eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-21

Prudnik: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 100098 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37082 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 18 niżej wymienionych części (pakietów): 1 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) - Etykiety: wg ZAŁĄCZNIKA NR 7. 2 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) - Kateter, wziernik: wg ZAŁĄCZNIKA NR 8. 3 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) - Rurka tracheotomijna KAN z mankietem: wg ZAŁĄCZNIKA NR 9. 4 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) - Elektroda neutralna dzielona: wg ZAŁĄCZNIKA NR 10. 5 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) - Elektrody zapasowe do urządzenia ELLE TENS: wg ZAŁĄCZNIKA NR 11. 6 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) - Pakiet porodowy jednorazowy: wg ZAŁĄCZNIKA NR 12. 7 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) - Test do dezynfekcji termicznej: wg ZAŁĄCZNIKA NR 13. 8 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) - Testy biologiczne ampułkowe: wg ZAŁĄCZNIKA NR 14. 9 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) -Test TST klasa 6: wg ZAŁĄCZNIKA NR 15. 10 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) -System taśmowy do leczenia WNM: wg ZAŁĄCZNIKA NR 16. 11 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) - Wielofunkcyjny zestaw do drenażu klatki piersiowej: wg ZAŁĄCZNIKA NR 17. 12 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (12 pakiet zamówienia) - Zestaw do znieczulenia kombinowanego rozszerzony typ igła w igle: wg ZAŁĄCZNIKA NR 18. 13 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (13 pakiet zamówienia) - Golarka medyczna: wg ZAŁĄCZNIKA NR 19. 14 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (14 pakiet zamówienia) - Opatrunek hydrokoloidowy, żelowy: wg ZAŁĄCZNIKA NR 20. 15 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (15 pakiet zamówienia) - CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (15 pakiet zamówienia) - Anoskopy: wg ZAŁĄCZNIKA NR 21. 16 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (16 pakiet zamówienia) - Rękawice z dozownikiem: wg ZAŁĄCZNIKA NR 22. 17 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (17 pakiet zamówienia) - Igły (Sztance). Łyżeczka dermatologiczna: wg ZAŁĄCZNIKA NR 23. 18 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (18 pakiet zamówienia) - Klipsy tytanowe: wg ZAŁĄCZNIKA NR 24. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w załącznikach nr 1, od nr 7 do nr 24 do SIWZ oraz w Istotnych warunkach umowy. Maksymalny poziom zamówienia - wynosi 100% wartości umowy, minimalny poziom Zamówienia - wynosi 70% wartości umowy. B. WARUNKI DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT I REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca ubiegający się o udzielenie całego zamówienia zobowiązany jest złożyć ofertę w podziale na 18 części zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, a w przypadku wyrażenia zgody na rozbicie pakietu na mniejsze, Wykonawca ubiegający się o całość zamówienia zobowiązany będzie złożyć ofertę całościową w podziale na taką ilość części, jaka wynikać będzie ze zmian wprowadzonych do pierwotnej wersji SIWZ w trakcie prowadzonej procedury przetargowej. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, w których oferowane produkty co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ dotyczące posiadania: a. deklaracji zgodności, b. certyfikatu CE gdzie jest wymagany c. zgłoszenia lub wpisu produktów do Rejestru Wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). d. dla wyrobów nie będących wyrobami medycznymi inne dokumenty dopuszczające. oraz charakteryzują sie parametrami nie gorszymi niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu Zamówienia. 5. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie zamówienia przez podwykonawców Wykonawcy. 6. Za działania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za działania własne. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczane produkty posiadały dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na wezwanie Zamawiającego, zgodnie ze złożonym wcześniej pisemnym lub telefonicznym zamówieniem, na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż zadeklarowana w ofercie ilość dni roboczych licząc od daty złożenia każdorazowego zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy nie częstsze niż 1 raz w miesiącu. 10. Termin ważności na wszystkie pozycje zamówienia preferowany najdłuższy i nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmienić w trakcie obowiązywania umowy. 13. Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację cen w okresie obowiązywania umowy ze względu na zmiany cen producentów oraz w wyniku zmiany cen kursów walut. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zrealizowania zamówienia pod względem wartościowym w terminie wcześniejszym niż okres na jaki została zawarta. 15. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień umowy: a) zmianę cen spowodowanych zmianą stawki podatku VAT. Cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. b) obniżenie ceny jednostkowej poszczególnego asortymentu, obniżenie kwoty dzierżawy lub dokonanie innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, c) W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem Zamówienia dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę na nowy produkt o tych samych lub lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. d) zmiany obowiązujących przepisów bądź wejścia w życie nowych przepisów, z których będzie wynikał obowiązek dostosowania warunków umowy do aktualnego stanu prawnego. 18. Za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (świąt)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.16.41.00 - Kolposkopy 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Kateter, wziernik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rovers Polska Sp. z o.o., ul. Stołeczna 10, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5262,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4633,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4633,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6068,52

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Rurka tracheotomijna KAN z mankietem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1654,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1624,86

  • Oferta z najniższą ceną: 1624,86 / Oferta z najwyższą ceną: 1609,63

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Elektroda neutralna dzielona

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bowa International Sp. z o.o. Sp. k., Złotkowo, ul. Obornicka 10, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2177,28

  • Oferta z najniższą ceną: 2177,28 / Oferta z najwyższą ceną: 3380,08

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Elektrody zapasowe do urządzenia ELLE TENS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bio Lead-Lok B, Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 22, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1607,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1814,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1814,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1814,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Test do dezynfekcji termicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media-MED. Sp. z o.o., ul Promienistych 7, 31-481 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 592,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 561,60

  • Oferta z najniższą ceną: 561,60 / Oferta z najwyższą ceną: 561,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Testy biologiczne ampułkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT S.A., ul. Ratuszowa 11p. 318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42526,84

  • Oferta z najniższą ceną: 42526,84 / Oferta z najwyższą ceną: 50490,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Test TST klasa 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT S.A., ul. Ratuszowa 11p. 318, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 510,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285,55

  • Oferta z najniższą ceną: 285,55 / Oferta z najwyższą ceną: 540,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: System taśmowy do leczenia WNM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Abbis Poland Sp. z o.o., ul. Bagrowa 1, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10692,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 13   

Nazwa: Golarka medyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. CONTENT Sp. z o.o., al. W. Korfantego 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 743,00

  • Oferta z najniższą ceną: 743,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1693,44

  • Waluta: PLN .


Część NR: 15   

Nazwa: Anoskopy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sun-Med. s.c., ul. Franciszkańska 104/112, 91-845 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3045,60

  • Oferta z najniższą ceną: 3045,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3420,14

  • Waluta: PLN .


Część NR: 17   

Nazwa: Igły (Sztance). Łyżeczka dermatologiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8286,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1213,06

  • Oferta z najniższą ceną: 1213,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1625,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.