eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i wymiana akumulatorów



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-03-08


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Dostawa i wymiana akumulatorów

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

CPV:
31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: dostawy

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-16


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wymiana akumulatorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Indiry Gandhi 14
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-776
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopat@ihit.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wymiana akumulatorów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0dbe8ae-7cc7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ihit.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ihit.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały opisane w SWZ w Rozdziale XV.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ihit.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zostały opisane w SWZ w Rozdziale XXVII.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zostały opisane w SWZ w Rozdziale XXVII.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IHIT/P/5/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 234484,72 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i wymiana akumulatorów.Dostawa wraz wymianą akumulatorów w 2 szt UPS-ów typu Galaxy PW 160 kVA usytuowanych na poziomie "-1" w bud. nr 1 ("A") i w bud. nr 2 ("C") w siedzibie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie przy ul. I. Gandhi 14 obejmuje również:a. wykonanie przeglądu konserwacyjnego b. dostawa i wymiana 310 szt. akumulatorów wraz z wymianą połączeń między akumulatorami c. demontaż zużytych akumulatorów i ich utylizacjad. wymiana kondensatorów - filtry DC po 8 sztuk w każdym z 2-ch zasilaczy MGE Galaxy PW160kVA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1A do SWZ - Specyfikacja techniczna, nr 1B - Opis zakresu prac do przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 1C - Warunki serwisu gwarancyjnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert oraz zbada, czy Wykonawcy, składający oferty, nie podlegają wykluczeniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:a) Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia określone w odrębnych przepisach do wykonywania przeglądów, napraw i prac przy urządzeniach i instalacji elektrycznej oraz powinien posiadać świadectwo lub certyfikat o ukończeniu szkolenia z zakresu ,,Napraw zasilaczy trójfazowych MGE UPS".b) Wykonawca musi posiadać aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne w zakresie wykonywania prac pomiarowo-kontrolnych oraz uprawnienia do podpisywania protokołów z pomiarów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - Załącznik nr 2 do SWZ - składane wraz z ofertą
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane wraz z ofertą:- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - Załącznik nr 2 do SWZ Składane na wezwanie:- Świadectwo lub certyfikat o ukończeniu szkolenia z zakresu "Napraw zasilaczy trójfazowych MGE UPS"; - Świadectwo uprawnień energetycznych D do 1 kV do prac kontrolno-pomiarowych; -Świadectwo uprawnień energetycznych E do 1 kV do prac kontrolno-pomiarowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- oświadczenie i dokumenty potwierdzające, że dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego - załącznik nr 3 do SWZ- katalogi lub karty charakterystyki- oryginalnie prospekty/foldery producenta- instrukcje obsługi
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych i 00/100) - szczegóły opisane w Rozdziale XX SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zostały szczegółowo opisane w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały dokładnie opisane w Rozdziale XXV SWZ oraz we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ihit.ezamawiajacy.pl/app/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-16 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-14
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej stanowiące Załącznik Nr 4 do SWZ składane jest na wezwanie Zamawiającego. Szczegółowe informacje zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), która jest podstawowym dokumentem określającym zasady udzielania zamówienia i jest udostępniona na stronie internetowej zamawiającego (http://ihit.ezamawiajacy.pl/).Wymagania co do treści oferty opisano szczegółowo w SWZ oraz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przeprowadzenia postępowania znajdują się w SWZ. Skrót SWZ oznacza Specyfikację Warunków Zamówienia, która jest podstawowym dokumentem określającym zasady udzielania zamówienia i jest udostępniona na stronie internetowej zamawiającego (https://ihit.ezamawiajacy.pl). Zamówienie ujęte jest w Poz. 45 Planu dostaw 2021. Informacja o nieujęciu w planie zamówień w niniejszym ogłoszeniu wynika z przyczyn technicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.