To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-23
Wrocław: 1. Sukcesywna usługa druku książek, czasopism i
akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. 2.
Sukcesywna usługa druku czasopisma Głos Uczelni, folderów i
akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 100099 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108762 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Sukcesywna usługa druku książek, czasopism i akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. 2. Sukcesywna usługa druku czasopisma Głos Uczelni, folderów i akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr 1 1. Wykonawca będzie odbierał e-mailem lub osobiście od Zamawiającego, tj. z Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (ul. Sopocka 23, 50-344 Wrocław) przygotowane do druku materiały w formie PDF wraz ze szczegółowym indywidualnym opisem parametrów zamawianej pozycji, w którym znajdą się dane o: nakładzie, formacie, liczbie stron, rodzaju i gramaturze papieru, rodzaju oprawy, liczbie egzemplarzy w paczce, czasie realizacji danej partii zamówienia. Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę o terminie odbioru ww. materiałów. 2. Wszystkie zamawiane książki będą miały numer ISBN, a czasopisma numer ISSN. 3. Zamówienie powinno być realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem w odniesieniu do poszczególnych pozycji terminów wykonywania usług ustalonych przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega, że ww. terminy będą każdorazowo uzgadniane i będą adekwatne do wymogów procesu technologicznego. Terminy ustalone w ww. sposób obejmują również dostawę wydrukowanych pozycji, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, tj. do Wydawnictwa (ul. Sopocka 23, 50-344 Wrocław) oraz rozładowanie i wniesienie do magazynu (mieszczącego się na parterze, w odległości trzech metrów od drzwi wejściowych) na koszt Wykonawcy w godzinach pracy Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę druku i dostawy zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ oraz szczegółowym opisem zamówienia przekazanym wraz z materiałem przez Zamawiającego na etapie realizacji konkretnego zamówienia. Wykonawca w razie wątpliwości lub zaobserwowanych jakichkolwiek niezgodności w przekazanym szczegółowym opisie konkretnego zamówienia jest zobowiązany do skutecznego kontaktu z Zamawiającym. Wykonawca nie ma prawa wprowadzić zmian do materiału merytorycznego lub projektów graficznych. Ewentualne zmiany Wykonawca może wprowadzić po pisemnej akceptacji Zamawiającego. 5. Wykonawca nie może użytkować, poza wykonaniem przedmiotu niniejszej umowy otrzymanych materiałów, w szczególności zakazane jest ich powielanie, używanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób na wszystkich polach eksploatacji, tj. utrwalanie, zwielokrotnianie utworu w dostępnych technikach, wprowadzanie do obrotu, do pamięci komputera, do Internetu, najem, dzierżawa, adaptacje, kadrowanie. 6. W przypadku wszystkich pozycji wymienionych w SIWZ termin przygotowania impozycji każdej z nich przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 2 dni robocze. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przygotowanej impozycji, którą otrzyma w formie elektronicznej. 7. W przypadku książek o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia jako: I, II termin wykonania usługi obejmujący zakres, o którym mowa w ust. 3 , nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od dnia odbioru materiałów przez Wykonawcę od Zamawiającego;przy pozostałych pozycjach termin wykonania usługi obejmujący zakres, o którym mowa w ust. 3., nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od dnia odbioru materiałów przez Wykonawcę od Zamawiającego; 8. Zamawiający może zlecić wykonanie wydruków próbnych części lub całości książki lub czasopisma, które otrzyma od Wykonawcy przed wydrukowaniem przez Wykonawcę całości nakładu, przy czym koszt próbnych wydruków (całości lub części) nie jest wyższy niż podana w arkuszu kalkulacyjnym cena egzemplarza danej książki lub czasopisma. Po obejrzeniu próbnych wydruków Zamawiający może dokonać zmian w materiale przygotowanym do druku. Drukowanie całości nakładu może nastąpić dopiero po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wydruków próbnych części lub całości książki lub czasopisma. Przygotowane przez Wykonawcę wydruki próbne, zwłaszcza w odniesieniu do kolorowych stron (wyciągów barwnych zdjęć i rysunków), winny oddawać jakość wydruku całego nakładu (inaczej mówiąc, wydrukowany cały nakład nie może się różnić od przedstawionych wcześniej i zaakceptowanych przez Zamawiającego wydruków próbnych). 9. Zamawiający może - o ile Wykonawca zaznaczył spełnienie tego kryterium decydującego o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym - zlecić Wykonawcy wykonanie proofów wybranych okładek lub fragmentów środka, przy czym Zamawiający zastrzega, że muszą to być proofy na papierze certyfikowanym przez instytut FOGRA, spełniający normę ISO 12647-7, posiadające pasek kontrolny i nalepki certyfikujące. Proofy winny być dostarczone przed drukiem całości nakładu; dopiero po akceptacji Zamawiającego, wyrażonej podpisem na proofie. Bez akceptacji Zamawiającego Wykonawca nie ma prawa kontynuować realizacji zamówienia. Informacja o akceptacji lub nieakceptacji przedłożonego proofa nastąpi niezwłocznie po przedłożeniu proofa Zamawiającemu. 10. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza oprawy twardej wykonanej na tzw. sztych. Zamawiający zamawia oprawę twardą zaokrągloną. W przypadku opraw miękkich Zamawiający zamawia oprawy kartonowe. W przypadku książek klejonych Zamawiający zamawia klej biały lub przezroczysty, nie dopuszcza natomiast użycia kleju żółtego lub brązowego. Wyklejka wykonana z jednolitego arkusza papieru powinna mieć podwojony wymiar bloku książki i łączyć oprawę z blokiem. Karton użyty na oprawę miękką winien być na wewnętrznych stronach (II i III strona okładki) biały i gładki. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania druku przy maszynie - może być obecny przy drukowanych arkuszach i może w przypadku uwag (np. konieczność korekcji barwnej itp.) przerwać druk. W przypadku pozycji z opisu przedmiotu zamówienia, przy których Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa akceptacji przy maszynie, Wykonawca zostanie powiadomiony o tym w dniu przekazania materiałów do wykonania usługi, w związku z powyższym termin druku winien być wspólnie uzgodniony i uwzględniać godziny pracy Zamawiającego, tak aby umożliwić Zamawiającemu skorzystanie z prawa akceptacji przy maszynie. 12. Wykonawca pakuje wydrukowaną pracę w jednakowy sposób: np. w kartonowe pudełka lub w gruby papier. Każda paczka nie powinna ważyć więcej niż 15 kg, każda powinna mieć opis: przynajmniej fragment tytułu oraz liczbę spakowanych egzemplarzy. 13. Wykonawca wyśle 17 egzemplarzy obowiązkowych każdej wydrukowanej pozycji z arkusza kalkulacyjnego do bibliotek zgodnie z ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. O obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz.U. nr 152, poz. 722), nie później niż 3 miesiące po wydrukowaniu. 14. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1a, 1.1b, 1.1c do SIWZ. (Część nr 1). Szczegółowe warunki realizacji warunki określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1 do SIWZ. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. w okresie trwania umowy wykorzysta minimum 60% a maksimum 100% ilości i rodzaju asortymentu, o którym mowa w SIWZ (maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 40% ogólnej wartości zamówienia, to znaczy zostanie zrealizowany w co najmniej 60%), w tym wypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. CZĘŚĆ NR 2 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy 1. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie po każdym zamówieniu złożonym przez Zamawiającego w okresie12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Cena oferowana przez wykonawcę musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym: koszty druku, dostawy, transportu, rozładunku i wniesienia do magazynu Biura Informacji i Promocji znajdującego się w budynku A5 na parterze. Dostawa i wniesienie w godzinach pracy Zamawiającego. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy projekty graficzne druków w formie elektronicznej (e-mailem) w postaci dokumentów pdf i/lub .eps i/lub .cdr. wraz z opisem parametrów zamawianej pozycji oraz ilością zamawianych sztuk. 4. Pozycje arkusza kalkulacyjnego Publikacja o uczelni (poz. 13 i 14) będą miały numer ISBN, a Głos Uczelni (poz. 15) numer ISSN. 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać na własny koszt druk proofu każdej pozycji i każdego ze wzorów z pozycji 1-2, 13-19 i 23 arkusza kalkulacyjnego. Proof musi odzwierciedlać przyjętą do konkretnego zamówienia technikę druku. Wykonanie proofu nastąpi 3 dni robocze od złożenia zamówienia. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych poinformuje o akceptacji lub nieakceptacji proofu. Akceptacja proofu będzie wyrażona podpisem na proofie. Wykonawca może wykonać druk całego nakładu dopiero po zaakceptowaniu proofu przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę druku i dostawy zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ oraz przesłanym każdorazowo przez Zamawiającego projektem graficznym i opisem parametrów zamawianej pozycji (w tym liczby sztuk). Wykonawca w razie wątpliwości lub zaobserwowanych jakichkolwiek niezgodności w przekazanym opisie konkretnego zamówienia jest zobowiązany do skutecznego kontaktu z Zamawiającym. Wykonawca nie ma prawa wprowadzić zmian do materiału merytorycznego lub projektów graficznych. Ewentualne zmiany Wykonawca może wprowadzić po pisemnej akceptacji Zamawiającego. 7. Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował zgodność dostarczonych druków z zamówieniem w celu zapobieżenia wydatkowaniu środków publicznych na materiały złej jakości, w szczególności: nieczytelne druki, uszkodzenia mechaniczne, zgodność gotowych druków z zaakceptowanym proofem. 8. Wykonawca nie może użytkować, poza wykonaniem przedmiotu niniejszej umowy otrzymanych materiałów, w szczególności zakazane jest ich powielanie, używanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób na wszystkich polach eksploatacji, tj. utrwalanie, zwielokrotnianie utworu w dostępnych technikach, wprowadzanie do obrotu, do pamięci komputera, do Internetu, najem, dzierżawa, adaptacje, kadrowanie. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania druku przy maszynie - może być obecny przy drukowanych arkuszach i może w przypadku uwag (np. konieczność korekcji barwnej itp.) przerwać druk. W przypadku pozycji z opisu przedmiotu zamówienia, przy których Zamawiający będzie chciał skorzystać z prawa akceptacji przy maszynie, Wykonawca zostanie powiadomiony o tym w dniu przekazania materiałów do wykonania usługi, w związku z powyższym termin druku winien być wspólnie uzgodniony i uwzględniać godziny pracy Zamawiającego, tak aby umożliwić Zamawiającemu skorzystanie z prawa akceptacji przy maszynie. 10. Wykonawca pakuje wydrukowaną pracę w jednakowy sposób: np. w kartonowe pudełka lub w gruby papier. Każda paczka nie powinna ważyć więcej niż 15 kg. Na każdym z opakowań powinna znaleźć się informacja o zawartości: liczbie egzemplarzy i pozycji zamówienia. 11.Wykonawca dostarcza zamówione druki na własny koszt. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówioną partię druków wraz z rozładunkiem i wniesieniem do magazynu Biura Informacji i Promocji znajdującego się przy ul. Norwida 25, Wrocław, w budynku A5 pok. 3 na parterze. Dostawa i wniesienie w godzinach pracy Zamawiającego. 12. Wykonawca wyśle 17 egzemplarzy obowiązkowych Głosu Uczelni (każdego ze wzorów) oraz publikacji o uczelni w wersji polskiej i angielskiej do bibliotek zgodnie z ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz.U. nr 152, poz. 722), nie później niż 1 miesiąc od daty druku. 13. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.2 do SIWZ. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji do pozycji 3-6, 9-12 i 23-25, tj. w trakcie trwania umowy wykorzysta minimum 80% a maksimum 100% ilości i rodzaju asortymentu. 20% ilości asortymentu zostanie wykorzystane w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna usługa druku książek, czasopism i akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia Print Sp. J., ul. Wykładowa 62, 51-520 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334128,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203715,59
Oferta z najniższą ceną: 203715,59 / Oferta z najwyższą ceną: 213678,02
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna usługa druku czasopisma Głos Uczelni, folderów i akcydensów na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EXPOL P. Rybiński, J. Dąbek Sp. j., ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83167,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57125,40
Oferta z najniższą ceną: 57125,40 / Oferta z najwyższą ceną: 57321,87
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/32/2025
- Usługa organizacji i realizacji szkoleń dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce - w podziale na 15 zadań
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 103 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Wykonanie wanien hydroszczelnych w szybach dźwigów Fb1, Fb2, Fb3 i Fb5
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi w zakresie przewozu pacjentów karetką transportową z miejsca zamieszkania do Poradni Leczenia Ran Przewlekłych u Zamawiającego i powrót II
- Wdrożenie projektu korekty docelowej organizacji ruchu na ul. Wieczystej i ul. Łódzkiej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Skład,korekta tekstu,projekty graficzne okładek,druk oraz dostawa broszur/e-broszur pt."Uprawa zbóż w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"i "Uprawa rzepaku w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu
- Usługa poligraficzna - druk i oprawa książek dla Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu
- Usługa wykonania, druku i dostawy materiałów szkoleniowych na szkolenia pn. Interwencja I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I.14.1.1)...
- Wykonanie i dostawa wydawnictw dla Magurskiego Parku Narodowego w ramach zadania pn. "Różne oblicza natury"
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.