eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa ubezpieczenia. Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX.



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-12


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługa ubezpieczenia. Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX.

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

CPV:
66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66.51.65.00 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-22


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa ubezpieczenia. Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ubezpieczenia. Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae5743ab-826e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007176/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne, OC działalności ZOZ-u obowiązkowe i dobrowolne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: 1) formularzy do komunikacji dostępnych w systemie miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia), 2) poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@lpr.com.pl lub dzp@lpr.com.pl.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w ,,Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP" oraz ,,Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz konta Mój Gov".3. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym, w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt.4. Przekazywanie oferty następuje przy użyciu ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego w systemie miniPortal oraz ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia). Sposób przekazania oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w ,,Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP" dostępnej na miniPortalu.5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 4,przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt. lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określonych w pkt 1.6. Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące komunikacji elektronicznej w postępowaniu zawarte są w paragrafie 13 i 14 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/III/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą, będzie oferta Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów:P=Pc+PzGdzie:P- ogólna ilość punktów przyznanych ofercie w obu kryteriachPc - punkty przyznane w kryterium ,,Cena"Pz - punkty przyznane w kryterium ,,Warunki ochrony ubezpieczeniowej"Zamawiający wybierze ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ochrony ubezpieczeniowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ofertą najkorzystniejszą, będzie oferta Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów:P=Pc+PzGdzie:P- ogólna ilość punktów przyznanych ofercie w obu kryteriachPc - punkty przyznane w kryterium ,,Cena"Pz - punkty przyznane w kryterium ,,Warunki ochrony ubezpieczeniowej"Zamawiający wybierze ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Ubezpieczenie posiadanych pojazdów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą, będzie oferta wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów:P=Pc+PzGdzie:P- ogólna ilość punktów przyznanych ofercie w obu kryteriachPc - punkty przyznane w kryterium ,,Cena"Pz - punkty przyznane w kryterium ,,Warunki ochrony ubezpieczeniowej"Zamawiający wybierze ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ochrony ubezpieczeniowej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ofertą najkorzystniejszą, będzie oferta wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów:P=Pc+PzGdzie:P- ogólna ilość punktów przyznanych ofercie w obu kryteriachPc - punkty przyznane w kryterium ,,Cena"Pz - punkty przyznane w kryterium ,,Warunki ochrony ubezpieczeniowej"Zamawiający wybierze ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zakładu opieki zdrowotnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516500-5 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą, będzie oferta wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów:P=Pc+PzGdzie:P- ogólna ilość punktów przyznanych ofercie w obu kryteriachPc - punkty przyznane w kryterium ,,Cena"Pz - punkty przyznane w kryterium ,,Warunki ochrony ubezpieczeniowej"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ochrony ubezpieczeniowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ofertą najkorzystniejszą, będzie oferta wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów:P=Pc+PzGdzie:P- ogólna ilość punktów przyznanych ofercie w obu kryteriachPc - punkty przyznane w kryterium ,,Cena"Pz - punkty przyznane w kryterium ,,Warunki ochrony ubezpieczeniowej"
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm.) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, aktualnych na dzień złożenia, nw. podmiotowych środków dowodowych: zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie określonym w SIWZ, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm.), a w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zezwolenie właściwego organu nadzoru na sprzedaż ubezpieczeń na terenie RP.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunek, udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaposiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Podmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie spełniania warunków udziału składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach i w zakresie określonym w Załączniku nr 3A, 3B, 3C do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
Usługa ubezpieczenia w zakresie użytkowanego mienia, odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, posiadanych pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej zakładu opieki zdrowotnej - 3 zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.