Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-13
Szczecin: Wykonanie robót budowlanych w budynku i na posesji Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 100656 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. T. A. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynku i na posesji Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie podjazdu dla wózków inwalidzkich, wymianę rur spustowych i zewnętrznych kanałów wentylacji grawitacyjnej, remont muru granicznego, wymianę zniszczonej nawierzchni betonowej oraz opaski wokół garaży, remont studzienek okiennych oraz korytarza przy węźle socjalno-sanitarnym sali operacyjnej, remont wytypowanych pomieszczeń, remont klimatyzacji sali operacyjnej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) w zakresie dotyczącym I części zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień co oznacza, że prowadzą działalność zgodną z charakterem I części przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy. 2) w zakresie dotyczącym II części zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień co oznacza, że prowadzą działalność zgodną z charakterem II części przedmiotu zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy. 3) w zakresie dotyczącym III części zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień co oznacza, że prowadzą działalność zgodną z charakterem III części przedmiotu zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) w zakresie dotyczącym IV części zamówienia: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień co oznacza, że prowadzą działalność zgodną z charakterem IV części przedmiotu zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto, c) najdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wymaganych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być dołączone wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako konsorcjum. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) Pełnomocnictwo winno być załączone do wniosku w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie, a także musi zawierać pełną nazwę wszystkich uczestników oraz musi być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników zgodnie z zasadami reprezentacji. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają wniosek przy czym: 1) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1 od a do d, pkt. 2 od a do d, pkt. 3 od a do d i pkt. 4 od a do d, informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) pozostałe dokumenty wskazane w pkt. 1 e, 2 e, 3 e, 4 e informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Za osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy będzie załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia: 1) dla I części - świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto - za które Wykonawca otrzyma 70 punktów, 2) dla II części - świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto - za które Wykonawca otrzyma 70 punktów, 3) dla III części - świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto - za które Wykonawca otrzyma 70 punktów, 4) dla IV części - świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto - za które Wykonawca otrzyma 70 punktów Za każde kolejno dodatkowo wymienione w wykazie zamówienie (nie więcej niż 6 zamówień) o wartości określonej odpowiednio dla I części zamówienia w pkt. 1, dla II części zamówienia w pkt. 2, dla II części zamówienia w pkt. 3, dla IV części zamówienia Wykonawca otrzyma 5 punktów. Każde następne zamówienie wymienione powyżej 6 zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia) nie będzie już przez Zamawiającego punktowane. Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu jako Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. W przypadku osiągnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych zamówień przed dniem wszczęcia postępowania. Sposób dokonywania oceny wg wzoru: Bw - Wykonawcy podlegający badaniu Bo - badana oferta On - oferta z największą liczbą punktów Bw = Bo/On x 100% Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, składa on następujące dokumenty: 1) w zakresie dotyczącym I części zamówienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy, d) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej e) wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych przez Wykonawcę zamówień, 2) w zakresie dotyczącym II części zamówienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 lub 2, d) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej e) wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 10.000 zł brutto, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych przez Wykonawcę zamówień, 3) w zakresie dotyczącym III części zamówienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 lub 2, d) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych przez Wykonawcę zamówień, 4) w zakresie dotyczącym IV części zamówienia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 lub 2, d) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, świadczone na rzecz jednego podmiotu o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych przez Wykonawcę zamówień, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. O wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków Zamawiający niezwłocznie poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ul. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ul. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podjazdu dla wózków inwalidzkich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dobudowa stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych w celu zapewnienia dostępu do pomieszczeń położonych na różnych poziomach, pokonującej wysokość ok. 1 m przy budynku Narodowego Banku Polskiego zgodnie z opracowanym projektem budowlano-wykonawczym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 1. Cena - 85
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 15
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana rur spustowych i zewnętrznych kanałów wentylacji grawirtacyjnej oraz remont klimatyzacji sali operacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana zewnętrznych kanałów wentylacji grawitacyjnej - ściana budynku niskiego: a) demontaż starych zniszczonych kanałów wentylacyjnych, b) montaż nowych kanałów wentylacyjnych, 2. Wymiana rur spustowych budynku wysokiego: a) montaż płotka przeciwśniegowego, b) demontaż rur spustowych, c) montaż rur spustowych z tworzywa sztucznego długości 9 m, d) montaż rur spustowych z tworzywa sztucznego długości 15 m, e) montaż kabli grzwczych. 3. Remont klimatyzacji sali operacyjnej a) wymiana nagrzewnicy centrali klimatyzacyjnej, b) zabezpieczenie antykorozyjne rur i kanałów klimatyzacji oraz konstrukcji nośnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 1. Cena - 85
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 15
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont muru granicznego i wymiana zniszczonych nawierzchni betonowych oraz opaski wokół garaży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont muru granicznego: a) Skucie tynku, b) Wykonanie pionowej izolacji przeciwwodnej, c) Wykonaie tynku zewnętrznego. 2. Wymiana zniszczonych powierzchni oraz opaski: a) Skucie betonowej nawierzchni, b) Usunięcie luźnej warstwy ziemi, wyrównanie i ubicie podłoża, c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 8 cm, d) Wykonanie nawierzchni z chodnika z kostki betonowej 5 cm, e) Wykonanie nawierchni z cegły bruku klimkierowego, f) Wykonanie przekładki bruku z kostki granitowej, g) Przemurowanie i uzupełnienie spoin murków okalających trawniki, h) Wykonanie opasek betonowych i z płytek klinkierowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 1. Cena - 85
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 15
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont studzienek okiennych oraz korytarza przy węźle socjalno - sanitarnym sali operacyjnej i wytypowanych pomieszczeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont studzienek okiennych: a) Skucie tynku ścian w studzienkach, b) Wykonanie pionowej izolacji przeciwwodnej oraz tynku cementowo-wapiennego c) Malowanie ścian studzienek. 2. Remont korytarza przy węźle sanitarno-socjalnym sali operacyjnej: a) Wymiana lamp oświetleniowych, b) Demonataż i montaż instalacji c.o. oraz zimnej wody użytkowej, c) Zerwanie posadzki, skucie i wylanie podkładu betonowego, d) Położenie posadzki i cokolika z płytek typu gres, e) Wykonanie obudowy z płyty gipsowo-kartonowej i malowanie. 3. Remont wytypowanych pomieszczeń oraz korytarza: a) Usunięcie zniszczonych tynków i tapet oraz wykładzin dywanowych, b) Szpachlowanie, malowanie i wylanie podkładu betonowego wyrównującego, c) Wykonanie posadzek z płytek gresowych, d) Wymiana stolarki drzwiowej, e) Dostosowanie oświetlenia do wymogów bhp, f) Wymiana stolarki okiennej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 15
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie - postępowanie nr 2
- Dostawa mięsa i jego przetworów.
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych nr 12 i 13 przy al. Wyzwolenia 79 w Szczecinie
- ZP.220.49.25 Świadcz.usług utrzymania w stałej sprawn. techn. urządzeń, inst. i sieci: c.o., c.w.u,(c.t.), węzły ciep,instal. solar.w ob. USK-2 oraz obsługa kotłowni i systemu uzdat. wody w kotłow.
- Rozbudowa infrastruktury macierzy dyskowej Urzędu Miasta Szczecin
- Wykonanie przyłączenia budynków przy ul. Dąbskiej 73a, 73b, Przestrzennej 45 i Wiślanej 25c w Szczecinie do sieci miejskiej kanalizacji sanitarnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Roboty budowlane polegające na remoncie przejścia podziemnego prowadzącego na strzelnicę biatlonową w Dusznikach-Zdroju
- "Wykonanie prac adaptacyjno-modernizacyjnych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie."
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Akademickiej 3
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.