eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komprachcice › Przebudowa klatki schodowej dla Domu Dziecka w Chmielowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Komprachcice: Przebudowa klatki schodowej dla Domu Dziecka w Chmielowicach
Numer ogłoszenia: 100719 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Chmielowicach , Chmielowice, ul. Nyska 18, 46-070 Komprachcice, woj. opolskie, tel. 077 4743901, faks 077 4743901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa klatki schodowej dla Domu Dziecka w Chmielowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Przebudowy klatki schodowej dla Domu Dziecka w Chmielowicach zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.11.11.00-1- Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.50-9 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.25.00-6 - Roboty murarskie i murowe 45.22.31.00-7 - Montaż konstrukcji metalowych 45.32.00.00-6 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00-4 - Tynkowanie 45.44.00.00-3- Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00-0 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.10.00-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.31.23-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 8.2. Zakres robót obejmuje: - przebudowę klatki schodowej I stropów w trakcie środkowym budynku, - wprowadzenie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, - wykonanie dodatkowych łazienek na parterze, - poprawa izolacyjności stropu nad piętrem, - zmiany w technologii kuchni, - remont schodów zewnętrznych. Ze względów organizacyjnych wykonanie robót podzielono na dwa etapy. Etap I obejmuje roboty związane z przebudową klatki schodowej oraz traktu środkowego budynku: a) roboty rozbiórkowe: - przed rozpoczęciem robót rozbiórkowych należy wykonać podparcie belkami stalowymi słupów więźby w trakcie środkowym budynku nad klatką schodową, - zdemontować schody na strych i zamontować je w pomieszczeniu nr 2 - 13, - rozebrać ściany piętra w trakcie środkowym, - rozebrać fragmenty ścian parteru przy schodach i przy wejściu, - skucie tynków na ścianach traktu środkowego dla dokonania oceny ich nośności (m.in. dla zlokalizowania miejsc uprzednio wykonanych otworów i poprawności wykonanych przemurowań), - rozebrać schody i stropy drewniane w trakcie środkowym nad parterem oraz nad piętrem nad klatką schodową, - wykonanie gniazd w murach traktu środkowego dla oparcia belek stalowych stropu i klatki schodowej, - wywóz gruzu. b) roboty budowlane wewnątrz budynku: - wykonanie nowych fragmentów murów z cegły na parterze i piętrze, - montaż konstrukcji stalowej klatki schodowej, - montaż stropów nad traktem środkowym parteru i nad klatką schodową nad piętrem, - malowanie konstrukcji stalowej, - montaż płyt OSB-3 na belkach stalowych stropu nad parterem i na strychu nad klatką schodową, - osadzenie nowego okna połaciowego do oddymiania klatki schodowej FAKRO FSP, - wykonanie kanału oddymiającego na strychu, - wykonanie nowych tynków na ścianach traktu środkowego, - osadzenie nowych drzwi p.-poż. klatki schodowej, - wykonanie sufitów podwieszanych w trakcie środkowym, - wykonanie nowych posadzek w trakcie środkowym, - malowanie ścian i sufitów w trakcie środkowym. Etap II obejmuje roboty remontowe pozostałych pomieszczeń budynku, remont i konserwację więźby oraz poszerzenie istniejących dróg i placów: a) roboty budowlane wewnątrz budynku: - rozbiórka trzonu kuchennego węglowego, - rozbiórka kominka na piętrze, - montaż słupów drewnianych podpierających strop nad piętrem, - wykonanie lekkich ścianek działowych na parterze, piętrze i strychu, - osadzenie nowych drzwi drewnianych oraz aluminiowych trzyskrzydłowych na parterze, - wykonanie okładzin z płytek ceramicznych na ścianach nowej łazienki na parterze, - wykonanie odkrywek stropów drewnianych nad parterem i piętrem w miejscach wskazanych przez projektanta w celu ustalenia zakresu remontu stropów drewnianych, - wymiana uszkodzonych belek drewnianych i podłóg, - usunięcie zasypki w stropie nad piętrem, - ułożenie wełny mineralnej w stropie nad piętrem, - wykonanie od spodu stropu nad piętrem okładziny z płyt GKF nad pokojami, - wykonanie od spodu stropu nad korytarzami i klatką schodową okładzin z płyt PROMATECT-H, - w korytarzach na piętrze zdjąć istniejące warstwy stropowe i wykonać nowe z płyt PROMATECT + płyty SOPRO + GRES, - ociosanie porażonego drewna z powierzchni elementów więźby drewnianej w miejscach występowania ognisk korozji biologicznej i nasycenie drewna w tych miejscach środkami niszczącymi szkodniki, - wzmocnienie uszkodzonych elementów więźby, - dwukrotna impregnacja drewna więźby preparatami zabezpieczającymi przed kompleksowo przed korozją biologiczną i ogniem, - malowanie ścian i sufitów. b) roboty budowlane na zewnątrz budynku obejmujące remont schodów zewnętrznych: - skucie zniszczonej posadzki, - naprawa betonu, - wykonanie posadzki z płyt GRES mrozoodpornych i antypoślizgowych, - czyszczenie i malowanie balustrad, - wywóz gruzu. c) poszerzenie drogi i placu manewrowego dla pojazdów Straży Pożarnej: - usunięcie ziemi roślinnej i korytowanie, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm, - podsypka piaskowa, - warstwa ścieralna z kostki betonowej, - wywóz gruzu i ziemi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 7 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane o wartości minimum 300 000,00 każde polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków o konstrukcji stalowej oraz minimum jednej robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu zabytkowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i doświadczenie minimum 2 lata na tym stanowisku - minimum 1 osoba Wykonawca przedstawi doświadczenie w miesiącach i latach wraz z podaniem stanowiska. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden spełnia powyższy warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały zawarte w projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl, www.domdzieckachmielowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Chmielowicach, ul Nyska 18, 46-070 Komprachcice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka w Chmielowicach, ul. Nyska 18, 46-070 Komprachcice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.