Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-30
Rybnik: Roboty remontowe w obiektach placówek Miasta Rybnika
z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 1: Przedszkole nr 20 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont parkietów w salach zajęć oraz wymiana ścianki drewnianej i drzwi pomiędzy klatką schodową i holem na I p.
Zadanie 2: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont schodów zewnętrznych, zadaszeń i murków.
Zadanie 3: Ognisko Pracy Pozaszkolnej Zespół Przygoda w dzielnicy Meksyk; remont schodów zewnętrznych.
Numer ogłoszenia: 100530 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w obiektach placówek Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Przedszkole nr 20 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont parkietów w salach zajęć oraz wymiana ścianki drewnianej i drzwi pomiędzy klatką schodową i holem na I p. Zadanie 2: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont schodów zewnętrznych, zadaszeń i murków. Zadanie 3: Ognisko Pracy Pozaszkolnej Zespół Przygoda w dzielnicy Meksyk; remont schodów zewnętrznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w obiektach placówek Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Przedszkole nr 20 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont parkietów w salach zajęć oraz wymiana ścianki drewnianej i drzwi pomiędzy klatką schodową i holem na I p. Zadanie 2: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont schodów zewnętrznych, zadaszeń i murków. Zadanie 3: Ognisko Pracy Pozaszkolnej Zespół Przygoda w dzielnicy Meksyk; remont schodów zewnętrznych. Ogólny zakres robót Zadanie 1: Przedszkole nr 20 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont parkietów w salach zajęć oraz wymiana ścianki drewnianej i drzwi pomiędzy klatką schodową i holem na I p. - rozbiórka parkietu w 2 salach zajęć na parterze, - przygotowanie podłoża pod nowy parkiet, - ułożenie nowego parkietu, - cyklinowanie i lakierowanie nowo ułożonych oraz starych parkietów w 4 salach zajęć (2 na parterze 2 na piętrze), - założenie nowych cokolików drewnianych, - założenie aluminiowych profili maskujących na styku różnych posadzek, - demontaż drewnianej ścianki i drzwi pomiędzy klatką schodową i holem na Ip., - wykonanie nowej ścianki z płyt G-K na ruszcie stalowym, - montaż nowych drzwi i naświetla, - roboty malarskie. Zadanie 2: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont schodów zewnętrznych, zadaszeń i murków. - demontaż balustrad, - skucie okładziny z lastryko i płytek oraz betonowych płyt spocznikowych i schodowych, - wykonanie szalunków i zbrojenia oraz wylanie nowych płyt betonowych na podestach i schodach, - wymiana tynków na ściankach bocznych, murkach, słupkach i sufitach zadaszeń, - wykonanie nowej okładziny z płytek antypoślizgowych - montaż balustrad, - wymiana uszkodzonej rynny i obróbek blacharskich na daszku nad wejściem do piwnicy, - roboty malarskie, - wymiana podposadzkowej kanalizacji sanitarnej w piwnicach. Zadanie 3: Ognisko Pracy Pozaszkolnej Zespół Przygoda w dzielnicy Meksyk; remont schodów zewnętrznych. - demontaż balustrady, - skucie okładziny z płytek oraz betonowej płyty spocznikowej i schodowej, - wykonanie szalunku i zbrojenia oraz wylanie nowej płyty betonowej na podeście i schodach, - uzupełnienie tynków na ściankach bocznych podestu i schodów, - wykonanie nowej okładziny z płytek antypoślizgowych, - montaż wcześniej zdemontowanej balustrady. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.21.14-6, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.26.23.00-4, 45.42.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane - każda z nich o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2. b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane - każda z nich o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 3. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz oferty. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedszkole nr 20 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont parkietów w salach zajęć oraz wymiana ścianki drewnianej i drzwi pomiędzy klatką schodową i holem na I p..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przedszkole nr 20 w dzielnicy Boguszowice Osiedle; remont parkietów w salach zajęć oraz wymiana ścianki drewnianej i drzwi pomiędzy klatką schodową i holem na I p. - rozbiórka parkietu w 2 salach zajęć na parterze, - przygotowanie podłoża pod nowy parkiet, - ułożenie nowego parkietu, - cyklinowanie i lakierowanie nowo ułożonych oraz starych parkietów w 4 salach zajęć (2 na parterze 2 na piętrze), - założenie nowych cokolików drewnianych, - założenie aluminiowych profili maskujących na styku różnych posadzek, - demontaż drewnianej ścianki i drzwi pomiędzy klatką schodową i holem na Ip., - wykonanie nowej ścianki z płyt G-K na ruszcie stalowym, - montaż nowych drzwi i naświetla, - roboty malarskie. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 1 - do 6 sierpnia 2015 r., w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 30 lipca 2015 r., 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 7 dni od daty zakończenia robót budowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.21.14-6, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont schodów zewnętrznych, zadaszeń i murków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Ośrodek Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w dzielnicy Śródmieście; remont schodów zewnętrznych, zadaszeń i murków. - demontaż balustrad, - skucie okładziny z lastryko i płytek oraz betonowych płyt spocznikowych i schodowych, - wykonanie szalunków i zbrojenia oraz wylanie nowych płyt betonowych na podestach i schodach, - wymiana tynków na ściankach bocznych, murkach, słupkach i sufitach zadaszeń, - wykonanie nowej okładziny z płytek antypoślizgowych - montaż balustrad, - wymiana uszkodzonej rynny i obróbek blacharskich na daszku nad wejściem do piwnicy, - roboty malarskie, - wymiana podposadzkowej kanalizacji sanitarnej w piwnicach. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 2 - 7 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 7 dni od daty zakończenia robót budowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.26.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ognisko Pracy Pozaszkolnej Zespół Przygoda w dzielnicy Meksyk; remont schodów zewnętrznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny zakres robót Zadanie 3: Ognisko Pracy Pozaszkolnej Zespół Przygoda w dzielnicy Meksyk; remont schodów zewnętrznych. - demontaż balustrady, - skucie okładziny z płytek oraz betonowej płyty spocznikowej i schodowej, - wykonanie szalunku i zbrojenia oraz wylanie nowej płyty betonowej na podeście i schodach, - uzupełnienie tynków na ściankach bocznych podestu i schodów, - wykonanie nowej okładziny z płytek antypoślizgowych, - montaż wcześniej zdemontowanej balustrady. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 3 - 5 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 7 dni od daty zakończenia robót budowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.26.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym: Zad. 1 - Świadczenie usług pocztowych (...) Zad. 2 - Świadczenie usług kurierskich (...)
- Zakup systemu do ochrony serwera pocztowego w ramach projektu: "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Prace remontowo-budowlane i remont wentylacji w pracowniach gastronomicznych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku
- "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości - Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w dzielnicy Rybnicka Kuźnia" - realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zapewnienie wsparcia technicznego oraz serwisu 2 szt. urządzeń ISYLON (DELL/EMC)
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja łazienek w ZSG w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Smaki Gastronomika"
- "Adaptacja pracowni ZSG w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Młodzi z pasją"
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
więcej: Betonowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.