eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja basenu pływackiego w Pałacu Młodzieży (strefa D) w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Warszawa: Modernizacja basenu pływackiego w Pałacu Młodzieży (strefa D) w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 100516 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. , plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656 7698, faks 022 656 63 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja basenu pływackiego w Pałacu Młodzieży (strefa D) w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją basenu pływackiego w Pałacu Młodzieży zlokalizowanego w strefie D kompleksu PKiN w Warszawie przy Placu Defilad 1 w celu dostosowania obiektu do współcześnie obowiązujących standardów i wymogów technicznych, warunków higieniczno-sanitarnych oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych i spełnienie wymagań z zakresu ochrony pożarowej z zachowaniem walorów historycznych, w tym w szczególności: Prace rozbiórkowe i demontażowe, Roboty ogólnobudowlane i konstrukcyjne, Wykonanie zabezpieczeń przed napływem wód gruntowych, Wykonanie dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów p.poż., Wykonanie technologii basenowej, Wykonanie wewnętrznych instalacji wodno kanalizacyjnych, co i ciepła technologicznego, Wykonanie instalacji automatyki i BMS, Wykonanie sytemu monitoringu, Wykonanie instalacji elektrycznych, Wykonanie instalacji słaboprądowych - GEMOS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące zakresu zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, Dokumentacji projektowej i projekcie Umowy załączonych do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień dodatkowych oraz uzupełniających nie przekraczających łącznie 5% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium 150000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym terminie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia tzn. budowy lub/i przebudowy lub/i modernizacji lub/i remontu zamkniętych obiektów basenowych (wielotorowych basenów pływackich) o wymiarach niecki nie mniejszej niż 25 m x 12 m (-2m) i wartości nie niższej niż 4.000.000,- PLN netto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającym uprawnienia wynikające z § 24 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27.07.2011 r. (Dz. U. Nr 165, poz. 987), w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych; b)dysponuje kierownikami branżowymi posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane w specjalnościach elektrycznej i sanitarnej, będącymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 2.000.000,-PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony FORMULARZ OFERTY; 2.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca (jeżeli dotyczy); 3.Uproszczony KOSZTORYS OFERTOWY; 4.Dane wyjściowe do kosztorysowania (stawka roboczogodziny, wskaźniki kosztów pośrednich oraz zysku) 5.Wypełnione ZESTAWIENIE WARTOŚCI ROBÓT; 6.Szczegółowy KOSZTORYS OFERTOWY na podstawie przedmiarów robót; 7.Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 8.OŚWIADCZENIE dotyczące oferty równoważnej w odniesieniu do materiałów i urządzeń występujących w dokumentacji projektowej; 9.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 10.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć, poza wymienionymi wyżej dokumentami, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 11.Ewentualne oświadczenie o zastrzeżonych informacjach w ofercie; Poza wymienionymi wyżej dokumentami Wykonawca może do oferty załączyć inne dokumenty poświadczające wiarygodność jego firmy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a)zawieszenia robót przez Zamawiającego, b)działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, c)konieczności wykonania robót zamiennych lub wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, pod warunkiem potwierdzenia zabezpieczenia odpowiednich środków finansowych z budżetu m.st.Warszawy, d)konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub/i uzupełniających, pod warunkiem potwierdzenia zabezpieczenia odpowiednich środków finansowych z budżetu m.st.Warszawy, e)braku możliwości uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu należytej staranności, f)siły wyższe uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, g)inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. Warunki zmian: a)Inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b)Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, pok. 1516, piętro XV Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. plac Defilad 1 00-901 Warszawa Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2013 godzina 12:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, pok. 1516, piętro XV Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. plac Defilad 1 00-901 Warszawa Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.