka kreda -objętość strony okładka -kolorystyka -szycie zeszytowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 165000 złotych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług poligraficznych. 1) Krótki opis: 1) Kalendarz książkowy - nakład - format - objetosć 200 stron - kolorystyka - papier agenda kreme - oprawa szyta nicmi - wklejka 8 stron zintegrowana na stałe z blokiem - registry panoramiczne - oprawa skóra mielona granatowa - mapa administracyjna polski - tasiemka w kolorze granatowym - perforowane narożniki - obszycie okładki - naświetlenia - projekt, skład 2) Kalendarz książkowy - nakład 80 - format B5 - objetosć 200 stron - kolorystyka - papier agenda kreme - oprawa szyta nicmi - wklejka 8 stron zintegrowana na stałe z blokiem - registry panoramiczne - oprawa skóra mielona granatowa - mapa administracyjna polski - tasiemka w kolorze granatowym - perforowane narozniki - obszycie okładki - naświetlenia - projekt, skład. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 165000 złotych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego.
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





