eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydzyna › Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego gminy Rydzyna



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-19


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: GMINA RYDZYNA
Adres: Rydzyna
Województwo: wielkopolskie

Telefon: -



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego gminy Rydzyna

Miasto: Rydzyna

Województwo: wielkopolskie

CPV:
66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony

Termin składania ofert: 2021-03-05


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego gminy Rydzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYDZYNA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rydzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-130
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 538 84 34
1.5.8.) Numer faksu: + 48 65 538 85 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rydzyna@rydzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydzyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego gminy Rydzyna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ecb1972-6c8a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002166/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego gminy Rydzyna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako ,,Platforma") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna. 2. W celu skrocenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje sie, aby komunikacja miedzy Zamawiajacym a Wykonawcami, w tym wszelkie oswiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za posrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyslij wiadomosc do Zamawiajacego". 3. Zamawiajacy bedzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za posrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczace odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiajacy bedzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, ktorej zgodnie z obowiazujacymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bedzie przekazywana w formie elektronicznej za posrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiazek sprawdzania komunikatow i wiadomosci bezposrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiajacego, gdyz system powiadomien moze ulec awarii lub powiadomienie moze trafic do folderu SPAM. 5. Zamawiajacy, zgodnie z rozporzadzeniem Prezesa Rady Ministrow z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporzadzania i przekazywania informacji oraz wymagan technicznych dla dokumentow elektronicznych oraz srodkow komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamowienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),"Rozporzadzenie w sprawie srodkow komunikacji"), okresla niezbedne wymagania sprzetowo - aplikacyjne umozliwiajace prace na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostep do sieci Internet o gwarantowanej przepustowosci nie mniejszej niz 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastepujacej konfiguracji: pamiec min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemow operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegladarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) właczona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujacy format plikow .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjetego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platforme zakupowa stanowi date oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głownego Urzedu Miar. 6. Zamawiajacy nie ponosi odpowiedzialnosci za złozenie oferty w sposob niezgodny z Instrukcja korzystania z platformazakupowa.pl, w szczegolnosci za sytuacje, gdy Zamawiajacy zapozna sie z trescia oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złozenie oferty w zakładce ,,Wyslij wiadomosc do Zamawiajacego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiajacego za oferte handlowa i nie bedzie brana pod uwage w przedmiotowym postepowaniu, poniewaz nie został spełniony obowiazek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiajacy informuje, ze instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczace w szczegolnosci logowania, składania wnioskow o wyjasnienie tresci SWZ, składania ofert oraz innych czynnosci podejmowanych w niniejszym postepowaniu przy uzyciu platformazakupowa.pl znajduja sie w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawcow" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13, 14 Rozporzadzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osob fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogolne rozporzadzenie o ochronie danych osobowych), zwanego dalej Rozporzadzeniem, informuje, iz Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Gminy Rydzyna z siedzibą w Rydzynie, Rynek 1 64-130 Rydzyna; Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych - Zenon Donke; z którym można kontaktować się za pomocą adresu iod@rydzyna.pl; 2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane beda na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwiazanym z przedmiotowym postepowaniem o udzielenie zamowienia publicznego pn. ,,Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Rydzyna". Odbiorcami przekazanych przez Wykonawce danych osobowych beda osoby lub podmioty, ktorym udostepniona zostanie dokumentacja postepowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a takze art. 6 ustawy z 6 wrzesnia 2001 r. o dostepie do informacji publicznej. Zamawiajacy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niz cel okreslony powyzej. Zamawiajacy informuje, ze: Zamawiajacy udostepnia dane osobowe, o ktorych mowa w art. 10 RODO, w celu umozliwienia korzystania ze srodkow ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostepnianie protokołu i załącznikow w do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjatkiem tych, o ktorych mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postepowania o udzielenie zamowienia; w przypadku korzystania przez osobe, ktorej dane osobowe sa przetwarzane przez Zamawiajacego, z uprawnienia, o ktorym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiajacy moze zadac od osoby wystepujacej z zadaniem wskazania dodatkowych informacji, majacych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postepowania o udzielenie zamowienia; skorzystanie przez osobe, ktorej dane osobowe dotycza, z uprawnienia, oktorym mowa w art. 16 RODO, nie moze naruszac integralnosci protokołu postepowania oraz jego załacznikow.Pani/Pana dane osobowe beda przechowywane przez okres zgodny z Rozporzadzeniem Prezesa Rady Ministrow z dnia 18 stycznia 2011 (Dz. U. z 2011, poz. 67) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazow akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwow panstwowych.Pani/Pana dane osobowe nie beda przekazywane do panstwa trzeciego/organizacji miedzynarodowej; Posiada Pani/Pan: Prawo dostepu do danych osobowych - art. 15 RODO, do sprostowania danych - art. 16 RODO, ograniczenia przetwarzania - art. 18 RODO Prawo, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - art. 21 RODO; do cofniecia zgody, jezeli przetwarzanie odbywa sie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, lub art. 9, ust. 2 lit. a RODO, do przenoszenia danych - art. 20 RODO; do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzedu Ochrony Danych Osobowych.Podane dane nie beda przetwarzane w sposob zautomatyzowany, w tym nie bedzie wobec nich profilowania.Wykonawca jest zobowiazany, w zwiazku z udziałem w przedmiotowym postepowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiazkow formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwiazanych z udziałem w przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamowienia. Naleza do nich obowiazki informacyjne z art. 13 i 14 RODO. W celu zapewnienia, ze Wykonawca wypełnił ww. obowiazki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesow osoby trzeciej, ktorej dane zostały przekazane w zwiazku z udziałem w postepowaniu, Wykonawca składa oswiadczenie o wypełnieniu przez niego obowiazkow informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (tresc oswiadczenia w we wzorze oferty).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postepowaniu o udzielenie zamowienia zgłoszenie zadania ograniczenia przetwarzania, o ktorym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakonczenia tego postepowania; w przypadku, gdy wniesienie zadania dotyczacego prawa, o ktorym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postepowania lub załacznikach do tego protokołu, od dnia zakonczenia postepowania o udzielenie zamowienia zamawiajacy nie udostepnia tych danych, chyba ze zachodza przesłanki, o ktorych mowa w art. 18 ust. 2 rozporzadzenia 2016/679.6.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1:1.1. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,1.2. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku,1.3. ubezpieczenie sprzętu strażackiego,1.4. ubezpieczenie OC,1.5. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, dla których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku m.in. rozszerzenia zakresu ubezpieczenia na skutek zmiany liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym bez stosowania składek minimalnych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o kryteria: 1) ,,Cena brutto" - 60%2) ,,Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie" - 40%2. Kryterium ,,Cena brutto" punktowo będzie oceniane w skali 0-60 pkt. Liczba punktów w powyższym kryterium liczona będzie według wzoru:cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty x waga kryterium x 100 Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60, a punktacja dla pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru.3. Kryterium ,,zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie" będzie oceniane punktowo w skali 0-40 pkt. Liczba punktów w powyższym kryterium liczona będzie według wzoru:suma pkt uzyskanych w badanej ofercie/max. ilość pkt przy pełnym zakresie ryzyk x waga kryterium x 100 Oferta zawierająca pełny zakres ryzyk uzyska maksymalną ilość punktów - 40, a punktacja dla pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru.Ilość punktów, jaką można uzyskać za poszczególne ryzyka dodatkowe określona jest w OPZ (Załącznik nr 6 do SWZ) pkt V ZAKRES RYZYK DODATKOWYCH PODLEGAJĄCYCH OCENIE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.4. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska w sumie z obu kryteriów najwyższą liczbę punktów, z uwzględnieniem dwóch miejsc po przecinku, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:Łączna liczba punktów = Cena brutto + Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o kryteria: 1) ,,Cena brutto" - 60%2) ,,Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie" - 40%2. Kryterium ,,Cena brutto" punktowo będzie oceniane w skali 0-60 pkt. Liczba punktów w powyższym kryterium liczona będzie według wzoru:cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty x waga kryterium x 100 Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60, a punktacja dla pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru.3. Kryterium ,,zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie" będzie oceniane punktowo w skali 0-40 pkt. Liczba punktów w powyższym kryterium liczona będzie według wzoru:suma pkt uzyskanych w badanej ofercie/max. ilość pkt przy pełnym zakresie ryzyk x waga kryterium x 100 Oferta zawierająca pełny zakres ryzyk uzyska maksymalną ilość punktów - 40, a punktacja dla pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru.Ilość punktów, jaką można uzyskać za poszczególne ryzyka dodatkowe określona jest w OPZ (Załącznik nr 6 do SWZ) pkt V ZAKRES RYZYK DODATKOWYCH PODLEGAJĄCYCH OCENIE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.4. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska w sumie z obu kryteriów najwyższą liczbę punktów, z uwzględnieniem dwóch miejsc po przecinku, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:Łączna liczba punktów = Cena brutto + Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: ubezpieczenia komunikacyjne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, dla których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku m.in. rozszerzenia zakresu ubezpieczenia na skutek zmiany liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym bez stosowania składek minimalnych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o kryteria: 1) ,,Cena brutto" - 60%2) ,,Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie" - 40%2. Kryterium ,,Cena brutto" punktowo będzie oceniane w skali 0-60 pkt. Liczba punktów w powyższym kryterium liczona będzie według wzoru:cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty x waga kryterium x 100 Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60, a punktacja dla pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru.3. Kryterium ,,zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie" będzie oceniane punktowo w skali 0-40 pkt. Liczba punktów w powyższym kryterium liczona będzie według wzoru:suma pkt uzyskanych w badanej ofercie/max. ilość pkt przy pełnym zakresie ryzyk x waga kryterium x 100 Oferta zawierająca pełny zakres ryzyk uzyska maksymalną ilość punktów - 40, a punktacja dla pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru.Ilość punktów, jaką można uzyskać za poszczególne ryzyka dodatkowe określona jest w OPZ (Załącznik nr 6 do SWZ) pkt V ZAKRES RYZYK DODATKOWYCH PODLEGAJĄCYCH OCENIE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.4. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska w sumie z obu kryteriów najwyższą liczbę punktów, z uwzględnieniem dwóch miejsc po przecinku, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:Łączna liczba punktów = Cena brutto + Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o kryteria: 1) ,,Cena brutto" - 60%2) ,,Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie" - 40%2. Kryterium ,,Cena brutto" punktowo będzie oceniane w skali 0-60 pkt. Liczba punktów w powyższym kryterium liczona będzie według wzoru:cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty x waga kryterium x 100 Oferta o najniższej cenie brutto uzyska maksymalną ilość punktów - 60, a punktacja dla pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru.3. Kryterium ,,zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie" będzie oceniane punktowo w skali 0-40 pkt. Liczba punktów w powyższym kryterium liczona będzie według wzoru:suma pkt uzyskanych w badanej ofercie/max. ilość pkt przy pełnym zakresie ryzyk x waga kryterium x 100 Oferta zawierająca pełny zakres ryzyk uzyska maksymalną ilość punktów - 40, a punktacja dla pozostałych ofert zostanie obliczona według powyższego wzoru.Ilość punktów, jaką można uzyskać za poszczególne ryzyka dodatkowe określona jest w OPZ (Załącznik nr 6 do SWZ) pkt V ZAKRES RYZYK DODATKOWYCH PODLEGAJĄCYCH OCENIE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.4. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska w sumie z obu kryteriów najwyższą liczbę punktów, z uwzględnieniem dwóch miejsc po przecinku, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:Łączna liczba punktów = Cena brutto + Zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie.
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku: W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis spełnienia warunku: W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz.U. 2019 poz. 381).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3. Podwykonawcy:1) Jeżeli Wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcy i podwykonawca ten nie jest podmiotem udostępniającym zasoby, Zamawiający nie bada, czy zachodzą wobec tego podwykonawcy podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i 109 ustawy Pzp. 2) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.Jeżeli Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do ww. rejestrów, Zamawiający nie wzywa do ich złożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.Forma dokumentu:W przypadku, gdy ww. dokument został wystawiony przez upoważniony podmioty inny niż Wykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.W przypadku, gdy ww. dokument, został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz. 2) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz.U. 2019 poz. 381).Forma dokumentu:W przypadku, gdy ww. dokument został wystawiony przez upoważniony podmioty inny niż Wykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.W przypadku, gdy ww. dokument, został wystawiony przez upoważniony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć: a) Formularz ,,OFERTA"- Załącznik nr 1 do SWZ,b) Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, z podaniem kosztu ubezpieczenia poszczególnych ryzyk oraz łącznej wartości zamówienia - Załącznik nr 2 do SWZ,c) Wyszczególnienie zakresu ryzyk dodatkowych podlegających ocenie przez Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SWZ,d) Ogólne Warunki Ubezpieczeń.2. Dokumenty składane wraz z ofertą:a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SWZ, b) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. 4) Wszelką korespondencję Zamawiający kieruje do pełnomocnika.5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6) Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy, wyszczególnienie zakresu ryzyk, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, które mogą być dokonane w następujących przypadkach:o zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, za zgodą Wykonawcy;o zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia (w przypadku skorzystania z prawa opcji);o zmiany liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji (w przypadku skorzystania z prawa opcji);o rozszerzenie zakresu ubezpieczenia, bez naliczania dodatkowej składki, za zgodą Wykonawcy;o korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;o zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.2. Poza przypadkami wskazanymi w ust. 1 zmiana stawek jest możliwa w przypadkach wskazanych w § 4 ust. 3 i 4 niniejszej umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 będą się odbywały w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rydzyna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.