eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby PWSIP w Łomży i na potrzeby realizowanych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Łomża: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby PWSIP w Łomży i na potrzeby realizowanych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 100492 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby PWSIP w Łomży i na potrzeby realizowanych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby PWSIP w Łomży i na potrzeby realizowanych projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wspieramy praktyków - współpraca, nauka biznes, Profesjonalne kadry administracji podstawą sprawnie funkcjonującego państwa, Informatyka; Automatyka i Robotyka kierunkami przyszłości, których szczegółowy opis określa załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia: 2.1 za oryginalne są uznawane materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których będą stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. 2.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29.ust 3 Ustawy . W takim przypadku udowodnienie, że oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - leży po stronie Wykonawcy . 2.3 za równoważne należy uznawać tonery, tusze fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów eksploatacyjnych oryginalnych. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym symbolu i nazwy producenta tonera, tuszu oraz jego. Produkt równoważny powinien być oznaczony na opakowaniu z nazwy, symbolu, producenta tonera, tuszu, urządzenia, do którego jest przeznaczony. Po zainstalowaniu tonera w urządzeniu, nie może ono generować żadnych negatywnych komunikatów (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub pokazuje komunikaty o nieoryginalności zastosowanego materiału) ani też nie może to w jakikolwiek negatywny sposób wpływać na pracę urządzenia, w którym produkt został zastosowany. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje uznanie tonerów za wadliwe. 2.4 oferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, przy czym za fabrycznie nowe będą uznane artykuły, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie prefabrykowane, nie regenerowane i bez śladów używania oraz bez jakichkolwiek uszkodzeń. 2.5 materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane po 1 stycznia 2013 r. 2.6 niedopuszczalne jest dostarczenie materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. 3. Gwarancja jakości: 3.1 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne 3.2 w przypadku zaoferowania Zamawiającemu równoważnych materiały eksploatacyjne do materiały eksploatacyjne oryginalnych, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów Zamawiającego związanych z uszkodzeniem urządzenia, które wynikło na skutek zastosowania dostarczonych tonerów równoważnych, a także do wymiany całej dostarczonej partii równoważnych materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do danego urządzenia na własny koszt - na materiały eksploatacyjne oryginalne wyprodukowane przez producenta urządzenia. 3.3 w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie od odbioru pustych pojemników po dostarczonych tonerach w ciągu 14 dni od pisemnego zawiadomienia przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Informacja o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodne z art. 26 ust. 2 3. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 3. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1, 2, 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: a) Zmniejszenia ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w toku realizacji umowy jednak zmniejszenie nie może przekroczyć 20 % ceny brutto wybranej oferty b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny brutto wybranej oferty c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ asortymentu na inny typowy asortyment stanowiący przedmiot zamówienia. Wartość powyższej zmiany, nie może przekroczyć 5% ceny brutto wybranej oferty Powyższe zmiany nie wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSIP w Łomży ul. Akademicka 14 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty: Wspieramy praktyków - współpraca, nauka biznes, Profesjonalne kadry administracji podstawą sprawnie funkcjonującego państwa, Informatyka; Automatyka i Robotyka kierunkami przyszłości Program:Erasmus.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.