eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinremonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg krajowych na obszarze działania GDDKiA Oddział w Lublinie w roku 2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-23

POZYCJA 10039

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg krajowych na obszarze działania GDDKiA Oddział w Lublinie w roku 2006

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: a) w sprawach procedury przetargowej - mgr inż. Jerzy Budzyński; b) w sprawach technicznych i merytorycznych - mgr inż. Zbigniew Szepietowski, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg krajowych na obszarze działania GDDKiA Oddział w Lublinie w roku 2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych przy zastosowaniu następujących technologii: 1) powierzchniowego utrwalenia, 2) likwidacja kolein przez frezowanie, 3) przy użyciu recyklera, 4) naprawa poprzez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych, 5) przy użyciu betonu asfaltowego, 6) mieszanką grysu i emulsji asfaltowej, 7) likwidacja kolein przy użyciu betonu asfaltowego. Zamówienie podzielone jest na 14 części: Część 1 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonu Chełm): Technologie remontu nawierzchni: likwidacja kolein przez frezowanie - 5 000 m2, remont przy użyciu recyklera - 220 m2, remont przy użyciu betonu asfaltowego - 4 610 m2, Część 2 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonu Kraśnik): Technologie remontu nawierzchni: likwidacja kolein przez frezowanie - 8 000 m2, remont przy użyciu recyklera - 1 150 m2, remont przy użyciu betonu asfaltowego - 4 620 m2, likwidacja kolein przy użyciu betonu asfaltowego - 3 200 m2, Część 3 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonu Lubartów): Technologie remontu nawierzchni: likwidacja kolein przez frezowanie - 11 367 m2, remont przy użyciu recyklera - 684 m2, remont przy użyciu betonu asfaltowego - 6 250 m2, likwidacja kolein przy użyciu betonu asfaltowego - 1 133 m2, Część 4 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonu Lublin): Technologie remontu nawierzchni: likwidacja kolein przez frezowanie - 5 450 m2, remont przy użyciu betonu asfaltowego - 4 300 m2, Część 5 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonu Międzyrzec Podlaski): Technologie remontu nawierzchni: likwidacja kolein przez frezowanie - 30 000 m2, remont przy użyciu betonu asfaltowego - 7 750 m2, Część 6 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonu Puławy): Technologie remontu nawierzchni: likwidacja kolein przez frezowanie - 4 000 m2, remont przy użyciu betonu asfaltowego - 4 885 m2, likwidacja kolein przy użyciu betonu asfaltowego - 1 950 m2, Część 7 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonu Zamość): Technologie remontu nawierzchni: likwidacja kolein przez frezowanie - 250 m2, remont przy użyciu recyklera - 520 m2, remont przy użyciu betonu asfaltowego - 5 430 m2, likwidacja kolein przy użyciu betonu asfaltowego - 3 700 m2, Część 8 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonów Chełm i Puławy): Technologie remontu nawierzchni: remont techniką powierzchniowego utrwalenia - 17 150 m2; Część 9 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonów Lubartów i Międzyrzec Podlaski): Technologie remontu nawierzchni: remont techniką powierzchniowego utrwalenia - 18 217 m2; Część 10 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonów Kraśnik i Zamość): Technologie remontu nawierzchni: remont techniką powierzchniowego utrwalenia - 43 950 m2; Część 11 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonu Chełm): Technologie remontu nawierzchni: remont mieszanką grysu i emulsji asfaltowej - 10 625 m2; Część 12 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonów Lubartów i Międzyrzec Podlaski): Technologie remontu nawierzchni: remont mieszanką grysu i emulsji asfaltowej - 15 833 m2; Część 13 (obszar realizacji - drogi krajowe Rejonu Kraśnik): Technologie remontu nawierzchni: remont mieszanką grysu i emulsji asfaltowej - 13 625 m2; Część 14 (obszar realizacji - drogi krajowe we wszystkich Rejonach GDDKiA Oddział w Lublinie): Technologie remontu nawierzchni: naprawa poprzez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych - 14 480 m2. Zamawiający wymaga wykonania całości zamówienia w terminie: do 31 grudnia 2006 r., przy czym rozpoczęcie robót powinno nastąpić w terminie 14 dni od daty pisemnego wezwania Wykonawcy przez odpowiedni Rejon do przystąpienia do ich wykonywania. 50% zakresów rzeczowych robót określonych przez Wykonawcę w odpowiednim kosztorysie ofertowym dla danej części zamówienia musi zostać wykonane w następujących terminach: - do 15 maja - w odniesieniu do remontów nawierzchni dróg krajowych nr 2, 12, 17 i 19; - do 30 maja - w odniesieniu do remontów nawierzchni pozostałych dróg. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe na obszarze woj. lubelskiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 14 części. Jedna część obejmuje wykonanie remontu na obszar jednego, kilku lub wszystkich Rejonów GDDKiA przy zastosowaniu jednej lub kilku wymienionych w pkt II.1.3) technologii. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 29 650 zł. (wartość dla 14 części łącznie). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY A) Warunki ogólne 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1207, Nr 145, poz. 1537, Nr 273, poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 163, poz. 1362, Nr 184, poz. 1539), zwanej dalej "Pzp". 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. B) Warunki szczegółowe 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca udokumentuje, że: a) posiada przychód za ostatni rozliczony (zamknięty) rok obrotowy (na podstawie np. Rachunku zysku i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 5 mln zł.; b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek (konsorcja): warunek opisany w pkt. a) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; warunek opisany w pkt. b) musi być spełniony przez każdy z Wykonawców. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowiska kierownika budowy (robót drogowych) oraz majstra robót drogowych. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać podane niżej wymagania: Lp. Proponowana funkcja Minimalne doświadczenie zawodowe Minimalna liczba personelu 1 kierownik budowy (robót drogowych) 5 lat na stanowisku kierownika budowy (robót drogowych)* 1 2 majster robót drogowych 2 lata na stanowisku majstra robót drogowych* 1 * Należy wykazać, że odpowiednia funkcja była pełniona przy realizacji remontów nawierzchni dróg o podobnym zakresie oraz wykonywanych w tej samej technologii (technologiach), przy realizacji której (których) dana osoba ma zostać zatrudniona. UWAGI: a) Ta sama osoba może pełnić funkcję kierownika budowy (robót drogowych) przy realizacji dowolnej liczby części zamówienia, na obszarze dowolnej liczby Rejonów. Wykonawca powinien jednakże zaproponować taką liczbę kandydatów na to stanowisko, aby zapewniała ona utrzymanie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz dotrzymanie terminów realizacji zamówienia, określonych w Sekcji II punkt 1.3). b)Ta sama osoba może pełnić funkcję majstra robót drogowych przy realizacji jednej (i tylko jednej) części zamówienia (innymi słowy przy realizacji każdej części zamówienia majstrem robót drogowych musi być inna osoba). 3. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (tj. zakończył) co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej o wartości (brutto) co najmniej 100 tys. zł. 4. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę lub najem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu wymienionych w poniższych tabelach dotyczących tej/tych części niniejszego zamówienia, o wykonanie której/-ych się ubiega: Części 1 - 7*: Lp. Nazwa sprzętu Min. wymagana liczba sztuk 1 wytwórnia stacjonarna mas bitumicznych min. 30 t/h ** 1 2 recykler*** 1 3 frezarka drogowa 1 4 lekki walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa 1 5 walec stalowy gładki lub ogumiony min. 10 t. 1 Części 8 - 13*: Lp. Nazwa sprzętu Min. wymagana liczba sztuk 1 remonter 1 Część 14*: Lp. Nazwa sprzętu Min. wymagana liczba sztuk 1 wtryskarka gruntownika 2 2 urządzenie do wypełniania spękań zalewą 2 * Wymagania dotyczące potencjału technicznego określone w tabelach dla części 1 - 7 oraz 8 - 13 muszą być spełnione przez Wykonawcę w takim samym stopniu niezależnie od tego, o wykonanie ilu części zamówienia się ubiega. Przykład 1. Jeżeli Wykonawca ubiega się o wykonanie części nr 1 zamówienia musi udokumentować posiadanie jednostek sprzętu w ilości określonej w tabeli dla części 1-7. Przykład 2. Jeżeli Wykonawca ubiega się o wykonanie części nr 1, 3, 5, 6, 7 zamówienia również musi udokumentować posiadanie jednostek sprzętu w ilości określonej w tabeli dla części 1-7, mimo że ubiega się o wykonanie większej liczby części niż w przykładzie 1. Ta sama zasada ma zastosowanie w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o wykonywanie którejś z części od 8 do 13 ** Zamawiający dopuszcza zakup mieszanki mineralno-asfaltowej. Wytwórnia mas bitumicznych, z której będzie dostarczana mieszanka (również zakupiona) powinna być zlokalizowana w technologicznie uzasadnionej odległości, z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz cech jakościowych mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie możliwość praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca może dostarczyć mieszankę mineralno-asfaltową o właściwych parametrach jakościowych. *** Wymóg posiadania recyklera dotyczy jedynie Wykonawców ubiegających się o wykonywanie części 1-3 i 7 zamówienia. Wymieniony w powyższych tabelach sprzęt musi spełniać wymagania szczegółowo określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (zwanych dalej "SST") dla odpowiedniej technologii remontu cząstkowego, dostępnych w formie pliku w formacie PDF na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad: http://www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_lublin/zamowienia_publiczne/powyzej_60_000_eur//index.php?id_item_tree=ac8975c1c5cf31ac80983def74023157 (klikając lewym przyciskiem myszy należy wejść do ogłoszenia o niniejszym postępowaniu i odnaleźć w nim załączony plik z treścią SST). Zamawiający dopuszcza jednakże zastosowanie przez Wykonawcę innego niż podany w powyższych tabelach sprzętu, pod warunkiem, że będzie on spełniał warunki określone w odpowiedniej/-ich SST oraz Wykonawca wykaże, że przy zastosowaniu tego sprzętu możliwe będzie wykonanie tych części zamówienia, na które złożył ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) oraz SST. Dodatkowo Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do laboratorium, wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych. 5. Warunki określone w pkt. 2. - 4. winny być spełnione łącznie przez Wykonawców składających wspólny wniosek (konsorcja). 6. PODWYKONAWCY 1. Zamawiający dopuszcza wykonywanie zamówienia przy udziale Podwykonawców, jednakże pod warunkiem, że Podwykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (tj. zakończył) przynajmniej 1 zadanie o podobnym charakterze do zadania, które ma mu zostać powierzone, o wartości (brutto) co najmniej 25 tys. zł. 2. Wykonawca, który zamierza zatrudnić Podwykonawcę składając wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu, zwany dalej "Wnioskiem", winien wskazać jego nazwę i adres oraz wykazać jego doświadczenie, określone w pkt 6.1. 3. Wykonawca, który wskaże we Wniosku Podwykonawców, w przypadku zakwalifikowania go do składania ofert i uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy, przedłożyć do wglądu Zamawiającego umowy z Podwykonawcami na realizację powierzonego im do wykonania i zgodnego z ofertą Wykonawcy zakresu robót wraz z umową cesji na rzecz Zamawiającego wierzytelności należnych Podwykonawcy z tytułu powierzonych mu robót. II. ZAWARTOŚĆ WNIOSKU I WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt I. A) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3) Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, określonych w pkt. I. B) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający uzna za spełnienie tego wymogu złożenie jedynie tego dokumentu spośród składających się na sprawozdanie finansowe, z którego wynikać będzie spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.1) a) Instrukcji (np. "Rachunek zysków i strat"), a - w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innego dokumentu określającego przychód netto. Przez ostatni rok obrotowy należy rozumieć ostatni zamknięty finansowo rok obrachunkowy. W przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego będzie to ten rok, za który mają oni sporządzone i zbadane sprawozdanie finansowe, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - ostatni rok rozliczony z Urzędem Skarbowym. 2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia; 4) Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu wymaganych dla realizacji zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 "Potencjał techniczny", przy czym: Jeżeli wymagany sprzęt lub środki transportu nie są własnością wykonawcy, ale zostały wynajęte, dzierżawione, użyczone itp., Wykonawca powinien udokumentować porozumienie o współpracy między nim a właścicielem sprzętu; W przypadku wytwórni mas bitumicznych lub miejsca skąd będzie dostarczana zakupiona mieszanka mineralno-bitumiczna należy podać ich dokładną lokalizację (adres); 5) Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje); 6) Wykaz Podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie. Informacja ta musi zawierać dane na temat doświadczenia tych podmiotów, a także zakresu czynności, które mają im zostać powierzone. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). 3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1) należy złożyć w oryginale. Pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 1. i 2. winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2), 4) - 5) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.3) oraz pkt 4., Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii, przetłumaczonych na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólny wniosek, dokumenty wymienione w pkt 1.1) - 5), pkt 2.1) - 2) oraz 5) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. III. FORMA I SPOSÓB PRZYGOTOWANIA WNIOSKU 1. Do Wniosku należy dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. II 2. Wniosek winien być sporządzony w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Wniosek nieczytelny nie będzie rozpatrywany. 3. Formularz wniosku oraz dokumenty o których mowa w pkt II. 1.1) oraz II.2.3)-6) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku należy załączyć do Wniosku, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 4. Wszelkie zmiany w treści Wniosku (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 5. Strony Wniosku winny być ze sobą połączone, a zapisane strony wniosku wraz z załącznikami powinny być ponumerowane. 6. W przypadku gdyby Wniosek zawierał informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych we Wniosku informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, z napisem "NIE UDOSTĘPNIAĆ - informacje zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 1993 r. nr 47 poz. 211 z późniejszymi zmianami)". Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone. 7. Wniosek należy umieścić w opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21 20-075 Lublin pok. nr 55 oraz opisanym: "Wniosek na: remonty cząstkowe dróg krajowych w 2006 r. Nie otwierać przed godz. 1100 dnia 6 marca 2006 r." Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta (opakowanie) winna posiadać nazwę i adres składającego Wniosek, aby można było odesłać go w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia. 8. Wykonawca winien zatrzymać kopię złożonego Wniosku. 9. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 4.-6. (włącznie) nie będzie skutkować nie zakwalifikowaniem Wykonawcy do dalszego udziału w postępowaniu. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania tych wymagań będą jednak obciążały Wykonawcę. 10. Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 55 (2 piętro) w terminie do dnia 6 marca 2006 r. do godz. 1100. IV. OCENA WNIOSKÓW I KRYTERIA WYBORU 1. Ocena Wniosków oparta będzie na ocenie "spełnia/nie spełnia" wszystkich warunków określonych w niniejszym ogłoszeniu. 2. Jeśli ilość Wniosków na daną część zamówienia, które spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu, będzie większa od 5, Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: doświadczenie - znaczenie 100 %: Oznacza to, że Zamawiający zakwalifikuje na poszczególne części zamówienia po 5 Wniosków, w których Wykonawcy wykażą największe doświadczenie. Przez największe doświadczenie rozumie się wykonanie największej liczby zadań spełniających kryteria określone w pkt I. B) 3) Instrukcji ("Doświadczenie Wykonawcy"), wykonanych z należytą starannością. W przypadku jednakowej liczby zadań, o których mowa w zdaniu poprzednim, o zakwalifikowaniu zadecyduje większa łączna wartość (brutto) tych zadań. 3. Zamawiający zaprosi do składania ofert na poszczególne części niniejszego zamówienia wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji określone w pkt 2. 4. Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. V. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ Wykonawcom i innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI tej ustawy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.03.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2006, godzina 11:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, pok. 124 (5 piętro).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.