eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. w okresie od 13.03.2021 do 16.07.2023



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-23


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: Ostrów Mazowiecka
Województwo: mazowieckie




PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. w okresie od 13.03.2021 do 16.07.2023

Miasto: Ostrów Mazowiecka

Województwo: mazowieckie

CPV:
66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe
66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności
66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-01


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. w okresie od 13.03.2021 do 16.07.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Sp. z o. o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. w okresie od 13.03.2021 do 16.07.2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f9ecb4-729f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
gkostrow.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gkostrow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wniniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciuPlatformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl 2. Do złożenia oferty koniecznejest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowaniaWykonawcy:1) ważnegokwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługizaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwaokreślone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. - o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej(Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub2) podpisu zaufanego, zgodnie zart. 3 pkt 14a ustawy z 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub3) podpisuosobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z2020 r. poz. 332).3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencjielektronicznej określone są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów RozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"),informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwuprawach z tym związanych.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład GospodarkiKomunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka,osobą reprezentującą Administratora Danych jest Prezes Zarządu.2. Administrator wyznaczyłInspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzaniaPaństwa danych osobowych poprzez adres e-mail: ido@gkostrow.pl3. Państwa dane osobowe będąprzetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisówprawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku zwykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. 4. Podanie przez Państwa danych osobowych jestobowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lubzawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowychAdministratorowi ma charakter dobrowolny.5. W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących,przysługują Państwu następujące prawa:o prawo dostępu do danych osobowych,o prawo sprostowaniadanych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,o prawo do usunięcia danych - prawo przysługuje wramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,o prawo ograniczenia przetwarzania -prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,o prawowniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkachokreślonych w art. 21 RODO,o prawo do cofnięcia zgody - tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się napodstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,o prawo wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych.6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach orazrozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwówzakładowych.7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawieprzepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.8. Administrator nie podejmujezautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.260.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:a) ZADANIE PIERWSZE o ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,o Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,o Ubezpieczenia szyb od stłuczenia,o Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,o ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,b) ZADANIE DRUGIEo ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zarządzającego składowiskiem odpadów w fazie eksploatacyjnej z tytułu wystąpienia negatywnych skutków w środowisku oraz szkód w środowisku.c) ZADANIE TRZECIEo ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej władz spółki (D&O),
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-13 do 2023-07-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena2 zaakceptowane klauzule dodatkowe 3 Oferowane franczyzy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zaakceptowane klauzule dodatkowe
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowane franszyzy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych, tj. zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokościstawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych kont kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowycho ile zmiana ta lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia życie zmian o których mowa w ust. 1.3. W wypadku zmiany, o której mowa ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie.zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.54. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia albo do wysokości zmienionej minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych, wynikających z tych zmian,5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 pkt 4) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wysokości wpłat do pracowniczych kont kapitałowych, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych, wynikających z tych zmian,7. Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 1, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, 3 i 4.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-ProPublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.