Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Poznań: Konserwacja murowanego i marmoryzowanego ołtarza głównego w kaplicy pw. Matki Boskiej Szkaplerznej w kościele parafialnym pw. Bożego Ciała, ul. Strzelecka 40, 61-846 Poznań.
Numer ogłoszenia: 100695 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja murowanego i marmoryzowanego ołtarza głównego w kaplicy pw. Matki Boskiej Szkaplerznej w kościele parafialnym pw. Bożego Ciała, ul. Strzelecka 40, 61-846 Poznań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie prac mieści się konserwacja następujących elementów ołtarza: cokół, mensa, retabulum, płaskorzeźba Chrystusa Bolesnego i dwa herby w zwieńczeniu, dekoracja snycerska lica oraz wieńcząca partia obramienia okiennego z dekoracją sztukatorską (z prac wyłączone są rzeźby ołtarza, centralny obraz i jego obramienie oraz tabernakulum). Szczegółowy zakres prac konserwatorskich zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia 24-miesięcznej rękojmi na cały zakres prac od daty odbioru prac. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia żadnej części przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Oryginalny kod CPV: 92.31.10.00 - Dzieła sztuki Kod CPV wg słownika 2008: 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 dysponowanie minimum jedną osobą: a) posiadającą dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku Konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności Konserwacja kamienia i detalu architektonicznego, która odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie konserwacji tych zabytków (Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150, poz. 1579) LUB b) posiadającą dyplom o specjalności ogólnokonserwatorskiej (Technologia i techniki sztuk plastycznych) która wykonała minimum trzy prace w dziedzinie konserwacji kamienia i detalu architektonicznego w okresie trzech ostatnich lat. 2.2 dysponowanie minimum jedną osobą: a) posiadającą dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku Konserwacja i restauracja dzieł sztuki, o specjalności Malarstwo sztalugowe i rzeźba polichromowana, która odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej 12-miesięczną praktykę (Rozporządzenie Ministra Kultury jw.) LUB c) posiadającą dyplom o specjalności ogólnokonserwatorskiej (Technologia i techniki sztuk plastycznych) która wykonała minimum trzy prace w dziedzinie konserwacji malarstwa i rzeźby polichromowanej w okresie trzech ostatnich lat. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z warunkami określonymi w punktach 2.1 i 2.2 powyżej), wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganego wykształcenia oraz oświadczeniami tych osób o odbyciu 12-miesięcznej praktyki konserwatorskiej (nie dotyczy osób wymienionych powyżej w punkcie 2.1b oraz 2.2b). Ponadto w ofercie należy złożyć: 4. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 5. Program prac konserwatorskich, sporządzony z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia. Program będzie podstawą oceny w kryterium oceny ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Perogram prac konserwatorskich - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 443.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie drzew przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW w Kole
- Oczyszczenie urządzeń podczyszczających wody opadowe na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Tomyślu wraz z wykonaniem analiz odprowadzanych ścieków
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania: Adaptacja parteru lokalu użytkowego nr 7 w budynku mieszkalno-usług przy ul. Garbary 71 w Poznaniu dla działalności jednostek strukturalnych WCO
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów UAM - 2 części.
- "Prace remontowo-budowlane w Szpitalu Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu - część II".
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż, uruchomienie, serwisowanie, demontaż sezonowego, kompletnego lodowiska wraz z zadaszeniem na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.
- "Zajęcia dla dzieci w Gminie Pasłęk" (II)
- "Organizacja wydarzeń o charakterze edukacyjnym - 4 części"
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych w ramach abonamentu dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Lublinie i podległych jedn. org. oraz ich dzieci i osób towarzyszących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.