Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Bydgoszcz: Zakup i dostawy mięsa i wędlin do
Domu Pomocy Społecznej Jesień Życia w Bydgoszczy
przy ul. Mińskiej 15a,
w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej od 14.000 euro do progów unijnych.
Numer ogłoszenia: 10030 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Jesień Życia", ul. Mińska 15a, 85-442 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3277213, fax 052 3277213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dps.bydgoszcz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej Jesień Życia w Bydgoszczy przy ul. Mińskiej 15a, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej od 14.000 euro do progów unijnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - część A: zakup i dostawa mięsa i wędlin wieprzowych i wołowych - część B: zakup i dostawa mięsa i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej Jesień Życia w Bydgoszczy przy ul. Mińskiej 15a.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 11, SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wwym. warunki Wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną(ne) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podpisane szacunkowe zapotrzebowanie roczne sporządzone w oparciu o dołączony do SIWZ - załącznik nr 2A i 2B. 3. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów (o których mowa w p.3), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dps.bydgoszcz.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Jesień Życia ul. Mińska 15a, 85-442 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Domu Pomocy Społecznej Jesień Życia w Bydgoszczy przy ul. Mińskiej 15a w Dziale Żywienia ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.02.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakupu i dostawy mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej Jesień Życia w Bydgoszczy przy ul. Mińskiej 15a, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej od 14.000 euro do progów unijnych. - część A: zakup i dostawa mięsa i wędlin wieprzowych i wołowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa mięsa i wędlin wieprzowych i wołowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakupu i dostawy mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej Jesień Życia w Bydgoszczy przy ul. Mińskiej 15a, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej od 14.000 euro do progów unijnych. - część B: zakup i dostawa mięsa i wędlin drobiowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa mięsa i wędlin drobiowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- "Modyfikacja przyczółków przeprawy promowej w Solcu Kujawskim i Czarnowie" - opracowanie dokumentacji technicznej.
- Budowa wiaty magazynowej - hali środków do składowania materiałów sypkich dla RDW Toruń - w bazie Młyniec w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont elewacji budynku nr 25 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i wymianie pokrycia dachowego w budynku Zespołu Szkół nr 30 Specjalnych przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2024r."
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym mięsa, produktów mięsnych oraz produktów mleczarskich.
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.