eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Weryfikacja projektu wykonawczego modernizacji Sali Kongresowej w PKIN w Warszawie



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-19


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: m.st. Warszawa
Adres: Warszawa
Województwo: mazowieckie

Telefon: -



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Weryfikacja projektu wykonawczego modernizacji Sali Kongresowej w PKIN w Warszawie

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

CPV:
71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-03


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Weryfikacja projektu wykonawczego modernizacji Sali Kongresowej w PKIN w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: m.st. Warszawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pkin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki sp.z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 014903547
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Plac Defilad 1
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-901
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pkin.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pkin.pl
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Weryfikacja projektu wykonawczego modernizacji Sali Kongresowej w PKIN w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8809ad2-72a3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pkin.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.1. Informacje Ogólne1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP lub poczty elektronicznej na adres e-mail: zamówienia@pkin.pl2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:Pani/Pan Łukasz Matusiak, tel. 22 656 63 47.3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję ,,Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.5.2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanie oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail zamówienia@pkin.pl3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. 4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.5.3. Wyjaśnienie treści SWZ1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.2) Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ składa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub za pomocą poczty elektronicznej, e-mail zamówienia@pkin.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 058/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na weryfikacji wielobranżowejdokumentacji wykonawczej modernizacji Sali Kongresowej w PKiN w Warszawie wraz zpomieszczeniami niezbędnymi dla jej funkcjonowania. W skład wielobranżowej dokumentacjiwykonawczej wchodzą:a) projekty wykonawcze w branży budowlanej, konstrukcyjnej, sanitarnej,elektrycznej;b) teletechnicznej, scenicznej oraz prac konserwatorskich;c) specyfikacjetechniczne wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach;d) wyceny robótbudowlano-instalacyjnych i konserwatorskich.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zespół projektowy
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
12.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ispełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień doprowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów.Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej lubfinansowej, tj.:a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości nie mniejszejniż 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych),b) posiadają opłacone ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia o wartości co najmniej 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).Wprzypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe warunkispełni jeden z Wykonawców samodzielnie lub Wykonawcy wykażą łącznie spełnienieprzedmiotowych warunków udziału w postępowaniu.3) zdolności technicznej lub zawodowej,tj.:a) w ciągu ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, co najmniej 2 usługi w zakresie których wykonawca, pełniąc funkcję inżyniera kontraktu był odpowiedzialny za opracowanie lubnadzorował i weryfikował wykonanie projektu budowlanego lub wykonawczego dla inwestycjipolegającej na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o szacowanejwartości inwestycji co najmniej 20.000.000,00 PLN brutto,W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe warunki spełni jeden z Wykonawcówsamodzielnie lub Wykonawcy wykażą łącznie spełnienie przedmiotowych warunków udziału wpostępowaniu.Pojęcia ,,budowa" i ,,przebudowa" należy rozumieć zgodnie z postanowieniamiustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r., poz. 1202).Za obiektużyteczności publicznej, w odniesieniu do wszystkich warunków i kryteriów, Zamawiający uważaobiekt użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ichusytuowanie (Dz.U. 2015 r., poz. 1422 ze zm.).b) dysponują oraz skierują do realizacjizamówienia osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami idoświadczeniem, tj.:- Inżynier,posiadający/a uprawnienia budowlane do projektowania bezograniczeń oraz doświadczenie polegające na wykonaniu lub sprawdzeniu projektubudowlanego lub wykonawczego dla co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie lubprzebudowie budynku użyteczności publicznej, o wartości szacowanej robót budowlanych conajmniej 20.000.000,00 PLN brutto, dla której zostało wydane pozwolenie na budowę,lubposiadający/a uprawnienia budowalne bez ograniczeń od co najmniej 5 lat, który/ajednocześnie pełnił/a funkcję kierownika budowy lub inżyniera rezydenta, nieprzerwanie przezokres nie krótszy niż 8 miesięcy, na co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie lubprzebudowie budynku użyteczności publicznej, o wartości robót budowlanych co najmniej20.000.000,00 PLN brutto.- Rzeczoznawca/Rzeczoznawczyni ppoż.,posiadający/a uprawnieniarzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz doświadczenie przyuzgadnianiu lub opiniowaniu dokumentacji projektowej z zakresu instalacji i urządzeń ochronyprzeciwpożarowej dla co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie budynkuużyteczności publicznej o wartości szacowanej robót budowlanych co najmniej 20.000.000,00PLN brutto.- Specjalista/tka ds. kalkulacji,posiadający/a doświadczenie w kalkulacji wartościrobót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznychwykonania i odbioru robót budowlanych, dla co najmniej 1 inwestycji, polegającej na budowie lubprzebudowie budynku użyteczności publicznej, o wartości szacowanej robót budowlanych conajmniej 20.000.000,00 PLN brutto.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia powyższe warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub jeden zWykonawców samodzielnie.Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia jednej osoby dopełnienia więcej niż jednej funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
2000 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowien Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie których został wybrany, mozliwe są wyłacznie w przypadku zaistnienia innych okolicznosci, bez względu na ich charakter, w tym lezacych po stronie Zamawiajacego, skutkujacych niemozliwoscia wykonania lub nalezytego wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, o ile ich pojawienie się nie jest lub nie było w jakikolwiek sposób zależne od Wykonawcy, w tym o charakterze prawnym, organizacyjnym, ekonomicznym, administracyjnym lub technicznym, mozliwa jest uzasadniona tymi okolicznosciami zmiana zakresu, terminu realizacji Umowy lub terminów wykonania poszczególnych etapów odpowiednio do okresu trwania przeszkody, która uniemozliwia realizacje przedmiotu niniejszej Umowy, zgodnie z jej trescia i w sposób nalezyty, oraz wynagrodzenia poprzez zmniejszenie maksymalnie o wartosc oszczedzanych kosztów.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.3. Zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 1 powyżej, będą mogły nastąpić w przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-03 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-03 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
2.3. Jeżeli Zamawiający zdecyduje o dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji to skorzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i ograniczy ilość zaproszonych do negocjacji wykonawców. Do negocjacji zostanie zaproszonych trzech Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą punktację wyliczoną w ramach kryterium oceny ofert określonym w pkt 17 SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.