eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GŁÓWNEGO I BUDYNKU MATKI - DZIECKA SZPITALA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Dzierżoniów: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GŁÓWNEGO I BUDYNKU MATKI - DZIECKA SZPITALA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE
Numer ogłoszenia: 100194 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. , ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8344168, faks 74 8344179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GŁÓWNEGO I BUDYNKU MATKI - DZIECKA SZPITALA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GŁÓWNEGO I BUDYNKU MATKI - DZIECKA SZPITALA W DZIERŻONIOWIE PRZY UL. CICHEJ 1: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GŁÓWNEGO - I etap zakończony podpisaniem protokołu częściowego w zakresie : - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - remont elewacji wraz z kolorystyką. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MATKI - DZIECKA - II etap zakończony podpisaniem protokołu końcowego w zakresie: - ocieplenia ścian i stropodachu - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - remont elewacji wraz z kolorystyką. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ SZCZEGÓŁOWO OPISANY W ZAŁĄCZNIKACH NR 7,8,9 DO SIWZ. Z ZAŁACZNIKÓW NR 7,8,9 WYŁĄCZA SIĘ: I. W Budynku Głównym: - Roboty wymienione w Dziale 2 Przedmiaru Robót tj. Docieplenie i izolacja przeciwwilgociowa fundamentów - kod CPV 45320000-6 - Roboty wymienione w Dziale 6 Przedmiaru Robót tj. Docieplenie stropu poddasza - kod CPV 45321000-3. II. W Budynku Matka i Dziecko: - Roboty wymienione w Dziale 2 Przedmiaru Robót tj. Docieplenie fundamentów - kod CPV 45320000-6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a. Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN: 25 000,00 zł brutto b. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach ­ pieniądzu ­ poręczeniach bankowych, ­ pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ­ gwarancjach bankowych (gwarancji bankowa z uwzględnieniem Art.46 ust 4a i 5 ) ­ gwarancjach ubezpieczeniowych ­ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42,poz.275). c. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Bank NORDEA nr konta 14 1440 1101 0000 0000 0892 2128 z dopiskiem: WADIUM W POSTĘPOWANIU na TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU GŁÓWNEGO I BUDYNKU MATKI - DZIECKA SZPITALA POWIATOWEGO W DZIERŻONIOWIE (dowód wpłaty lub jego kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem załączyć do oferty). d. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, pieniężnego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. e. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten będzie spełniony gdy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie na załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie przedstawi zamawiającemu: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,- minimum 1 roboty budowlanej podobnej do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna: roboty budowlane, o wartości nie niższej niż 500 000,00 zł brutto słownie: pięćset tysięcy złotych brutto, (przedstawione w wykazie roboty budowlane powinny odpowiadać robotom wykonanym wewnątrz obiektu, który w momencie prowadzenia prac nie był wyłączony z użytkowania.) według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca złoży do oferty oświadczenie potwierdzające spełnienie tego warunku na załaczniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 6A do SIWZ, -posiadającą minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym nadzór nad budową lub remontem co najmniej 1 obiektu kubaturowego o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca podpisze oświadczenie potwierdzające spełnienie tego warunku - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

b. Formularz ofertowy- (wg załączonego druku - wzór) załącznik nr 1 i 1A do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę c. Projekt gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy- Podpisany przez wykonawcę (parafowana każda strona) - załącznik nr 2 do SIWZ d. Projekt Umowy załącznik nr 3 do SIWZ- podpisany przez wykonawcę (parafowana każda strona) Przed podpisaniem umowy wykonawca na czas realizacji zadania zobowiązany jest ubezpieczyć się z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł e. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa (oświadczenie wymagane jest jeżeli wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).- zawarte w formularzu ofertowym załącznik nr 1 (pkt. 6 d) do SIWZ f. Potwierdzenie wniesienia wadium g. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej dokumenty, jeżeli jest to inna osoba aniżeli wskazana do reprezentowania zgodnie z obowiązującymi dokumentami rejestrowymi. h. Do oferty wykonawca dołączy projekt harmonogramu szczegółowego wykonania robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji harmonogramu zgodnie z zapisem z pkt. 3) ppkt 6 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w zakresie: A) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności siły wyższej, a w szczególności: a. wystąpienia niemożliwego do przewidzenia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne lub działanie osób trzecich uniemożliwiające kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, b. wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, c. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy. d. z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, e. zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, B) Zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, C) W przypadku zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie, D) W przypadku zmiany danych osób reprezentujących strony umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie. E) W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SP. Z O.O. UL. CICHA 1 58-200 DZIERŻONIÓW ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 12:00, miejsce: NZOZ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SP. Z O.O. UL. CICHA 1 58-200 DZIERŻONIÓW SEKRETARIAT DYREKTORA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.