OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-23
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: 885270542
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Artur Proć
Telefon: 885270542
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie projektu budynku socjalno-biurowego B-8097 położonego na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu
Miasto: Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2021-03-10
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres ZamawiającegoPolskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
Adres strony internetowej: www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
- Postępowanie prowadzone w trybie Przetargu Nieograniczonego.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie warunków i informacji zawartych w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (,,SIWZ", ,,Specyfikacja").
- Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy.
3. Nazwa zamówienia wraz z numerem referencyjnym
Wykonanie projektu budynku socjalno-biurowego B-8097 położonego na terenie Terminala LNG im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu, numer referencyjny: RZ/11/ZN/2021/PLNG.
4. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wykonawczej, specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla obiektu pn. ,,Budynek socjalny dla pracowników obsługi załadunku cystern samochodowych" na terenie Terminalu Regazyfikacyjnego LNG w Świnoujściu. Dokumentacja projektowa ma obejmować projekty budynku socjalno-biurowego-B-8097, zagospodarowania terenu oraz infrastruktury technicznej w obrębie planowanej budowy tego budynku w zakresie niezbędnym dla prawidłowego jego funkcjonowania i przyległych obiektów.
Kod CPV: 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Spełniają warunki postępowania dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
(Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 projekty odpowiadające przedmiotowi zamówienia.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, jeżeli podmioty te są spółkami dominującymi lub zależnymi w stosunku do Wykonawcy w rozumieniu Art. 4 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3) Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: (Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie),
B. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XVI SIWZ.
- Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
- Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na Formularzu ,,Oferta" (zgodnym co do treści z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
- Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego będzie musiał w wyznaczonym terminie przedstawić:
- Wykaz zamówień, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem referencji (lub protokołu odbioru) od tych podmiotów.
Wzór wykazu zamówień:
co najmniej 3 projekty odpowiadające przedmiotowi zamówienia
Przedmiot zamówienia
Data wykonania
Podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane
Referencje / protokół (nr pisma)
- Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
- Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
- W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Koszty przygotowania, złożenia oferty ponosi Wykonawca bez prawa żądania od Zamawiającego ich zwrotu niezależnie od czy oferta Wykonawcy została odrzucona, wybrana, nie wybrana.
- Zmiany treści SIWZ
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
- Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
- O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ lub zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ.
- Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
- Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
- O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców biorących udział w Postępowaniu.
- Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 1. powyżej.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Osoby dokonujące czynności w imieniu Wykonawcy w postępowaniu powinny być do tego uprawnione. W przypadku wątpliwości zamawiający może zażądać dokumentu potwierdzającego uprawnienie do działania w imieniu Wykonawcy.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów ze wskazaniem osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
- W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A. https://polskielng.eb2b.com.pl. Proszę przejść do postępowania nr RZ/11/ZN/2021/PLNG.
Temat (nagłówek) wiadomości przekazywanej drogą elektroniczną musi rozpoczynać się numerem przedmiotowego postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. RZ/11/ZN/2021/PLNG.
- Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień w dniach roboczych w godzinach od 9.00 do 15.00, jest:
Pan Artur Proć
tel. 885 270 542
e-mail: artur.proc@polskielng.pl
10. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Polskiego LNG S.A.: https://polskielng.eb2b.com.pl , dodając załącznik (skan podpisanej oferty lub oferta podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) w zakładce ,,załączniki" .
Oferta powinna być oznaczona: RZ/11/ZN/2021/PLNG OFERTA.
2. Termin składania ofert upływa dnia 10.03.2020 r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia / wartość zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia do 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
- W celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania prac, Jednostka projektowa zobowiązana jest do przekazania na rzecz Zamawiającego w terminie 7 (siedem) dni od dnia podpisania Umowy zabezpieczenie należytego wykonania kontraktu w kwocie równej 10 % łącznego wynagrodzenia netto Jednostki projektowej, tytułem kaucji gwarancyjnej [dalej: Kaucja Gwarancyjna].
- Kaucja Gwarancyjna zostanie zwrócona na pisemne wezwanie Jednostki projektowej w następujący sposób:
a) zwrot 30 % zatrzymanej kaucji gwarancyjnej nastąpi po podpisaniu Protokołu odbioru;
b)pozostała część zatrzymanej kaucji gwarancyjnej zwrócona zostanie po upływie okresu udzielonej rękojmi za wady.
- Strony zgodnie postanawiają, iż zatrzymana przez Zamawiającego kaucja gwarancyjna może w każdym czasie zostać zastąpiona bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego gwarancją bankową lub ubezpieczeniową w wysokości odpowiadającej Kaucji Gwarancyjnej. Treść gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej wymaga uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego.
14. Termin związania ofertą
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
- Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
- Zamawiający dokona oceny ofert złożonych przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania oraz ofert nie podlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria zawarte w niniejszym SIWZ.
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium: cena - 100%, zgodnie ze wzorem:
cena łączna netto oferty najtańszej
_______________________________________ x 100 pkt
cena łączna netto oferty ocenianej
- O wyborze oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów (do dwóch miejsc po przecinku).
16. Podwykonawcy
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
17. Waluta postępowaniaWalutą postępowania jest polski złoty (PLN). Oferty należy składać w PLN.
18. Wizja lokalnaZamawiający dopuszcza odbycie wizji lokalnej na Terminalu LNG im. Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu celem weryfikacji zakresu prac opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Osoby kontaktowe ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej:
Tomasz Długosz tomasz.dlugosz@polskielng.pl, tel. kom. 885 250 750
Wymagania BHP dotyczące wizji lokalnej:
o Pracownicy Wykonawcy przed wykonywaniem jakichkolwiek czynności na terenie Terminalu zobligowani są do udziału w szkoleniu wprowadzającym z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy określającym zasady bezpieczeństwa oraz postępowania w sytuacji zaistnienia alarmu o zagrożeniu;
o Pracownicy Wykonawcy przeprowadzający inspekcję są zobligowani do przeprowadzenia jej w obecności wyznaczonego pracownika PLNG,
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJĄ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Awaryjny remont pędników azymutalnych na jednostce pływającej Bielik II - postępowanie nr 2.
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
- Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Ubezpieczenie jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Baszowice - Gmina Nowa Słupia w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Wielopolu Skrzyńskim"
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach o część Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego - zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na "Budowie hali sportowej przy ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »