To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Bielsko-Biała: Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 100558 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44468 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej, ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 825 27 15, faks 33 825 27 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część nr 1 - Chorzów Oddział ZUS w Chorzowie, ul. gen. H. Dąbrowskiego 45 - następujący asortyment: -Biurko prostokątne z kontenerem na kółkach i blendą: 24 sztuki; -Szafa aktowa: 21 sztuk; -Szafa ubraniowo-aktowa: 5 sztuk; -Szafka: 10 sztuk; -Krzesło obrotowe: 52 sztuki. Część nr 2 - Rybnik Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2 - następujący asortyment: -Biurko prostokątne pod komputer: 48 sztuk; -Szafa biurowa z nadstawką: 8 sztuk; -Stolik pod drukarkę: 10 sztuk; -Komoda biurowa: 18 sztuk; -Krzesło kuchenne: 2 sztuki; -Krzesło obrotowe: 26 sztuk. Część nr 3 - Sosnowiec Inspektorat ZUS w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 274 - następujący asortyment: -Biurko z półką pod klawiaturę (przepust kablowy w blacie po lewej stronie): 3 sztuki; -Biurko z półką pod klawiaturę (przepust kablowy w blacie po prawej stronie): 6 sztuk; -Biurko z półką pod klawiaturę (stanowiska obsługi klientów): 8 sztuk; -Przystawka (konstrukcja narożna) do biurka lewa: 3 sztuki; -Przystawka (konstrukcja narożna) do biurka prawa: 4 sztuki; -Kontener (szafka na kółkach): 9 sztuk; -Szafka zamknięta dwudrzwiowa: 9 sztuk; -Regał na kółkach otwarty: 9 sztuk; -Regał na kółkach częściowo otwarty: 7 sztuk; -Stolik do wypełniania formularzy z 2 półkami: 1 sztuka; -Stolik do wypełniania formularzy: 7 sztuk; -Podstawka pod monitor: 8 sztuk; -Ścianka oddzielająca stanowiska obsługi na ślizgaczach: 2 sztuki; -Lada zewnętrzna (półka): 1 sztuka; -Lada wewnętrzna (półka): 1 sztuka; -Fotel obrotowy na kółkach: 3 sztuki. Inspektorat ZUS w Zawierciu, ul. Blanowska 2 - następujący asortyment: -Fotel obrotowy na kółkach: 13 sztuk; -Zestaw typu ISO dwuosobowy: 12 sztuk; -Krzesło stacjonarne typu ISO: 30 sztuk; -Stolik: 1 sztuka. Oddział ZUS w Sosnowcu, ul. Partyzantów 1 - następujący asortyment: -Biurko z półką pod klawiaturę (stanowisko obsługi klientów): 1 sztuka; -Regał do kącika dla dzieci: 1 sztuka; -Szafka kuchenna: 1 sztuka; -Szafa aktowa z nadstawką: 10 sztuk; -Biurko jednoszafkowe: 3 sztuki. Część nr 4 - Zabrze Oddział ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18 - następujący asortyment: -Biurko: 4 sztuki; -Krzesło obrotowe (dla pracowników Sal Obsługi Klientów): 13 sztuk; -Krzesło obrotowe (dla pracowników pozostałych Wydziałów): 24 sztuki; -Krzesło tapicerowane: 11 sztuk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Oddział ZUS w Chorzowie ul. gen.H. Dabrowskiego45
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WENA Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szebnie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47799,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37040,22
Oferta z najniższą ceną: 37040,22 / Oferta z najwyższą ceną: 100023,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Oddział ZUS w Rybniku ul. Reymonta 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wena Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szebnie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34849,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28873,02
Oferta z najniższą ceną: 28873,02 / Oferta z najwyższą ceną: 76705,26
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Oddział ZUS w Sosnowcu ul.Partyzantów 1 Inspektorat ZUS w Zawierciu ul. Blanowska2 Inspektorat ZUS w Jaworznie ul. Grunwaldzka 274
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wena Beata Turek, Zimna Woda, 38-203 Szebnie, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42291,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26886,57
Oferta z najniższą ceną: 26886,57 / Oferta z najwyższą ceną: 70306,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Oddział ZUS w Zabrzu ul. Szczęść Boże 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD, Aleja Na skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10885,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10030,65
Oferta z najniższą ceną: 10030,65 / Oferta z najwyższą ceną: 30590,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU HAKOWIEC dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- "Zakup i dostawa nowych licencji i oprogramowań, aktualizacji posiadanego oprogramowania oraz sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej"
- Modernizacji akustyki Dużej Sceny Teatru Polskiego
- Modernizacja budynku szkolnego Zespołu Szkół Technicznych i Handlowych przy ul. Listopadowej 9 w Bielsku-Białej wraz z zagospodarowaniem terenu i przebudową kanalizacji deszczowej.
- Wybudowanie 15 grobów murowanych dwuosobowych na cmentarzu komunalnym w Bielsku-Białej przy ulicy Karpackiej
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Kultury w Komorowicach (wymiana okien, modernizacja szatni, pracowni plastycznej i ceramicznej)
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- Dostawa i montaż mebli do nowego budynku Prokuratury Rejonowej w Przysusze przy ul. 11 listopada
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - dostawa wyposażenia
- Wykonanie prac remontowych wraz z zakupem i dostawą mebli i wyposażenia na potrzeby WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.