eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ŁCKzM



OGŁOSZENIE Z DNIA 2021-02-02


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Urząd Miasta Łodzi
Adres: ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź
Województwo: łódzkie

Telefon: 42 638 48 88



PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ŁCKzM

Miasto: Łódź

Województwo: łódzkie

CPV:
72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: inne

Termin składania ofert: 2021-02-10


TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ŁCKzM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 638 48 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ŁCKzM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1736320c-653d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000922/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Serwis techniczny wraz z modyfikacją systemu Łódzkie Centrum Kontaktów z Mieszkańcami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza - nazwa - Urząd Miasta Łodzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia oochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego iRady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi zsiedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl. 2) Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łodzi jest PaniAgnieszka Kozłowska, tel. +48 (42) 638-59-50, e-mail: iod@uml.lodz.pl. 3) Podanie danych osobowychjest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4)Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia.5)Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.).6) Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, aponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotomświadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe,Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Daneosobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacjiprawnych, w tym umów międzynarodowych.7) Dane osobowe będą przetwarzane, w tymprzechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.).8) W związku z przetwarzaniem danychosobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:a) dostępu do treści swoichdanych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;b) sprostowania danych, na podstawie art.16ogólnego rozporządzenia.9) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowychnarusza przepisy o ochronie danych osobowych. 10) Gdy podanie danych osobowych wynika zprzepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danychosobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.11) Danenie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 2.Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względemosób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się oudzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte wFormularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ).
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego (asysta techniczna) dla systemu Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami (ŁCKzM) zwanego dalej Systemem oraz dostosowanie Systemu do potrzeb Zamawiającego poprzez:1) wykonanie prac o charakterze utrzymaniowym (asysta techniczna) zgodnie z § 4 Istotnych Postanowień Umowy (IPU) - Załącznik Nr 5 do SWZ;2) udzielenie licencji i zezwolenia na wykonywanie praw zależnych utworów wytworzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji Umowy, zgodnie § 5 IPU; 3) sporządzenie Dokumentacji, zgodnie z opisem zawartym w pkt 9 OPZ - Załącznik Nr 1 do SWZ oraz dostarczenie Dokumentacji i Kodów Źródłowych Systemu będących wynikiem realizacji Umowy, zgodnie z zasadami określonymi w IPU w Załączniku Nr 4 Zasady odbioru produktów;4) udzielenia gwarancji na poprawne funkcjonowanie Rozwiązania i dostarczonych Produktów zgodnie § 4 IPU 5) wykonanie, w ramach prawa opcji, do 530 Osobogodzin prac dodatkowych polegających na wprowadzeniu Modyfikacji, dostosowujących System do potrzeb Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w § 9 IPU;
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji i zwiększyć zamówienie o wykonanie do 530 Osobogodzin prac dodatkowych polegających na wprowadzeniu Modyfikacji, dostosowujących System do potrzeb Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w § 9 IPU;
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena prawa opcji (CPO)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia awarii systemu (TUAS)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia błędu systemu (TUBS)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia usterki systemu (TUUS)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowąlub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik Nr 4 doSWZW przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik Nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 SWZ, składa każdy z wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII - PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej - nazwa - Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-11
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie przewiduje:1) zawarcia umowy ramowej,2) składania ofert wariantowych i częściowych 3) przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej 4) rozliczania w walutach obcych,5) aukcji elektronicznej,6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,7) wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, 2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane w IPU (Załącznik nr 5 do SWZ). 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji i zwiększyć zamówienie o wykonanie do 530 Osobogodzin prac dodatkowych polegających na wprowadzeniu Modyfikacji, dostosowujących System do potrzeb Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w § 9 IPU.PROWADZĄCY POSTĘPOWANIEWydział ZamówieńPublicznychw Departamencie Strategii i RozwojuUrzędu Miasta Łodziul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.