eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont i wyposażenie 23 łazienek hotelowych w Domu Poselskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Warszawa: Remont i wyposażenie 23 łazienek hotelowych w Domu Poselskim.
Numer ogłoszenia: 100170 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, fax 022 6942098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie 23 łazienek hotelowych w Domu Poselskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Domu Poselskim Kancelarii Sejmu (obiekt czynny) remontu 23 łazienek w 23 pokojach hotelowych ( od nr. 551 - 575 z wyłączeniem pokoi (564 i 555) zgodnie z dokumentacją techniczną tj: a) projekt budowlany wielobranżowy remontu łazienek hotelowych V piętra, b) roboty budowlane - specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót, c) instalacje sanitarne - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) instalacje elektryczne - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. W zakresie remontu należy wykonać roboty instalacyjno-budowlane związane z wymianą m.in.: a) instalacji sanitarnej wodno-kanalizacyjnej i c.o, b) instalacji elektrycznej, c) glazury na ścianach i terakoty na posadzkach, wraz z wymianą izolacji poziomej. 3. W cenie oferty należy ująć także: 1) wyposażenie łazienek w przybory sanitarne, przedmioty ruchome według pozycji wymienionych w przedmiarze robót (m.in. szafki, kinkiety, lustro, pojemniki na śmieci, wieszaki do ręczników i papieru), 2) wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych: rezystancji izolacji, uziemienia roboczego i skuteczności zerowania, po wykonaniu zamówienia. UWAGA: kolorystyka oraz wzory ceramiki i armatury w standardach podanych w projekcie - do uzgodnienia z Zamawiającym w trybie roboczym. 4. Wykonawca wykona roboty bez udziału podwykonawców. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu robót. 6. Warunki realizacyjne: a) wszelkie prace związane z realizacją należy wykonać w taki sposób, aby nie powodować zakłóceń w pracy Domu Poselskiego, w przypadku zakłóceń prace mają być przerwane na polecenie inspektora nadzoru lub służb technicznych Domu Poselskiego, potwierdzone wpisem do książki remontu, b) w przypadkach koniecznych dla realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do pracy w systemie ciągłym (24 godziny na dobę) oraz dni wolne od pracy - bez dodatkowego wynagrodzenia, 7. Zamontowane materiały i wyposażenie powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r.(Dz. U. Nr 92 poz. 881) oraz wymaganiom przedstawionym w dokumentacji projektowej. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonywanie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególności techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami oraz wskazaniami Zamawiającego, b) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, c) przerwanie robót na polecenie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego na czas określony przez Zamawiającego, d) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykonania przedmiotu umowy), e) zapewnienie warunków bezpieczeństwa przy wykonywaniu robót spawalniczych po ich uprzednim zgłoszeniu i pod bezpośrednim nadzorem przedstawiciela Straży Marszałkowskiej (fakt ten powinien być potwierdzony wpisem do książki remontu), f) utrzymywanie na bieżąco ładu i porządku w miejscu wykonywania robót, zabezpieczenie terenu robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu BIOZ dla prac remontowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr. 120 poz. 1126) oraz uzyskanie jego pozytywnej opinii przez służbę BHP Kancelarii Sejmu. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, materiały oraz urządzenia, licząc od daty protokolarnego końcowego odbioru robót. 11. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy teren robót obejmujący każdorazowo nie mniej niż 4 łazienki. Warunkiem przekazania następnego terenu robot jest zakończenie remontu na terenie objętym pracami i przekazanie do użytkowania (potwierdzone wpisem w książce remontu przez Zamawiającego).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 12. 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej 2 (dwie) prace remontowe w budynkach hotelowych, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż cena oferty, 3. dysponują osobami legitymującymi się uprawnieniami do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (wykaz osób, które kierować będą pracami stanowiącymi przedmiot zamówienia), 4. wykażą przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 2,5 mln zł, 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż cena oferty. W przypadku gdyby Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki muszą spełniać: a) warunek 1 i 5 każdy Wykonawca, b) warunek 2, 3 i 4 łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale I SIWZ. zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca powinien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, h) pełnomocnictwa, w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. b), i) wykaz zrealizowanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, j) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz kopiami uprawnień i zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione: 1) w lit. a) - f) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, 2) w lit. g), h), i), i j) powinien przedłożyć Wykonawca (Wykonawcy) spełniający warunki udziału w postępowaniu, W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się unormowania §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Sekretariacie Biura ds. Inwestycji i Zamówień, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, bud. C wejście CII, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.