eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › BUDOWA PUNKTÓW ŚWIETLNYCH NA TERENIE GMINY LESZNO



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-25


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gmina Leszno
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
BUDOWA PUNKTÓW ŚWIETLNYCH NA TERENIE GMINY LESZNO

Miasto: Leszno

Województwo: mazowieckie

CPV:
45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-12


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA PUNKTÓW ŚWIETLNYCH NA TERENIE GMINY LESZNO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (022)725 80 05 wew. 108
1.5.8.) Numer faksu: (022)725 85 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akolnierzak@gminaleszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PUNKTÓW ŚWIETLNYCH NA TERENIE GMINY LESZNO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6382854-71f8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001869/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa punktów świetlnych w Janinie

1.1.3 Budowa punktów świetlnych w ulicy Ogrodowej w Zaborowie

1.1.4 Budowa punktów świetlnych w ulicy Polnej w Lesznie

1.1.5 Budowa punktów świetlnych ulicy Strażackiej w Lesznie

1.1.6 Budowa punktów świetlnych we wsi Roztoka

1.1.20 Budowa punktów świetlnych we wsi Szadkówek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania i/lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty i innych dokumentów w postępowaniu oraz w przypadku wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, także dokumentów na wezwanie Zamawiającego. 2. W przypadku składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ wystarczy zalogowanie Wykonawcy na Platformie zakupowej, bez konieczności jeszcze rejestracji.3. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl:o komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;o wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;o podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Spełnienie przez Wykonawcę obowiązku określonego w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 579254,31 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Budowa punktów świetlnych w Janinie.1. Inwestycja obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego o następującym zakresie:1) linia kablowa YAKXS 4x25 mm2 o długości trasy 77 m;2) 2 słupy oświetleniowe P1-P2 (słupy aluminiowe anodowane, wysokości 7m, wysięgnik 1,0x1,5m, kąt nachylenia 5°, mocowane na fundamencie betonowym B-71/Z-71);3) 2 oprawy o parametrach technicznych nie gorszych niż: klasa oświetlenia ulicy: M4, - klasa oświetlenia w zatoce autobusowej: C4, - klasa oświetlenia chodnika: P1, - typ oświetlenia: jednostronne, - moc oprawy: 101W, maksymalny odstęp między oprawami: 30mb, - maksymalna wysokość zawieszenia opraw: 8m (słupy oświetleniowe wysokości 7m), - wysięgnik 1,0x1,5m, - kąt nachylenia oprawy 50, - klasa szczelności opraw IP66 i w I lub II klasie ochronności;4) zasilanie opraw należy wykonać przewodem kabelkowym YDY3x1,5mm?, zabezpieczonym wkładką BiWts 4A;5) należy zdemontować oprawę wraz z wysięgnikiem z istniejącego słupa E-10,5/6. 2. Uzyskać zezwolenie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki na prowadzenie robót w pasie drogowym. 3. Dostosować się do uwag i zaleceń zawartych w opinii MZDW w Warszawie (pismo nr U-1.483.46.2020.580.1.RZ) z dnia 12.10.2020 r. 4 Inwestycję należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową oraz na podstawie zgłoszenia budowy Nr WI-I.7843.13.287.2020.LK z dnia 29.10.2020 r.
4.2.5.) Wartość części: 30570,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego np. wynikający z konieczności rozszerzenia zakresu zadania lub wystąpienia kolizji dla każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Budowa punktów świetlnych we wsi Szadkówek.1. Inwestycja obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego o następującym zakresie:1) linia kablowa YAKXS 4x25 mm2 o długości trasy 583 m;2) 17 słupów oświetleniowych w tym :o P1 - P4 i P7-P17- słupy aluminiowe anodowane, wysokości 7m, bez wysięgnika, kąt nachylenia 0°, mocowane na fundamencie betonowym B-60,o P5 - P6 słupy aluminiowe anodowane przegubowe , wysokości 7m, bez wysięgnika, kąt nachylenia 0°, mocowane na fundamencie betonowym B-51, zastosować słupy przegubowe ze względu na zbliżenie do istniejącej linii napowietrznej wysokiego napięcia WN-400 kV; prace budowlano-montażowe w pobliżu linii wysokiego napięcia 400kV w odległości mniejszej niż 30m liczonej poziomo od skrajnych przewodów wykonać ręcznie , bez użycia sprzętu mechanicznego (dźwigu, podnośnika, itp.).3) 17 opraw dla oświetlenia o parametrach technicznych nie gorszych niż: - klasa oświetlenia ulicznego: M5, - typ oświetlenia: jednostronne, - moc oprawy: 35,4W, - maksymalny odstęp miedzy oprawami: 36,1 mb; - maksymalna wysokość zawieszenia opraw: 7m, - bez wysięgnika, - kąt nachylenia oprawy: 0°, - typ oprawy: o barwie ciepłej białej i mocy 35,4W, wykonane w klasie szczelności IP66 i w I lub II klasie ochronności.4) Zasilanie opraw oświetleniowych należy wykonać przewodem kabelkowym YDY 3x1,5 mm?, zabezpieczonym wkładką BiWts 4A. 2.Inwestycję należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową oraz na podstawie zgłoszenia budowy Nr AB.6743.86.2021.MN z dnia 5.02.2021 r.3. W trakcie wykonywania robót zachować wymogi zawarte w piśmie MZMiUW z dnia 31.07.2017 r. W przypadku uszkodzenia urządzeń drenarskich, Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy.
4.2.5.) Wartość części: 201343,46 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego np. wynikający z konieczności rozszerzenia zakresu zadania lub wystąpienia kolizji dla każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Budowa punktów świetlnych w ulicy Ogrodowej w Zaborowie.1. Inwestycja obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego o następującym zakresie:1) linia kablowa YAKXS 4x25 mm2 o długości trasy 116 m;2) 5 słupów oświetleniowych P1 - P5 ( P1 i P2 - słupy aluminiowe anodowane, wysokości 8m, wysięgnik 1m, kąt nachylenia 15°, mocowane na fundamencie betonowym B-71 oraz P3 - P5 słupy aluminiowe anodowane, wysokości 7m, wysięgnik 0,5m, kąt nachylenia 5°, mocowane na fundamencie betonowym B-60)3) 2 oprawy dla oświetlenia parkingu o parametrach technicznych nie gorszych niż:- klasa oświetlenia: Eśr ? 5lx przy równomierności ?0,25, typ oświetlenia: jednostronne, - moc oprawy: 65W, - maksymalny odstęp miedzy oprawami: 26 mb; - maksymalna wysokość zawieszenia opraw: 8m, - wysięgnik 1m, - kąt nachylenia oprawy: 15°, - typ oprawy: o barwie ciepłej białej, wykonane w klasie szczelności IP66 i w I lub II klasie ochronności.4) 4 oprawy dla oświetlenia ul. Ogrodowej o parametrach technicznych nie gorszych niż: - klasa oświetlenia ulicznego: M5, - typ oświetlenia: jednostronne, - moc oprawy: 25,6 W, - maksymalny odstęp miedzy oprawami: 29 mb; - maksymalna wysokość zawieszenia opraw: 7m, - wysięgnik 0,5m, - kąt nachylenia oprawy: 5°, - typ oprawy: o barwie ciepłej białej i mocy 25,6W, wykonane w klasie szczelności IP66 i w I lub II klasie ochronności.5) Zasilanie opraw oświetleniowych należy wykonać przewodem kabelkowym YDY 3x1,5 mm?, zabezpieczonym wkładką BiWts 4A. 2.Inwestycję należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową oraz na podstawie zgłoszenia budowy Nr AB.6743.787.2020.MN z dnia 19.09.2020 r.
4.2.5.) Wartość części: 59307,09 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego np. wynikający z konieczności rozszerzenia zakresu zadania lub wystąpienia kolizji dla każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Budowa punktów świetlnych w ulicy Polnej w Lesznie.1. Inwestycja obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego o następującym zakresie:1) linia kablowa YAKXS 4x25 mm2 składająca się z dwóch odcinków o łącznej długości trasy 432 m;2) pierwszy odcinek obejmuje budowę 3 słupów oświetleniowych P1 - P3 ( słupy aluminiowe anodowane, wysokości 7 m, wysięgnik 1,0 x 0,6m, kąt nachylenia 5°, mocowane na fundamencie betonowym B-71); zasilanie z istniejącej szafki SON zlokalizowanej na słupie linii napowietrznej nn, zasilanej ze stacji transformatorowej Leszno Sochaczewska 4 nr [01-0201], na drzwiczkach skrzynek SON , od wewnętrznej strony , zamocować schematy zasilania;3) drugi odcinek obejmuje budowę 5 słupów oświetleniowych P4 -P8 (słupy aluminiowe anodowane, wysokości 7 m, wysięgnik 1,0 x 1,5m, kat nachylenia 5°, mocowane na fundamencie betonowym B-71) oraz budowę 6 słupów oświetleniowych P9 - P14 (słupy aluminiowe anodowane, wysokości 7 m, wysięgnik 1,0 x 1,5m, kat nachylenia 5°, mocowane na fundamencie betonowym B-71); zasilanie tego odcinka z istniejącej szafki SON zlokalizowanej na słupie linii napowietrznej nn, zasilanej ze stacji transformatorowej Leszno SKR nr [01-0665] obwód nr 5 - obwód oświetleniowy nr 2, na drzwiczkach skrzynek SON, od wewnętrznej strony, zamocować schematy zasilania; 4) 8 opraw oświetleniowych do oświetlenia północnej części ul. Polnej o parametrach technicznych nie gorszych niż: - klasa oświetlenia ulicznego: M5, - typ oświetlenia: jednostronne, - moc oprawy: 28,8 W, - maksymalny odstęp miedzy oprawami: 32 mb; - maksymalna wysokość zawieszenia opraw: 8m, - wysięgnik 1,0m x 0,6m, - kąt nachylenia oprawy: 5°, - typ oprawy o barwie ciepłej białej, wykonane w klasie szczelności IP66 i w I lub II klasie ochronności.2. Inwestycję należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową oraz na podstawie zgłoszenia budowy Nr AB.6743.983.2020.MN z dnia 09.11.2020 r.
4.2.5.) Wartość części: 173661,61 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego np. wynikający z konieczności rozszerzenia zakresu zadania lub wystąpienia kolizji dla każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Budowa punktów świetlnych w ulicy Strażackiej w Lesznie.1. Inwestycja obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego o następującym zakresie:1) linia kablowa YAKXS 4x25 mm2 o długości trasy 27 m;2) 1 słup oświetleniowy P1 ( słup aluminiowy anodowany, wysokości 6 m, oprawa mocowana bezpośrednio na słupie, kąt nachylenia 10°, mocowany na fundamencie betonowym B-60);3) 1 oprawa oświetleniowa o parametrach technicznych nie gorszych niż: klasa oświetlenia ulicznego: M5, - typ oświetlenia: jednostronne, - moc oprawy: 28 W, - maksymalny odstęp miedzy oprawami: 27 mb; - maksymalna wysokość zawieszenia opraw: 6m, - bez wysięgnika, - kąt nachylenia oprawy: 10°, wykonane w klasie szczelności IP66 i w I lub II klasie ochronności;4) zasilanie oprawy oświetleniowej należy wykonać przewodem kabelkowym YDY 3x1,5mm?, zabezpieczonym wkładką BiWts 4A.2. Inwestycję należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową oraz na podstawie zgłoszenia budowy Nr AB.6743.785.2020.MN z dnia 19.09.2020 r.
4.2.5.) Wartość części: 26449,26 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego np. wynikający z konieczności rozszerzenia zakresu zadania lub wystąpienia kolizji dla każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Budowa punktów świetlnych we wsi Roztoka.1. Inwestycja obejmuje budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego o następującym zakresie:1) linia kablowa YAKXS 4x25 mm2 o długości trasy 173 m;2) 7 słupów oświetleniowych P1 - P7 ( słupy aluminiowe anodowane, wysokości 8 m, wysięgnik 1m, kąt nachylenia 5°, mocowane na fundamencie betonowym B-71);3) 8 opraw oświetleniowych o parametrach technicznych nie gorszych niż : klasa oświetlenia ulicznego: M4, - typ oświetlenia: jednostronne, - moc oprawy: 78 W, - maksymalny odstęp miedzy oprawami: 28 mb; - maksymalna wysokość zawieszenia opraw: 8m, - wysięgnik 1m, - kąt nachylenia oprawy: 5°, wykonane w klasie szczelności IP66 i w I lub II klasie ochronności;4) zasilanie oprawy oświetleniowej należy wykonać przewodem kabelkowym YDY 3x1,5mm?, zabezpieczonym wkładką BiWts 4A;2. Uzyskać zezwolenie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki na prowadzenie robót w pasie drogowym. 3. Dostosować się do uwag i zaleceń zawartych w opinii MZDW w Warszawie (pismo nr U-1.483.58.2019.579.1.RZ) z dnia 13.12.2019 r. 4. Ze względu na lokalizację inwestycji w strefie Kampinoskiego Parku Narodowego należy dostosować się do warunków Decyzji Ministra Środowiska znak: DOP-WPN.436.90.2020.TP dotyczącej odstępstwa od zakazu budowy obiektów budowlanych. 5. Inwestycję należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową oraz na podstawie zgłoszenia budowy Nr WI-I.7843.13.202.2020.JK z dnia 01.09.2020 r.
4.2.5.) Wartość części: 87922,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego np. wynikający z konieczności rozszerzenia zakresu zadania lub wystąpienia kolizji dla każdej części.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolności techniczne lub zawodowe, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 zadania polegające na budowie linii kablowej oświetlenia ulicznego dla:Części I, V o długości co najmniej 50 mb każde, Części III, VI o długości co najmniej 100 mb każde, Części II, IV o długości co najmniej 400 mb każde.Zasobu wiedzy i doświadczenia nie można łączyć. Przynajmniej jeden ze wspólnie ubiegających się wykonawców musi spełnić w całości ten warunek. W przypadku korzystania z zasobów podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten spełnia w całości wykonawca lub podwykonawca lub podmiot trzeci. b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 6 Pzp dotyczącego podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp - Załącznik nr 4 do SWZ.3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 4 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. a) i b) oraz pkt. 3 Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5 do SWZ.2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych - Załącznik nr 7
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. W postępowaniu przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium odrębnie dla każdej części w wysokości:1) Cześć 1: 300,00 zł2) Cześć 2: 2 000,00 zł3) Cześć 3: 500,00 zł4) Cześć 4: 1 500,00 zł5) Cześć 5: 250,00 zł6) Cześć 6: 800,00 zł2. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art. 97 ust. 7 pkt. 1-4 PZP.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej należy w przelewie podać nr części, na którą dokonywana jest wpłata.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp - Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie to składa każdy z wykonawców.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - Załącznik nr 2 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy opisane są w § 14 Umowy:1. Istotna zmiana zawartej Umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.2. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności.3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:1) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,2) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, bądź wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,3) wystąpienie siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych rozmiarach,4) wystąpienie awarii lub kolizji infrastruktury biegnącej przez teren budowy oraz urządzeń i instalacji, powstałej bez winy Wykonawcy; ewentualna zmiana terminu umownego zakończenia prac zostanie określona po usunięciu awarii i jej skutków,5) konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, 6) realizacji przez Wykonawcę dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione warunki określone w art. 455 ust. 1 pkt 3. Ustawy Pzp. 7) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,8) realizacja w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej Umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, mających wpływ na termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w §3 niniejszej Umowy,9) brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,10) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy,11) zmiana obowiązującej stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto.4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Wniosek przed przekazaniem Zamawiającemu, powinien być zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru.5. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 6. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 7. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 2 Ustawy Pzp dopuszcza zmiany Umowy bez przeprowadzenia nowego postepowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 15% wartości przedmiotu niniejszej Umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru niniejszej Umowy.8. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 10:01
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W zakresie kryteriów określonych w SWZ
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.