eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › Rozbudowa Zespołu Szkół w Świerczynie



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-25


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: GMINA OSIECZNA
Adres:



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Rozbudowa Zespołu Szkół w Świerczynie

Miasto: Osieczna

Województwo: wielkopolskie

CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-15


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Zespołu Szkół w Świerczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIECZNA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 6
1.5.2.) Miejscowość: Osieczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-113
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 535 00 16
1.5.8.) Numer faksu: +48 65 535 06 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osieczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieczna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Zespołu Szkół w Świerczynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c4e82ac-774a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004387/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa Zespołu Szkół w Świerczynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postepowanie prowadzone jest w jezyku polskim w formie elektronicznej za posrednictwem platformy zakupowej (dalej jako ,,Platforma") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna 2. W celu skrocenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje sie, aby komunikacja miedzy Zamawiajacym a Wykonawcami, w tym wszelkie oswiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za posrednictwem platformy i formularza ,,Wyslij wiadomos c do Zamawiajacego". 3. Zamawiajacy bedzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za posrednictwem platformy. Informacje dotyczace odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiajacy bedzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, ktorej zgodnie z obowiazujacymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bedzie przekazywana w formie elektronicznej zaposrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy. 4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiazek sprawdzania komunikatow i wiadomos ci bezposrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiajacego, gdyz system powiadomien moze ulec awarii lub powiadomienie moze trafic do folderu SPAM. 5. Zamawiajacy, zgodnie z rozporzadzeniem Prezesa Rady Ministrow z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporzadzania i przekazywania informacji oraz wymagan technicznych dla dokumentow elektronicznych oraz srodkow komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamowienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),"Rozporzadzenie w sprawie srodkow komunikacji"), okresla niezbedne wymagania sprzetowo - aplikacyjne umozliwiajace prace na platformie, tj.: 1) stały dostep do sieci Internet o gwarantowanej przepustowosci nie mniejszej niz 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastepujacej konfiguracji: pamiec min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemow operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana 2021-02-19 Biuletyn Zamowien Publicznych Ogłoszenie o zamowieniu - Zamowienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneOgłoszenie nr 2021/BZP 00008915/01 z dnia 2021-02-19 dowolna przegladarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4)właczona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujacy format plikow .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjetego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platforme zakupowa stanowi date oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głownego Urzedu Miar. 6. Zamawiajacy nie ponosi odpowiedzialnosci za złozenie oferty w sposob niezgodny z Instrukcja korzystania z platformazakupowa.pl, w szczegolnosci za sytuacje, gdy Zamawiajacy zapozna sie z trescia oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złozenie oferty w zakładce ,,Wyslij wiadomos c do Zamawiajacego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiajacego za oferte handlowa i nie bedzie brana pod uwage w przedmiotowym postepowaniu, poniewaz nie został spełniony obowiazek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiajacy informuje, ze instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczace w szczegolnosci logowania, składania wnioskow o wyjasnienie tresci SWZ, składania ofert oraz innych czynnosci podejmowanych w niniejszym postepowaniu przy uzyciu platformazakupowa.pl znajduja sie w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawcow" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13, 14 Rozporzadzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osob fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogolne rozporzadzenie o ochronie danych osobowych), zwanego dalej Rozporzadzeniem, informuje, iz Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Miasta i Gminy Osieczna, ul. Powstan co w Wielkopolskich 6, 64-113 Osieczna, tel. +48 65 535 00 16; fax: +48 65 535 06 48, e-mail: urzad@osieczna.pl; 2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane beda na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwiazanym z przedmiotowym postepowaniem o udzielenie zamowienia publicznego pn. ,,Rozbudowa Zespołu Szkół w Świerczynie". Odbiorcami przekazanych przez Wykonawce danych osobowych beda osoby lub podmioty, ktorym udostepniona zostanie dokumentacja postepowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a takze art. 6 ustawy z 6 wrzesnia 2001 r. o dostepie do informacji publicznej. Zamawiajacy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niz cel okreslony powyzej. Zamawiajacy informuje, ze: Zamawiajacy udostepnia dane osobowe, o ktorych mowa w art. 10 RODO, w celu umozliwienia korzystania ze srodkow ochrony prawnej, o ktorych mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostepnianie protokołu i załacznikow do protokołu mazastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjatkiem tych, o ktorych mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postepowania o udzielenie zamowienia; w przypadku korzystania przez osobe, ktorej dane osobowe sa przetwarzane przez Zamawiajacego, z uprawnienia, o ktorym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiajacy moze zadac od osoby wystepujacej z zadaniem wskazania dodatkowych informacji, majacych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakonczonego postepowania o udzielenie zamowienia; skorzystanie przez osobe, ktorej dane osobowe dotycza, z uprawnienia, oktorym mowa w art. 16 RODO, nie moze naruszac integralnosci protokołu postepowania oraz jego załacznikow. Pani/Pana dane osobowe beda przechowywane przez okres zgodny z Rozporzadzeniem Prezesa Rady Ministrow z dnia 18 stycznia 2011 (Dz. U. z 2011, poz. 67) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazow akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwow panstwowych. Pani/Pana dane osobowe nie beda przekazywane do panstwa trzeciego/organizacji miedzynarodowej; Posiada Pani/Pan: Prawo dostepu do danych osobowych - art. 15 RODO; Prawo do sprostowania danych - art. 16 RODO; Prawo ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO; Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - art. 21 RODO; Prawo do cofniecia zgody, jezeli przetwarzanie odbywa sie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, lub art. 9, ust. 2 lit. a RODO.Prawo do przenoszenia danych - art. 20 RODO; Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzedu Ochrony Danych Osobowych.Podane dane nie beda przetwarzane w sposob zautomatyzowany, w tym nie bedzie wobec nich profilowania.Wykonawca jest zobowiazany, w zwiazku z udziałem w przedmiotowym postepowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiazkow formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwiazanych z udziałem w przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamowienia. Naleza do nich obowiazki informacyjne z art. 13 i 14 RODO. W celu zapewnienia, ze Wykonawca wypełnił ww. obowiazki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesow osoby trzeciej, ktorej dane zostały przekazane w zwiazku z udziałem w postepowaniu, Wykonawca składa oswiadczenie o wypełnieniu przez niego obowiazkow informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (tresc oswiadczenia w we wzorze oferty).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postepowaniu o udzielenie zamowienia zgłoszenie zadania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakonczenia tego postepowania; w przypadku, gdy wniesienie zadania dotyczacego prawa, o ktorym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postepowania lub załacznikach do tego protokołu, od dnia zakonczenia postepowania o udzielenie zamowienia zamawiajacy nie udostepnia tych danych, chyba ze zachodza przesłanki, o ktorych mowa w art. 18 ust. 2 rozporzadzenia 2016/679.6.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Zespołu Szkół w Świerczynie (na działce oznaczonej nr geodezyjnym 371/1, w południowo-zachodnim dziedzińcu utworzonym przez zwartą zabudowę). Zasadniczą konstrukcję nowo projektowanego budynku stanowi układ ścian nośnych zewnętrznych (ściany zewnętrzne dwuwarstwowe) i wewnętrznych. Stropodach o kącie nachylenia 3°. Zaopatrzenie w wodę z istniejącego przyłącza wodociągowego. Zaopatrzenie w energię elektryczną z istniejącego przyłącza elektroenergetycznego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ranking ofert przy uwzglednieniu kryterium ceny ustalony bedzie wg wzoru, w skali do 60 punktow, w nastepujacy sposob: C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie: C - ilosc punktow za cene, Cncb - najnizsza cena brutto, Cbob - cena brutto oferty badanej 2. Ranking ofert przy uwzglednieniu ww. kryterium gwarancji jakos ci ustalony bedzie w skali do 40 punktow w nastepujacy sposob: G =( Gb/Gn) x 40 pkt, gdzie: G - ilosc punktow za gwarancje jakos ci, Gb - okres gwarancji jakos ci oferty badanej, Gn - najdłuzszy zaoferowany okres gwarancji jakos ci. Przy ocenie gwarancji jakos ci punktowany bedzie okres gwarancji nie krotszy niz 36 miesiecy i nie dłuzszy niz 60 miesiecy. Oferta proponujaca okres gwarancji krotszy niz 36 miesiecy otrzyma 0 pkt. Oferta proponujaca okres gwarancji 60 m-cy lub dłuzszy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktow. Liczba punktow dla pozostałych ofert bedzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona według ww. wzoru matematycznego. Oceniany bedzie okres udzielonej gwarancji jakos ci wyrazony w miesiacach. 3. Za najkorzystniejsza oferte Zamawiajacy uzna oferte z najwieksza iloscia punktow.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakosci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku: W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.Jeżeli Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do ww. rejestrów, Zamawiający nie wzywa do ich złożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.Forma dokumentu:W przypadku, gdy ww. dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot inny niż Wykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.W przypadku, gdy ww. dokument, został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 13.04.2021 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Poniec O/Osieczna Nr rachunku: 93 8682 0004 2600 0273 2000 0030. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 4) Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pełnomocnika.5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6) Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy, kosztorys, oświadczenie dot. rodzajów robót budowlanych wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana jest mozliwa w nastepujacych przypadkach :1) Zmiana terminu przewidzianego na zakonczenie robot moze nastapic w przypadku: a) wystapienia zmian spowodowanych warunkami atmosf. odbiegajacymi od typowych, uniemozliwiajacymi prowadzenie r. budowl., w szczegolnosci, gdy wystepuje temperatura ponizej 0°C, wiatr uniemozliwiajacy prace maszyn budowlanych, b) zmiany opisu przedm. zamow., w szczegolnosci z powodu braku rozwiazan projektowych, koniecznosci usuniecia błedow lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie ktorej realizowany jest przedmiot umowy, c) działania siły wyzszej, d) wstrzymania prac budowlanych przez własciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawce, e) odkrycia w trakcie robot obiektow wymagajacych wczesniejszej rozbiorki lub usuniecia, f) stwierdzenia innego usytuowania obiektow podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu niz wynikajace z ewidencji geodezyjnej, co bedzie wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robot, g) innych okolicznosci niepowstałych z winy Wykonawcy. 2) Zmiana wynagr. moze nastapic w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT o kwote wynikajaca ze zmienionej stawki tego podatku obowiazujacej w dacie powstania obowiazku podatkowego w czasie trwania umowy. Strony ustalaja protokolarnie wartos c prac wykonanych wg stanu na dzien poprzedzajacy zmiane stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku bedzie miała zastosowanie zgodnie z odpowiednimi uregulowaniami prawnymi.3) Zmiana podwykonawcy i zmiana zakresu podwykonywanych robot jest mozliwa przy zachowaniu procedur przewidzianych w § 10 niniejszej umowy.2. Poza sytuacjami wskazanymi w ust. 1, zmiana niniejszej umowy moze nastapic w nastep. przyp: 1) gdy zmiany dotycza realizacji dodatkowych robot budowlanych, nieobjetych niniejsza umowa, o ile takie roboty budowlane stana sie niezbedne do nalezytego wykonania umowy i zostana spełnione łacznie nastepujace warunki: a) zmiana wykonawcy nie moze zostac dokonana z powodow ekonomicznych lub technicznych, w szczegolnosci dotyczacych zamiennosci lub interoperacyjnosci sprzetu, usług lub instalacji, zamowionych w ramach zamowienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotne niedogodnosci lub znaczne zwiekszenie kosztow dla Zamawiajacego, c) wzrost ceny spowodowany kazda kolejna zmiana nie przekracza 50% wartos ci pierwotnej umowy; 2) jezeli koniecznosc zmiany umowy spowodowana bedzie okolicznosciami, ktorych Zamawiajacy, działajac z nalezyta starannoscia, nie mogł przewidziec , o ile zmiana nie modyfikuje ogolnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany kazda kolejna zmiana nie przekracza 50% wartos ci pierwotnej umowy; 3) gdy nowy Wykonawca ma zastapic dotychczasowego Wykonawce: a) w wyniku sukcesji, przejecia, połaczenia, podziału, przekształcenia, upadłosci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiebiorstwa, o ile nowy Wykonawca bedzie spełniał warunki udziału w postepowaniu, nie zajda wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociagnie to za soba innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejecia przez Zamawiajacego zobowiazan Wykonawcy wzgledem jego podwykonawcow. 3. Zmiana jest mozliwa, gdy łaczna wartos c zmian jest mniejsza niz progi unijne oraz nizsza niz 15% wartos ci pierwotnej umowy.4. Zamawiajacy dokona zmiany umowy w oparciu o art. 15 r ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. ustawy o szczegolnych rozwiazaniach zwiazanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorob zakaznych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych orazniektorych innych ustaw (Dz. U. poz. 374 ze zm.).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.