eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUBEZPIECZENIE DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W ZAKRESIEMIENIA OD RYZYK WSZYSTKICH, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Wrocław: UBEZPIECZENIE DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W ZAKRESIE: MIENIA OD RYZYK WSZYSTKICH, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI.
Numer ogłoszenia: 100128 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W ZAKRESIE: MIENIA OD RYZYK WSZYSTKICH, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: obejmującą ubezpieczenie dolnośląskiego centrum onkologii w zakresie: mienia od ryzyk wszystkich, sprzętu elektronicznego oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. kod cpv 66.33.00.00-2. CPV: 66.33.61.00-5 (usługi w zakresie UBEZPIECZENIA OD OGNIA) 66.33.60.00-4 (usługi w zakresie UBEZPIECZENIA OD USZKODZENIA LUB UTRATY) 66.33.62.00-6 (usługi w zakresie UBEZPIECZENIA WŁASNOŚCI) 66.33.70.00-1 ( usługi w zakresie UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE - PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca MUSI przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca akceptuje przedstawiony w Zał. nr 1 i 1a szczegółowy zakres PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3. Wykonawca akceptuje przedstawiony w Zał. nr 5 projekt umowy. 4. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w szczególności: 4.1. Prowadzi działalność ubezpieczeniową ZGODNIE z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia . 4.2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.3 Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, tj. w szczególności: posiadają zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, nie wcześniej niż na dzień 31.12.2007 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%, 4.4 Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.5 Wykonawcy celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej złożą oświadczenia potwierdzające wymagania zawarte w ust. 4.3 i 4.4 z (wzór oświadczenia w Załączniku nr 3i 4 do SIWZ) WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE - WARUNKÓW PŁATNOŚCI: 5. Należność za realizację w/w usługi bedącej przedmiotem zamówienia, dokonywana będzie w czterech równych kwartalnych ratach. 6. Koszty obsługi bankowej powstałe w banku Zamawiającego pokrywa Zamawiający, koszty obsługi bankowej powstałe poza bankiem Zamawiającego pokrywa Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 08.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 14 000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1152 z późn. zm.) 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100% nie wcześniej niż na dzień 31.12.2007, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 o działalności ubezpieczeniowej ( Dz.U. nr 124, poz. 1151 z późn. Zm.) oraz na podstawie rozporządzenia ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeniowych ( Dz.U. nr 211, poz. 2060) . 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), Zamawiający żąda: .1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2 aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający dołączy : 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada margines wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100% nie wcześniej niż na dzień 31.12.2007, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 o działalności ubezpieczeniowej ( Dz.U. nr 124, poz. 1151 z późn. Zm.) oraz na podstawie rozporządzenia ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeniowych ( Dz.U. nr 211, poz. 2060) będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający dołączy go oferty : 3.1 ważne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w.: 4.1 pkt. 1.2, 1.3, 1.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dołączyć do oferty wykonawcy .4.1. wypełniony formularz oferty będący załącznik Nr 2 do niniejszej 4.2. zaakceptowany przedstawiony w Zał. nr 1. i 1 a szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia 6.5. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 6.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości. 6.7. Wymienione powyżej dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PL. HIRSZFELDA 13, 54-613 WROCłAW odpłatnie -30 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:00, miejsce: pl. Hirszfelda 12 53-413 WROCłAW POKóJ 312 BUDYNEK H.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.