To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100409 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Koleczkowo: Grupowe pracownicze ubezpieczenie na życie pracowników "EKO DOLINA" Sp. z o. o. i członków ich rodzin w latach 2017-2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519030-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "EKO DOLINA" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
19168071300000, ul.
Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
,
84207
Koleczkowo, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 725 000, faks
586 727 474, e-mail
ekodolina@ekodolina.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ekodolina.pl/przetargi/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Grupowe pracownicze ubezpieczenie na życie pracowników "EKO DOLINA" Sp. z o. o. i członków ich rodzin w latach 2017-2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OZP-P/11A/2017/ubezp. na życie
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie pracowników Eko Dolina Sp. z o.o. oraz członków ich rodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane warunki ubezpieczenia. Wykonawca na etapie składania oferty nie może w żaden sposób zmienić treści wymaganych warunków ubezpieczenia, także poprzez wprowadzanie limitów odpowiedzialności, franszyz, wyłączeń, itd., bądź poprzez zaproponowanie rozwiązań alternatywnych czy złożenie oferty nie spełniającej wszystkich wymaganych warunków, określonych przez Zamawiającego w SIWZ. W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przetargowego, zostanie zawarta umowa, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na okres realizacji zamówienia. Ubezpieczyciel wystawi polisy ubezpieczeniowe, określające szczegółowe zagadnienia dotyczące poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, w tym opis przedmiotu, zakresu i sum ubezpieczenia, wysokość składki. Wykonawca (Ubezpieczyciel) zobowiązany będzie do wystawienia imiennych certyfikatów, potwierdzających ubezpieczenie pracowników Eko Dolina Sp. z o.o., członków ich rodzin, partnerów, w taki sposób, że każdy ubezpieczony otrzyma indywidualny certyfikat. Oferta musi zawierać cenę (składkę ubezpieczeniową) na przedstawiony zakres ubezpieczenia. W niniejszym postępowaniu uczestniczą przedstawiciele STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o. w charakterze brokera ubezpieczeniowego. Z tego tytułu STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o. otrzyma prowizję brokerską od Wykonawcy (Ubezpieczyciela) wybranego przez Zamawiającego w wysokości 6% miesięcznej opłaconej składki. Wskazani przez Zamawiającego pracownicy będą informowali pracowników o możliwości przystąpienia do ubezpieczenia, sporządzali wykazy osób za które Zamawiający przekazał składkę w danym miesiącu, dokonywali potrącenia składek z wynagrodzeń oraz przekazywali je na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy. W związku z powyższym wybrany w toku niniejszego postępowania Wykonawca zobligowany będzie do comiesięcznego wypłacania na rzecz wskazanych przez Zamawiającego pracowników, kosztów obsługi administracyjnej ubezpieczenia, w wysokości 6% miesięcznej opłaconej składki. Płatności składek będą dokonywane przez Zamawiającego w 24 ratach, w następujących terminach: a)1 rata - w ciągu 7 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w §2 ust. 4 wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) b)od 2 raty do 24 raty - do 15-go dnia każdego kolejno po sobie następującego miesiąca kalendarzowego. Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66511000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT350400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 302383,2 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.