To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-25
Piaski: Zagospodarowanie skweru przy MCK w Piaskach
Numer ogłoszenia: 100460 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24639 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie skweru przy MCK w Piaskach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie skweru przy Miejskim Centrum Kultury w Piaskach poprzez utworzenie atrakcyjnej strefy wypoczynkowej. Zaprojektowana inwestycja obejmuje utworzenie ciągów pieszych oraz placu z fontanną (kula grafitowa o średnicy 80 cm) pełniącego funkcję wypoczynkową z elementami małej architektury. Na skwerze zaprojektowano teren zieleni - ozdobne krzewy, kwiaty, który zajmuje 832 m2 w tym nasadzenia 550 m2 . Zakres zamówienia obejmuje również: - budowę nowych linii kablowych oświetlenia skweru oraz instalacje zasilania i oświetlenia fontanny, - wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego CCTV. 1.1 Szczegółowy zakres robót określają: Specyfikacje Techniczne i projekty budowlane: branża architektoniczna i elektryczna oraz projekt instalacji monitoringu wizyjnego CCTV. 1.2 Podstawę wyceny i wykonania zamówienia stanowią: 1) Projekty wymienione w pkt III ppkt 1.1; 2) Specyfikacje Techniczne; 3) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz zalecana przez Zamawiającego wizja w terenie; 4) Pomocniczo przedmiary robót budowlanych; 1.3 Zakres zamówienia obejmuje również: 1) obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 3) pielęgnację i uzupełnienia założonej zieleni w okresie 2 lat od odbioru końcowego. 1.4 Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze budowy oraz ubezpieczy budowę i roboty w niezbędnym zakresie. Projekty budowlano-wykonawcze, projekt instalacji monitoringu wizyjnego CCTV, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz przedmiary robót budowlanych stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że przedmiar robót stanowi jedynie podstawę informacyjną, nie jest obligatoryjny dla wykonawców i ma być traktowany jako pomocniczy. Oznacza to, że wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w dokumentacji projektowej na własną odpowiedzialność i ryzyko. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń finansowych. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do SIWZ, w szczególności w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne nie są gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. Wymaga to uzgodnienia z autorem dokumentacji projektowej potwierdzającego równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie. Uzgodnienie to należy do obowiązków Wykonawcy. Ogólne wymagania dotyczące robót: Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę ofertową. Wykonawca odpowiada za właściwe zabezpieczenie obiektów przed zalaniem i innymi warunkami atmosferycznymi w czasie prowadzenia robót. Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody miejscu wskazanym przez Zamawiającego, koszty poboru energii i wody rozliczony będzie na podstawie ustalonego ryczałtu. Wymagania ogólne dotyczące właściwości materiałów i wyrobów: Zastosowane elementy, materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, znaki bezpieczeństwa B, atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz prawem budowlanym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów. Po dostawie materiałów na budowę, a przed ich wbudowaniem Wykonawca musi przedstawić Inspektorowi Nadzoru dokumenty dopuszczające materiały, elementy do stosowania w budownictwie i dopiero po ich zaakceptowaniu może przystąpić do wykonania robót przy zastosowaniu dostarczonych elementów, materiałów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GARDEN DESIGNERS Mirosław Derkacz, ul. Siewierzan 46/2, 20-828 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 329634,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 276566,99
Oferta z najniższą ceną: 276566,99 / Oferta z najwyższą ceną: 473451,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





