eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłomnikiZakup używanego samochodu asenizacyjnego z nową nadbudową wraz z dostawą na teren bazy zamawiającego ZGKiM w Słomnikach ul. Żeromskiego 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Słomniki: Zakup używanego samochodu asenizacyjnego z nową nadbudową wraz z dostawą na teren bazy zamawiającego ZGKiM w Słomnikach ul. Żeromskiego 2.
Numer ogłoszenia: 100626 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Żeromskiego 2, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881043 lub 3881314, faks 012 3881043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu asenizacyjnego z nową nadbudową wraz z dostawą na teren bazy zamawiającego ZGKiM w Słomnikach ul. Żeromskiego 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego samochodu asenizacyjnego z nową nadbudową wraz z dostawą na teren bazy zamawiającego o następujących parametrach: 1. Wymagania techniczne i wyposażenia samochodu asenizacyjnego: 1.1. Samochód asenizacyjny: - klasy SCANIA lub równoważny, - posiadać znak CE deklarację zgodności, - spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. z 2002 r. Nr 193 poz. 1617), - spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz.908 z późn. zm.), - przebieg: nie więcej niż 350 000 km, - rok produkcji podwozia: nie starszy niż 2002 r., 1.2. Nadbudowa: - nowa z gwarancją, - oznakowana tabliczką znamionową z podanymi parametrami nadbudowy, - zbiornik cylindryczny mocowany elastycznie do ramy pośredniej o pojemności całkowitej 10m3, - zbiornik stalowy o grubości ścianki 6 mm z dodatkowymi wzmocnieniami pochylony ku tyłowi pod kątem min 5 o w celu ułatwienia opróżniania. Wewnętrzna część zbiornika z min jednym falochronem oraz węgrami wzmacniającym, zabezpieczony od wewnątrz i zewnątrz specjalistyczną powłoką lakierniczą, - kompresor z napędem hydraulicznym o wydatku nie mniejszym niż 600 m3/godz.(umożliwiający pracę ciągłą urządzenia), - podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem, zawór dwukulowy górny, zbiornik przelewowy metalowy - głębokość zasysania min. 6 m, - czas napełniania zbiornika max. 9 min. - główne zasuwy spustowe (króciec czerpalny) o średnicy 4 cale, ręczne z dodatkowymi zaworami do odpowietrzania wężów ssących min 1 cal, oraz dekle zaślepiające, - tylna dennica otwierana mechanicznie w całości (ryglowana), w dolnej części dennicy dodatkowy właz o średnicy ok. 600mm z kompletem zaworów spustowych - zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy i podciśnieniowy - zbiornik dodatkowo wyposażony w dolny i górny przyłącz strażacki o przekr.110mm wraz z zaworami, - stelaże wyłożone blachą aluminiową, z obu stron zbiornika na węże czerpalne, - płynowskaz, - manowakuometr, - wychwytywacz oleju smarnego, wraz z tłumikiem hałasu, - obsługa przez jedną osobę, - zbiornik na wodę o poj. 5 - 10 l z kranem do utrzymania higieny rąk lub inne urządzenie spełniające taką samą funkcję, - montaż skrzyni (aluminiowej) na podręczne narzędzia pracy operatora, zamykanej na klucze, - kolor lakierowania zbiornika zostanie uzgodniony po wyłonieniu wykonawcy. 1.3. Podwozie: - dwuosiowe, - dopuszczalna masa całkowita 18t - nośność osi przedniej - nie mniejsza niż 7 500 kg, - nośność osi tylnej - nie mniejsza niż 11 500 kg, - rozstaw osi nie więcej niż 4200 mm, - przednie zawieszenie paraboliczne ze stabilizatorami lub poduszki powietrzne - tylne zawieszenie poduszki powietrzne, - zbiornik paliwa o pojemności min. 150 litrów, - sygnał dźwiękowy biegu wstecznego, 1.4. Silnik i układ napędowy: - paliwo: olej napędowy - silnik wysokoprężny, - moc min. (170kw) 250 KM, - rozruch zimowy do -25 stopni C, - układ kierowniczy wspomagany, hydrauliczny, - komputer pokładowy, system kontroli eksploatacji samochodu; urządzeń hamujących, silnika zużycia paliwa i innych urządzeń - skrzynia biegów min. 6 biegowa, manualna, - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, - ABS, - koła - R22,5 (przednie pojedyncze, , tylne bliźniacze +koło zapasowe), - tachograf, - pionowy układ wydechowy, 1.5. Kabina: - krótka osobowa, dzienna, - zabezpieczenie typu immobiliser lub podobne - kolor lakierowania kabiny zostanie uzgodniony po wyłonieniu wykonawcy. 1.6. Wyposażenie standartowe pojazdu: koło zapasowe, podnośnik hydrauliczny, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, klin pod koła, apteczka, linka holownicza, fabryczny komplet kluczy (w skrzyni) 1.7. Dodatkowe wymagania: - belka sygnalizacyjna na dachu kabiny z napisem ZGKiM Słomniki, światło żółte ostrzegawcze, oraz jeden sygnalizator w końcowej części beczki - ręczny wyłącznik prądu na ramie podwozia - samochód w dobrym stanie technicznym, sprawny technicznie - po aktualnym przeglądzie, - stopień zużycia właściwy dla pojazdu będącego w prawidłowej eksploatacji , - wykonawca dostarczy we własnym zakresie przedmiot zamówienia o czasie i w miejsce wskazane przez zamawiającego - 2 odcinki po 10 m węża ssawnego DN =110 jeden z koszem ssącym, 1.8. Okres gwarancji; wymagany; - samochód 3 miesiące od daty dostawy do zamawiającego, - nadbudowa 12 miesięcy od daty dostawy do zamawiającego, - wykonawca usunie bezpłatnie wszelkie wady w ramach gwarancji zgłoszone przez zamawiającego w formie ustnej telefoniczne potwierdzonej pisemnej - wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny w siedzibie zamawiającego - wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia jej zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji za zasadną obowiązkiem wykonawcy jest naprawa lub wymiana elementu przedmiotu umowy na nowy jeżeli naprawa okaże się niemożliwa lub nieskuteczna w ciągu 4 dni licząc od daty uznania reklamacji - jeżeli w wykonaniu obowiązku z tytułu gwarancji wykonawca dokonał usunięcia istotnych wad , przedmiotu umowy, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili odbioru prac wykonanych w ramach gwarancji - w przypadku przedłużającej się naprawy powyżej 4 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia pojazdu zastępczego tego samego typu na cały okres naprawy. - dostarczenie naprawionego pojazdu lub jego wymiana na nowy nastąpi na koszt i ryzyko wykonawcy - po okresie gwarancji serwis będzie prowadzony przez wykonawcę na podstawie indywidualnych zleceń użytkownika zakupionego sprzętu 2. Wykonawca w ramach wykonywanej dostawy zobowiązany jest do: 2.1. Przekazania Zamawiającemu wraz z samochodem następujących dokumentów: - karta pojazdu, - dowód rejestracyjny - instrukcja obsługi i konserwacji samochodu oraz wyposażenia w języku polskim, gwarancji podzespołów również w języku polskim - katalog części zamiennych, - polisa ubezpieczeniowa, - jednodniowe szkolenie kierowcy w zakresie obsługi , BHP, dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego 2.2. Współuczestniczenia w protokole zdawczo odbiorczym przy udziale rzeczoznawcy. 2.3. Czas realizacji zamówienia - 14 dni od podpisania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2.Ustala się wadium w wysokości: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 85861400010000000013970001 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg nieograniczony; Zakup używanego samochodu asenizacyjnego -z nową nadbudową - wraz z dostawą na teren bazy zamawiającego ZGKiM Słomniki - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał należy złożyć w kasie ZGKiM w Słomnikach ul. Żeromskiego 2, 32-090 Słomniki, kopię należy dołączyć do oferty 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. l ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. l ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie Oświadczenia że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie Oświadczenia że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym i technicznym niezbędnym do wykonania zadania oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. l ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr l do SIWZ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne- z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. Projekt umowy - parafowany z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowane warunki gwarancji- załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści i warunków umowy które mogą nastąpić w przypadku: a) zmiany danych adresowych oraz danych osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; b) Siły wyższej Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.slomniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Słomnikach ul. Żeromskiego 2, 32-090 Słomniki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 11:00, miejsce: ZGKiM Słomniki; ul. Żeromskiego 2, 32-090 Słomniki, dziennik podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.