Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-14
Gliwice: DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Numer ogłoszenia: 100520 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326622, fax 032 2310822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiatgliwicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach, wykonanych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i znaczenia pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322) i w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193 poz. 1618 z późn. zm.). Ilość oraz rodzaje tablic rejestracyjnych, które obejmuje niniejsze zamówienia: Uwaga: Ilości poszczególnych rodzajów tablic są szacunkowe i mogą ulec zmianom w okresie realizacji zamówienia, niemniej jednak całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty 976.000,00 zł brutto. Rodzaj tablicy, Szacunkowe ilości poszczególnych rodzajów tablic [sztuk/2 lata] 1.Tablice samochodowe (zwyczajne jednorzędowe) 35.000 2.Tablice samochodowe (zwyczajne dwurzędowe) 400 3.Tablice motocyklowe zwyczajne 600 4.Tablice motorowerowe zwyczajne 600 5.Tablice samochodowe zabytkowe 10 6.Tablice motocyklowe zabytkowe 10 7.Tablice samochodowe indywidualne 20 8.Tablice motocyklowe indywidualne 20 9.Tymczasowe tablice samochodowe 400 Razem 37.060
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu do składania ofert. Do oferty należy dołączyć dowód polecenia przelewu lub wniesienia innej formy wadium. Wykonawca, który nie wniesie w terminie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium musi obejmować co najmniej okres związania ofertą. Wadium można wnieść w następujących formach: W pieniądzu, przelewem na rachunek zamawiającego: Getin Bank S.A. O/Gliwice 57 15601081 0000 9040 0005 2121, z dopiskiem: Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach. Jeżeli wadium zostaje wniesione w innej formie niż pieniądz, należy je złożyć w depozycie, w kasie zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego, w godzinach: od poniedziałku do środy 730-1530, czwartki 730-1730, piątki 730-1330. Pozostałe, dopuszczalne formy wadium: a) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b)gwarancje bankowe; c)gwarancje ubezpieczeniowe; d)poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu (lub w przypadku ciągłego trwania świadczenia - na należytym wykonywaniu) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie, która stanowi przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej 900.000,00 zł. Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie zawodowe podlega sumowaniu. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł Uwaga: w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu, Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń oraz treści wymaganych dokumentów na podstawie kryterium spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, składają wszyscy wspólnicy. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, 6. certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 7. wykaz zawierający co najmniej jedną wykonaną (lub w przypadku ciągłego trwania świadczenia wykonywaną) dostawę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości brutto co najmniej 900.000,00 zł, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty (np. list referencyjny), potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie 8. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 9. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w art. 22 ustawy pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, pok. 350, po uprzednim zapłaceniu w kasie Starostwa lub za zaliczeniem pocztowym. Cena siwz 6,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Gliwicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02/06/2008 o godz. 12:15 w sali 118 (sala sesyjna) Starostwa Powiatowego w Gliwicach
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy materiałów pomocniczych do remontów agregatów hutniczych
- ZP.261.14.2025 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 3
- Wymiana skipu 22 MG w szybie IV w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywne dostawy soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania do zbierania danych oraz wizualizacji pracy systemu - aplikacja SCADA"
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.