Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-13
Piotrków Trybunalski: DOZÓR KĄPIELISKA MIEJSKIEGO SŁONECZKO NAD ZBIORNIKIEM WODNYM BUGAJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 100086 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, fax 044 7325733.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOZÓR KĄPIELISKA MIEJSKIEGO SŁONECZKO NAD ZBIORNIKIEM WODNYM BUGAJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dozór obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji tj. kąpieliska Słoneczko znajdującego się przy zbiorniku wodnym Bugaj w Piotrkowie Trybunalskim. Dozór obiektu wykonywany będzie przez pracowników Wykonawcy nie posiadających licencji, Zamawiający wymaga aby usługa dozoru była wykonywana przez dwóch pracowników ochrony w czasie jednego dyżuru. W ramach usługi Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do: 1. wykonywania ciągłej lustracji dozorowanego obiektu, 2. ochrony obiektu przed działaniami osób trzecich zagrażającymi jego bezpieczeństwu, 3. zabezpieczeniu mienia znajdującego się na obiekcie przed kradzieżą i zniszczeniem, 4. współdziałaniu z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadku zagrożenia pożarowego, 5. współdziałaniu z właściwymi terytorialnie jednostkami Policji w zakresie bezpieczeństwa obiektu i ochrony mienia, 6. niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego, właściwej terytorialnie jednostki Policji albo prokuratury o zdarzeniach przestępczych i wykroczeniach zaistniałych na terenie obiektu oraz do podejmowania niezbędnych czynności celem zabezpieczenia miejsca przestępstwa do czasu przybycia organów ścigania, 7. patrolowania wyznaczonego terenu 8. utrzymania czystości na terenie kąpieliska, 9. prowadzenia książki pełnienia służb. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: 10. wspomagania pracowników dozoru w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo; Zamawiający wymaga aby w razie potrzeby maksymalny czas reakcji wynosił maksymalnie 10 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia przez osobę dyżurującą, 11. przyjazdów, przejazdów grup szybkiego reagowania w ramach działań prewencyjnych i kontrolnych dwa razy podczas dyżuru (tj. w nocy pomiędzy godziną 22:00 a 07:00 rano dnia następnego), 12. bezprzewodowej łączności telefonicznej z bazą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. c) koncesję MSWiA uprawniającą do świadczenia usług w zakresie ochrony obiektów i mienia wydaną na podstawie ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. Nr 114 poz.740 z póź. zm.). 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. usługi polegające na całodobowym lub okresowym, czasowym strzeżeniu obiektów; b) posiadać odpowiednio przeszkolone osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c) posiadać regulamin pracy służby dozoru obowiązujący u Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych zamówień odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: min. dwie usługi polegające na całodobowym lub okresowym strzeżeniu obiektów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć referencje. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji lub uprawnień zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia tj. kierownika lub koordynatora, który będzie odpowiedzialny za nielicencjonowanych pracowników dyżurujących na kąpielisku; Zamawiający wymagać będzie dokumentów potwierdzających posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień lub koncesji. c) regulamin pracy służb dozoru obowiązujący u Wykonawcy. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: /spełnia albo nie spełnia/, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawcę, który w określonym terminie nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 44 w związku z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5. Wykaz wykonanych min. dwóch usług odpowiadających rodzajem i zakresem niniejszemu zamówieniu polegających na całodobowym lub okresowym strzeżeniu obiektów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć referencje. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień, tj.: kierownika lub koordynatora, który będzie odpowiedzialny za nielicencjonowanych pracowników dyżurujących na kąpielisku; należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby/osobę wymaganych uprawnień lub koncesji. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7. Regulamin pracy służb dozoru obowiązujący u Wykonawcy W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 8. Koncesja MSWiA uprawniająca do świadczenia usług w zakresie ochrony obiektów i mienia wydana na podstawie ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. Nr 114 poz.740 z póź. zm.) 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6 b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6 b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Dostawa zestawów ochronnych udaroodpornych.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Sprzedaż i dostawa rękawic nitrylowych, niesterylnych (diagnostycznych).
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych)i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Tryb.
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 3926E na odcinku Trzepnica - Żerechowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.