Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Police: Przebudowa kompleksu boisk przy SP 6 w Policach-Jasienicy
Numer ogłoszenia: 100175 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311817, fax 091 4311832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kompleksu boisk przy SP 6 w Policach-Jasienicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową kompleksu boisk przy SP 6 w Policach-Jasienica, tj. rozebraniu nawierzchni boiska o nawierzchni asfaltowej, nawierzchni chodników i drogi wewnętrznej przy terenach sportowych i od strony wejścia do szkoły, wykonanie boiska wielofunkcyjnego (1188m2) o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej typu EPDM w miejscu istniejącego boiska i nowego boiska do siatkówki (264m2), nowej bieżni o nawierzchni j.w., postawienie piłkochwytów, wykonanie chodników i drogi wewnętrznej przy boisku, wykonanie odwodnienia boisk, rozbiórka istniejącego ogrodzenia i budowę nowego ogrodzenia, postawienie nowych opraw oświetleniowych na słupach, montaż elementów wyposażenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 40 000,00 zł (złożone w formie określonej w art. 45 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ). - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówiene publiczne (spełnienie warunku poprzez dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ). Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 (Rozdział 9 SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie odpis/zaświadczenie muszą być złożone przez każdy podmiot. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 p. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreśolnym w art. 24 ust.1 p.9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświedczenie/dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: kierownik robót drogowych, kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót ds. instalacji sanitarnych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 ( rozdział 9 SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalizacji i przynależą do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Policach, Wydział Techniczno-Inwestycyjny 72-010 Police, ul. Bankowa 18 ( IV piętro - pokój 410)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Policach 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3 ( I piętro - Sekretariat pokój nr 30)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Policach
- Świadczenie usług w zakresie ubezpieczeń mienia, odpowiedzialności cywilnej, OC członków władz (D&O), za szkody w środowisku oraz komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Wykonanie usługi przewozowej dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi ul. Górna 17-18 w Czerwonej Wodzie dz. nr 2419
- Wymiana oświetlenia ulicznego oraz oświetlenia przestrzeni publicznych na energooszczędne w gminie Łęczna
- Część 1: Termomodernizacja przy ul. Aptecznej 1. Część 2: Termomodernizacja przy ul. Szkolnej 17. Poprawa efektywności energ. oraz warunków sanit. budynków wielorodzinnych w zasobach g. Zawiercie.
- "Przebudowa ul. Cisowej w Jaworzu (od skrzyżowania z ul. Wrzosową/ Ogrodową do skrzyżowania z ul. Słoneczną)"
- Budowa ulicy Polnej w miejscowości Swornegacie
- 05790 pn. "Przebudowa ulic Świdnickiej, Bożego Ciała i Widok we Wrocławiu"
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





