eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa z montażem systemu projekcji kinowej do sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-16


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Białołęcki Ośrodek Kultury
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa z montażem systemu projekcji kinowej do sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

CPV:
32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający
38.65.20.00 - Projektory filmowe


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: dostawy

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-31


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa z montażem systemu projekcji kinowej do sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Białołęcki Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012710117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Vincent van Gogha 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-188
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.milik@bok.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bok.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa z montażem systemu projekcji kinowej do sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8aedf32-866e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000242/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż systemu kinowego w sali przy ulicy Głębockiej 66
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bokwarszawa.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bokwarszawa.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ Rozdział X INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ Rozdział XXIV
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ Rozdział XXIV
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOK/ZP/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem systemu projekcji kinowej do sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury.Dostarczony, zamontowany i uruchomiony system musi umożliwiać wyświetlanie filmów w technologii 2D o rzeczywistej rozdzielczości co najmniej 2K z wbudowanego serwera. Odtwarzany dźwięk powinien być dźwiękiem przestrzennym w standardzie 5.1. System nagłośnieniowy musi łączyć funkcję nagłośnienia kinowego i koncertowego z dogłośnieniem górnej części widowni. Zestaw centralny powinien być zestawem zaekranowym zamontowanym na ruchomej platformie na kołach dla łatwego przemieszczania. Konieczna jest modyfikacja oprogramowania procesora BSS BLU120.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:- załącznik nr 2 do SWZ - Projekt wykonawczy System projekcji kinowej w Sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury; - załącznik nr 4 - wzór umowyoraz niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia.2. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 32342400 - Sprzęt nagłaśniający38652000 - Projektory filmowe3. Miejsce realizacji zamówienia: Białołęcki Ośrodek Kultury przy ul. Głębocka 66 w Warszawie. 4. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BOK/ZP/1/2021.5. Jeżeli Projekt wykonawczy (załącznik nr 2 do SWZ) wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający stosownie do art 99 ust. 6 ustawy pzp , dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.6. Wykonawca jest zobowiązany do przejęcia odpowiedzialności podczas realizacji przedmiotu Umowy za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących personelu Wykonawcy oraz osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych prac oraz za szkody wynikające ze zniszczeń oraz innych zdarzeń w odniesieniu do prac, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem prac. Wykonawca zobowiązany jest w okresie wykonywania Umowy posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej obejmujące szkody powstałe w związku z wykonywaniem prac objętych Przedmiotem Umowy na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Ubezpieczeniem objęta będzie odpowiedzialność za szkody na osobie i w mieniu, wyrządzone wskutek czynu niedozwolonego oraz wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38652000-0 - Projektory filmowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców. 2. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów. 3. Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: CK= [(CN / CR) x 100%] x 100.CK - ilość punktów dla kryterium; CN - najniższa oferowana cena brutto spośród badanych ofert; CR -cena brutto oferty badanej; Pod uwagę brana będzie cena brutto oferty wskazana przez wykonawcę wformularzu ofertowym. 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał dostawy, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, że zrealizował conajmniej dwie dostawy, których zakres obejmował dostawę i/lub montaż systemu projekcji kinowej, przy czym wartość każdej wynosiła minimum 300 000 zł brutto. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę świadczoną w ramach jednej odrębnej umowy. W przypadku gdy wartość umowy została wyrażona w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia umowy. W przypadku Wykonawców, którzy w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, powołają się na zamówienie zrealizowane wspólnie, muszą wykazać, że ich udział w zrealizowanym zamówieniu wyniósł nie mniej niż 300 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) wykaz dostaw wraz dowodami należytego wykonania- załącznik 6 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ; Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców odrębne oświadczenie składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie należy sporządzić w formie lub w postaci elektronicznej. Oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia: a) oświadczenie o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór - załącznik nr 8 do SWZ. Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej, b) wykaz dostaw wraz dowodami należytego wykonania- załącznik 6 doSWZ, Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej, c) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp - załącznik nr 7 do SWZ. Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej.3. W zakresie nieuregulowanym ustawąp.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra RozwojuPracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
IX. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/KONSORCJA) O UDZIELENIE 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANY UMOWY1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu Przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących Przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; b) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnioneokoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi; c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dladanego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa - w sytuacji wycofania zrynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę Przedmiotu umowy, pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji Przedmiotuumowy, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej; d) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; e) terminu oddania Przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: przyczyny losowe (np. huragan, powódź, lub inne kataklizmy w tym sytuacje kryzysowe , tj.okoliczności związane z wystąpieniem COVID- zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r. poz., 374 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Zamawiającego w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19,wpływają na należyte wykonanie umowy.3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem: https://bokwarszawa.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-29
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
VIII. POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. (Wzór zobowiązania stanowi załącznik Nr 5 do SWZ). Zobowiązanie musi być sporządzone w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. 7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale VII SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.