eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegRemont i kolorystyka elewacji oraz remont dachu budynku położonego na działce nr 280/6, arkusz mapy 5, obręb Centrum, w Brzegu przy ul. Dzierżonia 4.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Brzeg: Remont i kolorystyka elewacji oraz remont dachu budynku położonego na działce nr 280/6, arkusz mapy 5, obręb Centrum, w Brzegu przy ul. Dzierżonia 4.
Numer ogłoszenia: 100413 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wspólnota Mieszkaniowa , ul. Dzierżonia 4, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 416 03 27, faks 077 416 29 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scg-brzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wspólnota mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i kolorystyka elewacji oraz remont dachu budynku położonego na działce nr 280/6, arkusz mapy 5, obręb Centrum, w Brzegu przy ul. Dzierżonia 4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont elewacji i dachu budynku mieszkalno-usługowego położonego w Brzegu przy ul. Dzierżonia 4. Zakres prac obejmować będzie w szczególności: 1/ dla elewacji:- wykonanie badań stratygraficznych i materiałowych pod kątem ustalenia pierwotnej kolorystyki na podstawie odrębnego pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (WKZ), -wykonanie kompletnego programu konserwatorskiego na podstawie ww. badań oraz jego uzgodnienie z WKZ, -skucie partii odparzonych i odspojonych tynków z zachowaniem fragmentów dekoracji i detalu architektonicznego - do powtórnego wmontowania, -mycie elewacji pod ciśnieniem, -renowacja stolarki, -wzmocnienie tynków zachowanych, uzupełnienie tynków, odtwarzanie detalu metodą tynków ciągnionych, wklejanie zachowanych fragmentów oryginalnych, oczyszczenie istniejących i niezbędna rekonstrukcja brakujących lub zniszczonych detali gipsowych i z zapraw, -docieplenie ściany od podwórza wraz z wyprawą i malowaniem, -montaż obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej z gierunkami, -malowanie elewacji na podstawie uzyskanego ostatecznego uzgodnienia wydanego przez WKZ. 2/ dla dachu: -całkowitą wymianę pokrycia dachu z dachówki karpiówki ułożonej w podwójną koronę w kolorze czerwonym, -wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, -wymianę ław kominiarskich na nowe, -wykonanie nowych czapek kominowych, naprawa tynków i malowanie kominów. Szczegółowy opis i zakres robót został opisany w Części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:3.500,00 PLN słownie: trzy tysiące pięćset złotych. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancjie) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub w sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.Postanowienie pkt. 11.2.2) stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 11.2.1)b) i 11.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:71 8863 0009 1000 0000 1296 0001Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez u.p.z.p formach należy złożyć w: oryginał wraz z oryginałem oferty, kopie wraz z kopią oferty. 4. Termin wniesienia wadium.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 4a u.p.z.p.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ) wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jako dokument potwierdzający dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, finansowy i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:- Kierownik Budowy - posiadający wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; min. 2-letną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych; posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno-budowlanej; posiadający aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego.Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania stosownych uprawnień do daty składania oferty. - Inspektor ds. ochrony zabytków - posiadający niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy - wykształcenie i praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków zgodnie z wymogami określonymi w § 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 z 2004 r., poz. 1579).Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania stosownych uprawnień do daty składania oferty. - Renowator zabytków - posiadający wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie renowacji, konserwacji zabytków.Dopuszcza się pełnienie funkcji Kierownika budowy i Inspektora ds. ochrony zabytków przez jedna osobę, pod warunkiem posiadania przez nią wszystkich uprawnień i doświadczenia wymaganych od obu osób.W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia (informacje te mogą być przedstawione w formie życiorysu zawodowego podpisane przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu). W tym celu Wykonawcy winni wypełnić załączniki nr 3 i 4 do niniejszej IDW.Stosownie do treści § 1 ust. 2 pkt 3a i 5a rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (...) - jeżeli w chwili trwania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 6 robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku, z których przynajmniej 4 wykonane zostały na budynkach wpisanych do rejestru zabytków i objętych nadzorem konserwatorskim.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (zakończonych) sporządzonych według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne lub protokoły odbioru robót). 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): złożą w formie oryginału oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 u.p.z.p. zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 9.1.1) lit. c) niniejszej IDW.2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.1.1).a) i 9.1.1).b), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt. 1.2) i 3) IDW, Zamawiający do obliczenia wartości wykonanych robót i innych danych finansowych przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) dokumenty, o których mowa w pkt. 9.2.1).a) i c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o których mowa w pkt. 9.2.1).b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3. Dokumenty wymienione w pkt.9 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu włącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą przedłożyć niżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ) wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jako dokument potwierdzający dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia (informacje te mogą być przedstawione w formie życiorysu zawodowego podpisane przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu). W tym celu Wykonawcy winni wypełnić również załączniki nr 3 i 4 do IDW, 5) jeżeli w chwili trwania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych (zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 6 roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku, z których przynajmniej 4 wykonane zostały na budynkach wpisanych do rejestru zabytków i objętych nadzorem konserwatorskim, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne lub protokoły odbioru robót).2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1) i 1.2), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 2.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający do obliczenia wartości wykonanych robót i innych danych finansowych przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.3) dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1).a) i c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o których mowa w pkt. 2.1).b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu włącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scg-brzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SCG Spółka z o.o. 49-300 Brzeg ul. Mickiewicza 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 08:00, miejsce: SCG Spółka z o.o. 49-300 Brzeg ul. Mickiewicza 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.