eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaCRZP 17/08 - Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w obiektach Akademii Morskiej w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Gdynia: CRZP 17/08 - Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w obiektach Akademii Morskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 100047 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni, ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP 17/08 - Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki okiennej w obiektach Akademii Morskiej w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w obiektach Akademii Morskiej w Gdyni : 1 - Obiekt nr I - budynek A, B, C, F, H przy ul. Morskiej 81-87 - stolarka PCV 2 - Obiekt nr II - budynek Basenu i Planetarium przy Al. Jana Pawła II 3 - stolarka aluminiowa 3 - Obiekt nr III - Studencki Dom Marynarza Nr 1,3, 4 przy ul. Beniowskiego 15/17,20/22,24 zgodnie z wykazem stolarki okiennej zawartym w SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000zł (słownie zł: dwanaście tysięcy) zgodnie z SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r), a w szczególności : 1. dysponują pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w Prawie Budowlanym (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r) i wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za spełniające warunek uważa się roboty o wartości co najmniej 480.000zł każda. Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych w poniżej oświadczeń i dokumentów oraz po wniesieniu wadium, zgodnie z wymaganiami SIWZ Ocena spełniania warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. 4. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ( ZUS ), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5. wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia. Należy przedstawić kserokopię uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami w zakresie robot objętych niniejszym zamówieniami - Formularz IV - Wykaz personelu. 6. wykaz wykonanych przez Wykonawców w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Formularz V - Wykaz robót, wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że usługi te zostały wykonane należycie tzn. zgodnie z postanowieniami zawartej umowy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z wykonawców musi udokumentować oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy PZP tj. przedłożyć w/w dokumenty części A od 1 do 4, natomiast pozostałe dokumenty muszą poświadczać spełnianie warunków łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tajfun.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Gdyni Dział Techniczny 81- 225 Gdynia ul. Morska 81-87 pok. F-232.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademia Morska w Gdyni Dział Techniczny 81-225 Gdynia ul. Morska 81-87, budynek F, pok 232 w dni robocze w godz. 9.00 -14.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia , że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom opisanym w SIWZ przez Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : 1. wzorzec oferowanych okien w postaci trójkąta z okuciami i oszkleniem 2. aprobaty techniczne wydane przez Instytut Techniki Budowlanej dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej 3. certyfikaty potwierdzające właściwości techniczne wymagane w SIWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.